Een rij twitterberichtjes en een plaatje. Nadat ik de helft van de twitterberichtjes heb verwijderd ging het wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lang epistel @:onlogisch of groot grafisch gezien?
Jij volgt niet het wekelijkse schema?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga aflevering 3 van The last of us kijken @:Pisces29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik hoop tenminste dan dat je chinese thee wel lekker vindtquote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pepsi Max >>>>>> CC Zero
Voor de rest is Pepsi waterige koeienstront.
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij volgt niet het wekelijkse schema?
Ik heb vanmiddag aflevering 2 gekeken.
Aflevering 3 wil ik nog een kans geven maar…Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.
Ja elke week een nieuwe aflevering, maandagnacht geloof ik. Paar uurtjes geduld dus nog.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.
Klootzakquote:Op zondag 29 januari 2023 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja elke week een nieuwe aflevering, maandagnacht geloof ik. Paar uurtjes geduld dus nog.
Ik haat dat, dat je niet alles gelijk kan bingen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed nieuws, morgen staat aflevering 3 online!
Je kunt nu allemaal gelijk kijken, is dat niet heel gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik haat dat, dat je niet alles gelijk kan bingen.
Dat was het grootste gedeelte van jouw leven zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het wel lekker gewoon wekelijks.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerlijk!!! Kom je daar wel eens bij Chinese Thee?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dan dat je chinese thee wel lekker vindt
Ik ben er wel eens na een seizoen (die ik best leuk vond) achtergekomen dat ze met de hele serie gekapt waren. Dat is pas kutquote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is toch heerlijk joh.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Een post met het woord 'tieten' is geliked door @:Drizzt
Goh.
Donder opquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
VANAVOND WEER EEN NIEUWE RONDE SKRIBBL MET FOKKERS!
![]()
OFTEWEL TEKENEN TEGEN ELKAAR
![]()
LINKJE: https://skribbl.io/?cyCBuoHA
tot zo!
Niet te doen mobiel (klein scherm en lange nagels).quote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
tot zo!
ga wegquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
tot zo!
volgende x beter wijffiequote:Op zondag 29 januari 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet te doen mobiel (klein scherm en lange nagels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |