Drillrap trekt ook allemaal van dat zwakbegaafde volk aan zonder enig respect voor andere mensen. Gebrek aan normen en waarden. Kun je beter in een gesloten instelling plaatsen.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:11 schreef Telefoonvork het volgende:
Gezin uit huis plaatsen. Amsterdam had toch een "hufter-containerwijk"? Daar mogen ze wat mij betreft wonen en problemen veroorzaken met andere hufters.
Dat meisje heeft echt hulp nodig. Volledig wilsombekwaam laten verklaren, uit huis plaatsen vèèr van haar ouders af, en alles onder begeleiding, totdat ze bewijst zich te kunnen gedragen, ook als het haar niet zint. Laat haar maar met een busje naar school gaan en met een busje opgehaald worden. Laat de begeleiding maar haar volledige handel en wandel controleren.
Die drillrap cultuur is nou niet de meest gezonde cultuur.
Dit ook he. Hier in de buurt wonen drie van dit soort gezinnen. Eentje is de vader van veroordeeld wegens misbruik van een minderjarige en hij heeft de dood van iemand op zijn geweten. Die werd dus bijna gelyncht op zijn vorige adres. Een ander gezin met 11 kinderen was ook structureel betrokken bij overlast op het vorige adres, ook dingen met messen en minderjarigen, en het derde is een familie dealertjes waardoor we nu elke nacht brommertjes door de wijk hebben scheuren om te gaan bezorgen. Natuurlijk hebben alle drie de gezinnen kinderen die compleet ontspoord zijn en dag en nacht gillen, vernielen en overige narigheid veroorzaken.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het zullen je nieuwe buren maar wezen die je door de strot geduwd krijgt.
Bijzonder ook dat ze van woning naar woning kunnen zonder wachttijd die voor normale en goede mensen wél geldt. Echt top!
Ze verdienen nog niet eens een doos om in te slapen.![]()
Wat een vreselijke toestanden, echt niet normaal. Nee, het interesseert een woningbouw geen reet hoe andere mensen daaronder moeten leven, als zij hun maandelijkse huur maar vangen.. hoewel ik eraan twijfel bij zulke paupers.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ook he. Hier in de buurt wonen drie van dit soort gezinnen. Eentje is de vader van veroordeeld wegens misbruik van een minderjarige en hij heeft de dood van iemand op zijn geweten. Die werd dus bijna gelyncht op zijn vorige adres. Een ander gezin met 11 kinderen was ook structureel betrokken bij overlast op het vorige adres, ook dingen met messen en minderjarigen, en het derde is een familie dealertjes waardoor we nu elke nacht brommertjes door de wijk hebben scheuren om te gaan bezorgen. Natuurlijk hebben alle drie de gezinnen kinderen die compleet ontspoord zijn en dag en nacht gillen, vernielen en overige narigheid veroorzaken.
Alle drie de gezinnen meerdere keren herplaatst en in die huizen zitten altijd probleemgevallen dus maakt eentje zich onmogelijk, dan komt er gewoon weer zo'n casus in wonen. Weet je wanneer ze ingrijpen? Als ze het eigendom van de woningbouw vernielen. Dát vinden ze wél belangrijk bij de woningbouwverenigingen. Dat de hele buurt last heeft van lawaai, diefstallen, autobranden, steekpartijen, loslopende valse pitbulls, bedreigingen dat zal ze aan hun reet roesten maar zodra de bewoners hier achter hun huis in de fik staken kon er ineens wel ingegrepen worden.
Dit wordt alleen maar erger in de toekomst met nog meer mensen die in financiele problemen komen, GGZ die is kapot bezuinigd en nog meer moois in dit 'gave land' wat al sinds Balkenende systematisch wordt afgebroken door de politiek.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ook he. Hier in de buurt wonen drie van dit soort gezinnen. Eentje is de vader van veroordeeld wegens misbruik van een minderjarige en hij heeft de dood van iemand op zijn geweten. Die werd dus bijna gelyncht op zijn vorige adres. Een ander gezin met 11 kinderen was ook structureel betrokken bij overlast op het vorige adres, ook dingen met messen en minderjarigen, en het derde is een familie dealertjes waardoor we nu elke nacht brommertjes door de wijk hebben scheuren om te gaan bezorgen. Natuurlijk hebben alle drie de gezinnen kinderen die compleet ontspoord zijn en dag en nacht gillen, vernielen en overige narigheid veroorzaken.
