Dat is wel slim en moet ik ook eens aan gaan denken. Maar dan is die boom van jou ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn kerstboompje (van Aoibhin) staat nu in een pot in de tuin 🎄
Je kwam er snel genoeg achter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:10 schreef devzero het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de LAPO had
Ik wilde gewoon hullo zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde op een post reageren en kreeg dat berichtje dat ik niet meer kon posten
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wilde weer een topic over jou?
Hullo Devquote:
Gezellig in een kringetjequote:
Wie gaat er blij naar een verjaardag? Eigenlijk mogen ze dat wel afschaffen.quote:
Ik heb er twee elke dag op balkon. Snoepen van mijn birdday cake.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:23 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie al aan het vogels tellen in de tuin?
Ja het ligt er wel een beetje aan wiens verjaardag het is. In een kringetje is inderdaad niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie gaat er blij naar een verjaardag? Eigenlijk mogen ze dat wel afschaffen.
Oh bijzonder.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:27 schreef drakin het volgende:
Ik had een rare vogel deze week in de tuin, en die stond niet in mijn vogelgidsje
Bleek een zwartkop te zijn
[ afbeelding ]
Je kan elke dag een feestje organiseren. Dat is meer spontaan dan het verplichte ik ben jarig dus !!! Ik wil er al jaren vanaf maar ze laten me niet met rustquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja het ligt er wel een beetje aan wiens verjaardag het is. In een kringetje is inderdaad niks.
Komen ze dan ongevraagd op je verjaardag?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan elke dag een feestje organiseren. Dat is meer spontaan dan het verplichte ik ben jarig dus !!! Ik wil er al jaren vanaf maar ze laten me niet met rust
Ja best veel vogels in mijn kleine stadstuin, maar meestal merels, mussen, kool en pimpelmeesjes, eksters en kauwen.quote:
vierkantjes zijn ook niet beterquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja het ligt er wel een beetje aan wiens verjaardag het is. In een kringetje is inderdaad niks.
Je kan blijven zeggen dat je er liever niks aan doet. Helpt niet, dus ga ik er maar in mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Komen ze dan ongevraagd op je verjaardag?
Ja dan maar lijdzaam ondergaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan blijven zeggen dat je er liever niks aan doet. Helpt niet, dus ga ik er maar in mee.
Ah nog van harte danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er twee elke dag op balkon. Snoepen van mijn birdday cake.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
FANNN in 40+ / Feliciteer Soury!!!!
Ja daar komt het wel op neer. Ik heb wel een aantal jaren gewoon op een terras geboekt. Ik ben in augustus jarig dus meestal was dat wel een succes. Koffie/thee gebakje en wat borrels/hapjes. Had ik er zelf iig ook wat lol aan. En ik liep voldaan zonder het hele huis netjes te schrobben weer naar huis. Iedereen voorzien van alles koffie rondje is het ergst (hoe zo jarig?ik loop me de pleuris ) Ik zit het liefst om 09:00 al aan de drankquote:
Ach ja. Ze is me verleden jaar vergeten. Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
Oh dat heb je goed geregeld zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel op neer. Ik heb wel een aantal jaren gewoon op een terras geboekt. Ik ben in augustus jarig dus meestal was dat wel een succes. Koffie/thee gebakje en wat borrels/hapjes. Had ik er zelf iig ook wat lol aan. En ik liep voldaan zonder het hele huis netjes te schrobben weer naar huis. Iedereen voorzien van alles koffie rondje is het ergst (hoe zo jarig?ik loop me de pleuris ) Ik zit het liefst om 09:00 al aan de drank
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
42quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:23 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie al aan het vogels tellen in de tuin?
Het gaat me niet om het nummertje. Wel dat je op die datum maar vrolijk en blij moet zijn en visite MOET ontvangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het juist leuk om jarig te zijn.
60 alweer.
Gekke is ik had kraaien verleden jaar (ik heb altijd wat te vreten) die zie ik niet meer wel eksters die komen eten.quote:
Dat is zo... Zou dt jaar eigenlijk groot feest geven, maar we gaan denk ik maar voor een borrel en dan kennissen van ons hebben een patatkraam die kan je huren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het nummertje. Wel dat je op die datum maar vrolijk en blij moet zijn en visite MOET ontvangen.
Verjaardagen zijn voor kinderen. Feestje kan altijd wel. Als ik dat wil
Zoiets is tof toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is zo... Zou dt jaar eigenlijk groot feest geven, maar we gaan denk ik maar voor een borrel en dan kennissen van ons hebben een patatkraam die kan je huren.
Komen dan voor de deur staan en dan kan iedereen zelf een vette bek gaan halen. Gedaan met 12,5 jaar huewelijk. Was geweldig.
Dat is MCHquote:
Ja, die tellingen zijn net zo betrouwbaar als de amateurtellers.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:11 schreef drakin het volgende:
Hier zitten veel roeken maar bij de vogeltelling zijn veel kraaien in mijn buurt?
Mensen weten nog steeds het verschil niet tussen een kraai en een roek.
Ik ben teleurgesteld
Hier is voeren verboden....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is ik had kraaien verleden jaar (ik heb altijd wat te vreten) die zie ik niet meer wel eksters die komen eten.
Hier ook op straat. Op mijn balkon vind ik het wel leuk die beestjes.quote:
Ik ga ook maar gewoon van alles toevoegen danquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die tellingen zijn net zo betrouwbaar als de amateurtellers.
Hartloperquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:30 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand al ontcijferd wie Stropdaz is?
Ja, die waart hier vast wel weer rond op FOK!quote:
Is dat zo volgens mij was het iemand die ook wel in 40 plus kwamquote:
De bami figuur? Die had alweer een streep door de naamquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die waart hier vast wel weer rond op FOK!
Dat is zo ....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo volgens mij was het iemand die ook wel in 40 plus kwam
Uit blikquote:
T bone steak en patat. Fuck groentequote:
PTA / Spiegels automatisch open/sluiten uitzetten op Hyundai I20 ?quote:
En nasi?quote:
Uit blik?quote:
Het is best een uitdaging om droge rijst te koken. Ik was het eerst (3/4) keer en doe één op één water. Wacht totdat er gaten invallen (zonder roeren) en dan laat ik het staanquote:
Ik doe al jaren niet meer aan mijn eigen verjaardag en zo lang je aan niemand de datum verteld, dan vergeet iedereen het na van verloop van tijd toch. Mijn 2 broers wilde in 2020 op bezoek komen voor mijn verjaardag, maar covid to the rescuequote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan blijven zeggen dat je er liever niks aan doet. Helpt niet, dus ga ik er maar in mee.
Het beste wat ik heb van Covid is dat ik niemand meer kus of aanraakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe al jaren niet meer aan mijn eigen verjaardag en zo lang je aan niemand de datum verteld, dan vergeet iedereen het na van verloop van tijd toch. Mijn 2 broers wilde in 2020 op bezoek komen voor mijn verjaardag, maar covid to the rescue
Ik dans regelmatig salsa of bachata. Lastig om iemand dan niet aan te rakenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het beste wat ik heb van Covid is dat ik niemand meer kus of aanraak
Er zijn niet voor niets speciale rijstpannen voorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best een uitdaging om droge rijst te koken. Ik was het eerst (3/4) keer en doe één op één water. Wacht totdat er gaten invallen (zonder roeren) en dan laat ik het staan
Je hoeft ze niet te zoenen neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dans regelmatig salsa of bachata. Lastig om iemand dan niet aan te raken
Oh ... ik maak nooit droge rijst ...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets speciale rijstpannen voor
Nou ja zal wel wel. Maar zo gaat het primaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets speciale rijstpannen voor
Natte rijst wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ... ik maak nooit droge rijst ...
Dan is droge rijst toch ook wel ietsquote:
Het is een soort van droog maar niet echt ...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is droge rijst toch ook wel iets
Als het maar lekker is. Ik heb het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een soort van droog maar niet echt ...
authentieke?quote:
Is het wel authentiek als je dat weglaat dan?quote:
Was dat MCH?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
De bami figuur? Die had alweer een streep door de naam
Konijnquote:
Ik had het laatst heel goedkoop op de kop weten te tikken, Makro dacht ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
KonijnIk mis de Aldi die het verkochten.