Alle drie de gezinnen meerdere keren herplaatst en in die huizen zitten altijd probleemgevallen dus maakt eentje zich onmogelijk, dan komt er gewoon weer zo'n casus in wonen. Weet je wanneer ze ingrijpen? Als ze het eigendom van de woningbouw vernielen. Dát vinden ze wél belangrijk bij de woningbouwverenigingen. Dat de hele buurt last heeft van lawaai, diefstallen, autobranden, steekpartijen, loslopende valse pitbulls, bedreigingen dat zal ze aan hun reet roesten maar zodra de bewoners hier achter hun huis in de fik staken kon er ineens wel ingegrepen worden.
Wat een schatje he?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Broer van moordende tokkie zusje heeft 151 criminele registraties op zijn 18de. Als je woordenboek zoekt onder woord tokkie zou je een foto van dit gezin kunnen zetten...
Ja en met je goede gedrag en fulltime baan kun je gewoon 15 jaar wachtenquote:Op woensdag 20 september 2023 08:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Bijzonder ook dat ze van woning naar woning kunnen zonder wachttijd die voor normale en goede mensen wél geldt. Echt top!
Ook bij deze gezinnen gewoon kinderen wegnemen. Sterilisatie zodat het onkruid niet verder uitbreekt. Stop al die ouders des noods bij elkaar in een tokkiedorp. Die dingen bestaan toch al?quote:Op woensdag 20 september 2023 12:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nope kan geen kant op, maar op zich ben ik (zou je niet zeggen als je de post hierboven leest) er vrij relaxed onder. Mijn kinderen zijn volwassen of bijna volwassen. Toen ze nog buiten speelden maakte ik me wel zorgen en probeerde wel eens het gesprek aan te gaan tevergeefs met die families. Ik slaap prima en zorg alleen dat ik niet op de radar kom te staan van die figuren.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wat een vreselijke toestanden, echt niet normaal. Nee, het interesseert een woningbouw geen reet hoe andere mensen daaronder moeten leven, als zij hun maandelijkse huur maar vangen.. hoewel ik eraan twijfel bij zulke paupers.
Zelf kun je geen kant op mocht je weg willen want de huizen liggen voor het normale volk niet voor het oprapen en niemand kan je garanderen dat je op je nieuwe plek niet ook tussen de paupers komt te zitten want ze worden echt overal gedropt.
Hoe zit het met jou/jullie? Kunnen jullie weg uit de buurt?
Ja ik begrijp je, ook om niet op de radar te komen. Dat is de enige manier om er mee om te gaan maar leuk is anders. Maar gelukkig dat je er verder niet persoonlijk onder lijdt, want er is niks zo rot om je in je eigen omgeving niet fijn of niet veilig te voelen.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nope kan geen kant op, maar op zich ben ik (zou je niet zeggen als je de post hierboven leest) er vrij relaxed onder. Mijn kinderen zijn volwassen of bijna volwassen. Toen ze nog buiten speelden maakte ik me wel zorgen en probeerde wel eens het gesprek aan te gaan tevergeefs met die families. Ik slaap prima en zorg alleen dat ik niet op de radar kom te staan van die figuren.
Maar goed, die snackbarhouder had niet de luxe om zich afzijdig te houden en als je op de radar staat van zulke degeneraten dan ben je de lul. De politie is hopeloos onderbezet en kan niet blijven posten en die rotjong staan als ze een keer gepakt worden met een hele behangrol aan strafblad steeds zo weer buiten en voor je neus.