Er zijn zoveel manieren en elke keer is het weer een authentiek gerecht , want nooit hetzelfde bij mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het wel authentiek als je dat weglaat dan?
Het lag vroeger hier ook nog wel eens in het schap , maar das al heel wat jaren geledenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
KonijnIk mis de Aldi die het verkochten.
Daar heb je een pasje voor nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het laatst heel goedkoop op de kop weten te tikken, Makro dacht ik
Je kan ook mee met iemand die een pas heeftquote:
Zeg maar wanneerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook mee met iemand die een pas heeft
Ik denk dat ik dan een enorme dreun voor mijn hasses ga krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te zoenen neem ik aan.
Een dinsdag ga ik er vaak heen, februari of maart pas weer. as dinsdag gaat al iemand meequote:
Ik zou mijn kinderen (die er niet zijn) nooit en never verplicht ooms en tantes kussen. Een tante die prikte en een oom die me graag op mijn mond zoende ik deed altijd een vlucht poging en draaide raar met mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een enorme dreun voor mijn hasses ga krijgen
Ik had een Turkse oom die altijd kuste en een prikkelbaard had ... vond het vroeger maar nietsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen (die er niet zijn) nooit en never verplicht ooms en tantes kussen. Een tante die prikte en een oom die me graag op mijn mond zoende ik deed altijd een vlucht poging en draaide raar met mijn hoofd
Jou oom is mijn tante.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een Turkse oom die altijd kuste en een prikkelbaard had ... vond het vroeger maar niets
Ik heb geen tantes en ooms meer. Ik heb wel de horror als kind dat je iedereen moest zoenen als je naar bed moestquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij een turkse tante ? of 1 met baard? of allebei?
Mijn eigen kind mag kiezen of hij wel of niet een knuffel wil geven of een kus, niks wordt gedwongen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen (die er niet zijn) nooit en never verplicht ooms en tantes kussen. Een tante die prikte en een oom die me graag op mijn mond zoende ik deed altijd een vlucht poging en draaide raar met mijn hoofd
Zo is datquote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn eigen kind mag kiezen of hij wel of niet een knuffel wil geven of een kus, niks wordt gedwongen.
Zoiets moet van 2 kanten komen.
Pompoen is voor decoratie niet te vreten die zooiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:35 schreef drakin het volgende:
Net even pompoensoep gemaakt, en omdat ik tapenade had er gewoon doorheen gemikt als smaakmaker.
Ik weet nooit zo goed wat ik met tapenade aan moet, ik kreeg het
Mijn familie is niet zo van zoenen, dus heb dat nooit gehad. Mijn dochtertje ga ik ook niet verplichten om dat te doen, hoewel ze wel van een knuffel houdt af en toequote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Pompoensoep is lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Pompoen is voor decoratie niet te vreten die zooi
Tapenade maak ik heel af en toe. Maar dan eet ik het gewoon met een lepelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:35 schreef drakin het volgende:
Net even pompoensoep gemaakt, en omdat ik tapenade had er gewoon doorheen gemikt als smaakmaker.
Ik weet nooit zo goed wat ik met tapenade aan moet, ik kreeg het
Deze is anders hartstikke lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Pompoen is voor decoratie niet te vreten die zooi
Nooit zelf gemaakt, misschien krijg ik het iets te vaakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tapenade maak ik heel af en toe. Maar dan eet ik het gewoon met een lepel
Van je tante met een baard?quote:
Bijzondere ervaring hoorquote:
Ik maak het ook amper. Vaak als ik weer eens een potje olijven heb gekocht terwijl ik nog een volle pot had. Te vaak is niet goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit zelf gemaakt, misschien krijg ik het iets te vaak
Dudewithsign natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie moet dat zijn dan?
Lijkt wel wat op John Lennon.
Eerste keer dat ik hem zie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dudewithsign natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik blijf ver weg van dat soort shit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hem zie.
Maar doe ook niet aan Instagram.
Naast FOK alleen nog twitter. Facebook en Instagram heb ik wel, maar doe er al jaren niks meer mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg van dat soort shit.
Ik ook oprotten met die zooiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg van dat soort shit.
Ik heb TikTok om alle leuke dans en kook filmpjes van @-Shii- te volgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Naast FOK alleen nog twitter. Facebook en Instagram heb ik wel, maar doe er al jaren niks meer mee.
Tiktok heb ik al helemaal niet.
Link.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb TikTok om alle leuke dans en kook filmpjes van @:-shii- te volgen.
Die eet ik heel opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak het ook amper. Vaak als ik weer eens een potje olijven heb gekocht terwijl ik nog een volle pot had. Te vaak is niet goed.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een nieuwe app lanceren genaamd ShitFuck
Nou wil ik ook tiktokquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een paar keer een doos (5kg) met verse groene olijven bij een boerderij in Californië gekocht. Vers zijn ze niet te eten en je zult ze eerst diverse maanden in een pekel mengsels moeten laten rusten. Maar daarna heb je wel de lekkerste olijven. Alleen wel erg veel 😅 Doe dat "experiment" dus niet meer, want in je eentje is 5kg wel erg veelquote:
elke dag een bakjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een paar keer een doos (5kg) met verse groene olijven bij een boerderij in Californië gekocht. Vers zijn ze niet te eten en je zult ze eerst diverse maanden in een pekel mengsels moeten laten rusten. Maar daarna heb je wel de lekkerste olijven. Alleen wel erg veel 😅 Doe dat "experiment" dus niet meer, want in je eentje is 5kg wel erg veel
Met of zonder pannenkoek?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Best wel hoor. Er vloog net een virtuele koekenpan naar mijn hoofd
Wees blij dat het geen vis wasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Best wel hoor. Er vloog net een virtuele koekenpan naar mijn hoofd
Dat heb ik elk jaar met 3 wasmanden kiwis, oplossing gewoon weggeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een paar keer een doos (5kg) met verse groene olijven bij een boerderij in Californië gekocht. Vers zijn ze niet te eten en je zult ze eerst diverse maanden in een pekel mengsels moeten laten rusten. Maar daarna heb je wel de lekkerste olijven. Alleen wel erg veel 😅 Doe dat "experiment" dus niet meer, want in je eentje is 5kg wel erg veel
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb wel een relaxed dagje gehad.
Pas maar op daar in DH voor de jeugdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb wel een relaxed dagje gehad.
Ik had vandaag een oudere hangjongere over de vloer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op daar in DH voor de jeugd
Ik zag het niet vaak maar was wel een tof programma.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Blijft geweldig.![]()
Komt u uit Duitsland?
- Nein, von mein moeder!
Heb je hem een joint aangeboden?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vandaag een oudere hangjongere over de vloer.
Mn zus en zwager zaten er een keer in .. (heb dat nooit gezien trouwens) Maar mn zwager herkende drs Vijfjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het niet vaak maar was wel een tof programma.
Ik denk dat Silverfox /opanijn dat op prijs zou stellen.quote:
Ah ok wanneer ga je verbouwen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat Silverfox /opanijn dat op prijs zou stellen.
Zodra hij kan maar dat moeten we nog even overleggen.quote:
OK en wat ga je laten verbouwen ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra hij kan maar dat moeten we nog even overleggen.
Die rookt niet, zelfs geen ouwe matrasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat Silverfox /opanijn dat op prijs zou stellen.
blijft? Ik zie dit voor het eerstquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Blijft geweldig.![]()
Komt u uit Duitsland?
- Nein, von mein moeder!
Het belangrijkste is om eerst mijn hobbykamer in orde te brengen. Ik heb wil mijn keuken en badkamer ook vernieuwen maar dat zien we daarna wel weer.quote:
Hou je in SBE hou je in, je hebt ze hem nog nodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die rookt niet, zelfs geen ouwe matras
Nee, nee, nee, ik wou het al doen toen ik hier kwam wonen.quote:
Das ook niet lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die rookt niet, zelfs geen ouwe matras
Neem je dat aan of weet je dat uit ervaring?quote:
Dat neem ik aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je dat aan of weet je dat uit ervaring?