Klopt. Een echt kansenparelgezinquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had die moeder van de meid die als dader was aangehouden hier, ook al meerdere kinderen in de (jeugd)gevangenis voor mishandeling/moord
Yep, voor dit soort tyfusvolk kan veel geregeld worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
OM eist tot jaar jeugddetentie en jeugd-tbs in zaak doodsteken snackbarhouder
https://www.telegraaf.nl/(...)teken-snackbarhouder
Ah lekker wat gamen, wiet roken en uitjes op de kosten van de belasting betaler, waar ze tijdens de twee wekelijkse therapie sessie van een uurtje horen dat zij en vooral zij het slachtoffer zijn. Binnen een jaartje weer buiten en als ze 40 zijn horen we waarschijnlijk weer van ze omdat ze dan al voor de 50e keer voor de rechter staan en een fopstrafje krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2023 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
OM eist tot jaar jeugddetentie en jeugd-tbs in zaak doodsteken snackbarhouder
https://www.telegraaf.nl/(...)teken-snackbarhouder
Ja, klopt. Krijgen waarschijnlijk voorwaardelijk, 40 uur werkstraf in die snackbar. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand afslachten staat dus een jaartje, als je maar zorgt dat je jong genoeg bent.
Misdaad loont dus.
Ja, ik weet, het zijn "kinderen" nog, maar zou er nog geen traan om laten als deze figuren opgeruimd werden.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een jaartje cel voor het 15 jarige meisje die meerdere keren op het slachtoffer instak. Haar 17 jarige broer
moet 10 maanden zitten plus de voorwaardelijke straf die hij eerder kreeg voor andere criminele feiten.
En de vriendin van de 15 jarige steker krijgt haar straf nog te horen omdat ze eerder al iemand had neergestoken en daar ook nog haar straf voor moet krijgen. Die 2 steekpartijen worden voor haar dan in 1 keer afgehandeld.
Wat een crimineel trio zeg en wat een flopstraffen
Ja, maar sommigen alleen op Rottumerplaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch?
Pak de ouders ook maar gewoon aan voor elk delict dat hun kroost pleegt.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, ik weet, het zijn "kinderen" nog, maar zou er nog geen traan om laten als deze figuren opgeruimd werden.
Nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dus inclusief voorarrest alweer bijna vrij![]()
quote:Ook krijgt ze jeugd-tbs. „Een langdurige behandeling is hard nodig”, aldus de rechtbank.
PIJ is met verlof bij goed gedrag en duurt normaal gesproken 3 jaar, dat vind ik geen serieuze detentie voor een moordenaar.quote:
Ik veeg me reet met jouw opmerkingen afquote:Op donderdag 21 september 2023 15:57 schreef Tekaschi het volgende:
Ah lekker wat gamen, wiet roken en uitjes op de kosten van de belasting betaler, waar ze tijdens de twee wekelijkse therapie sessie van een uurtje horen dat zij en vooral zij het slachtoffer zijn. Binnen een jaartje weer buiten en als ze 40 zijn horen we waarschijnlijk weer van ze omdat ze dan al voor de 50e keer voor de rechter staan en een fopstrafje krijgen.
Volwassen misdaden is volwassen straffen, zulke gasten zouden zeker 20/30 jaar de cel in moeten, en hun jeugd of de ons zelf opgelegde mensen rechten veeg ik persoonlijk mijn reet mee af, dit is verdorven volk wat de samenleving alleen maar ellende blijft opleveren totdat ze afgeknald worden door wat concurrerende drugsdealers.
Ach gut, beetje boos dat er weer 2 hamas aanhangers van straat worden gehaald voor een tijdje?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:37 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik veeg me reet met jouw opmerkingen af
Verleng de jeugd TBS maar tot dat ze onder de grond liggen TBSquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:31 schreef tong80 het volgende:
Wat is er relevant aan dat-ie hardwerkend was
DEN HAAG - Het 15-jarig meisje die de hardwerkende Haagse snackbareigenaar Wei Chen op weg naar huis van zijn Cafetaria Houtwijk in Den Haag eind januari doodstak moet 12 maanden de cel in.