Nouw, daar zal ik maar niet al te zeker van zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
In mijn tijd werd dat iig nog niet gerookt
OK dan ...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nouw, daar zal ik maar niet al te zeker van zijn.
Ligt er ook aan hoe je het definieert, opium werd al 2100 jaar voor Christus gebruikt als pijnstiller in Irak. The Sumerian clay tablet.quote:
En matrassen kwamen uit ?quote:Op zondag 29 januari 2023 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je het definieert, opium werd al 2100 jaar voor Christus gebruikt als pijnstiller in Irak. The Sumerian clay tablet.
Cannabis werd door de Amerikaanse soldaten uit Vietnam meegenomen.
Hij zit niet op FOK!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je in SBE hou je in, je hebt ze hem nog nodig.
Geen ideequote:
De mensheid heeft altijd de wens gehad om op een zachte ondergrond te slapen. Wanneer dat begon is nog altijd de vraag.quote:
Weet ik, maar ik wil ook geen ruzie met jou.quote:
Dat zijn 2 aparte dingen. Zakelijk of mijn prive.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil ook geen ruzie met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zijn 2 aparte dingen. Zakelijk of mijn prive.
Ik verwacht ook geen COW hier als je klachten hebt
Ik heb alle vertrouwen in opa-Nijn. Dat komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iid een privé ding en dat hou ik sowieso gescheiden van Fok.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 29 januari 2023 00:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zijn 2 aparte dingen. Zakelijk of mijn prive.
Ik verwacht ook geen COW hier als je klachten hebt
Ow, hier een koe voor jou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op, de wordt WEL beschermd, mag je dus niet door een salade draaien.stupidity has become as common as common sense was before
Dank je welquote:Op zondag 29 januari 2023 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, hier een koe voor jou dan
[ afbeelding ]
Let op, de wordt WEL beschermd, mag je dus niet door een salade draaien.
Ach het is weer wat anders dan een paard in de gang.quote:Op zondag 29 januari 2023 01:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik zal er zuinig op zijn
omgquote:
Ja, wel gezien. En ineens voel ik me oudquote:
Of een eendje in badquote:Op zondag 29 januari 2023 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is weer wat anders dan een paard in de gang.
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 29 januari 2023 12:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje daar gewoond en die onzin allemaal gezien
Ze houden het zelf in stand dat kon ik daar niet zeggen maar is wel zoquote:Op zondag 29 januari 2023 12:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijken nog niet eens zo lang geleden.
Ik heb er wel goede training gehadquote:Op zondag 29 januari 2023 12:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijken nog niet eens zo lang geleden.
Wat voor een training?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb er wel goede training gehad
Met wapens omgaan bijvoorbeeld maar ook inzicht gekregen wat voor onzin het allemaal is en ik zie een vergelijking nu binnen de EU dat gaat binnenkort misquote:
Macht, godsdienst, geld, allemaal redenen om elkaar af te maken of te onderdrukken. Is altijd zo geweest. Ik vraag me af of het ooit anders zal zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met wapens omgaan bijvoorbeeld maar ook inzicht gekregen wat voor onzin het allemaal is en ik zie een vergelijking nu binnen de EU dat gaat binnenkort mis
Nee dat veranderd nooitquote:Op zondag 29 januari 2023 13:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Macht, godsdienst, geld, allemaal redenen om elkaar af te maken of te onderdrukken. Is altijd zo geweest. Ik vraag me af of het ooit anders zal zijn.
Zolang je ze maar telt welquote:Op zondag 29 januari 2023 13:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vreemde vogels tellen ook mee ?
En hoe gaat het met ze?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een zooi hout duiven op mijn dak zitten
Dat moet je nou juist gaan vragen hequote:
Ik spreek geen duifsquote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist gaan vragen he
Jij als kippenfluisteraar kan niet een paar duiven vragen hoe het gaat?quote:
Kippen spreken tokkiaansquote:Op zondag 29 januari 2023 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als kippenfluisteraar kan niet een paar duiven vragen hoe het gaat?
Misschien snappen die duiven dat ook wel hequote:
Met die nijlgans in de braadpan