[ afbeelding ]
Dit is de maximale straf voor een dader met deze jonge leeftijd. Ook krijgt ze jeugd-tbs. „Een langdurige behandeling is hard nodig”, aldus de rechtbank.
Haar broer (17 jaar) kreeg 6 maanden cel wegens betrokkenheid bij het openlijk geweld tegen het latere slachtoffer. Ook voor hem is er onvoorwaardelijke jeugd-tbs opgelegd.
De derde puber, een meisje van 17 moet 10 maanden de cel in voor haar rol en krijgt eveneens jeugd-tbs. Ze zou net als de jongen niet gestoken hebben en wordt daardoor niet veroordeeld voor doodslag. Maar ze was volgens de rechtbank wel degelijk betrokken bij openlijk geweld tegen het slachtoffer waaronder het steken ook valt, zo stelde de rechtbank.
Openbaar
De uitspraak in de rechtbank in Den Haag was openbaar in tegenstelling tot de zitting. Het 15-jarige meisje zou de dodelijke steekwonden hebben toegebracht, zo stelde de rechtbank. De drie verdachten waren aanwezig in de zittingszaal. De weduwe zat elders in het gebouw en volgde de uitspraak via een videoverbinding.
Donaties voor weduwe van door tieners doodgestoken snackbarhouder Den Haag
De rechtbank maakte korte metten met de stelling van de verdediging dat er sprake zou zijn van noodweer.
Op 27 januari liep Wei Chen hand in hand met zijn vrouw naar huis vanuit hun cafetaria. Onderweg kwamen ze de tieners al tegen. Maar op het Doctor H.E. van Geldererf, om de hoek bij hun woning, gaat het pas echt gruwelijk mis.
Geliefde ondernemer
De in de wijk zo geliefde ondernemer en zijn vrouw werden daar zo is volgens de rechtbank gebleken eerst geslagen en geschopt. Uiteindelijk werd de man gestoken in de borst en tweemaal in zijn rug. Hij overleed 40 minuten later in het ziekenhuis.
De dood van de snackbarhouder zorgde voor veel beroering in de buurt. Zo liepen honderden mensen een stille tocht en werd ook een inzamelingsactie voor het gezin van de snackbareigenaar gestart. Hiermee is meer dan 110.000 euro opgehaald.
’Ontluisterend en schokkend’
De zitting was eerder achter gesloten deuren maar daar zou de officier van justitie hebben laten weten dat de verdachten onder andere in beeld kwamen door het afluisteren van gesprekken. De manier waarop de drie zouden hebben gesproken over de fatale steekpartij noemde de officier al ’ontluisterend en schokkend’. De rechtbank heeft ook met onbegrip kennis genomen van de in het dossier voorkomende in het geheim opgenomen gesprekken tussen de twee betrokken meisjes. „Ze hebben geen enkele vorm van berouw getoond.”
Ook zijn er beelden van een deurbelcamera en filmpjes op de telefoon van de pubers. De rechtbank stelde dat de ruzie tussen de jongeren en de snackbareigenaren al begonnen in de coronaperiode. Uiteindelijk waren ze op de bewuste januari duidelijk uit op een confrontatie met het echtpaar zo stelde de rechtbank.
Moeder
Het 17-jarige meisje werd ook veroordeeld voor het neersteken van de ex van haar moeder. De jongen van 17 voor het stelen van mobiele telefoons.
Het Openbaar Ministerie eiste eerder de maximale straf voor een 15-jarige namelijk 12 maanden en jeugd-tbs. Tegen de 17-jarige jongen 10 maanden en jeugd-tbs en tegen het 17-jarige meisje 14 maanden.
https://www.telegraaf.nl/(...)aagse-snackbarhouder
Geliefde ondernemer. Wat een kutkrant is het toch.
Wut?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach gut, beetje boos dat er weer 2 hamas aanhangers van straat worden gehaald voor een tijdje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |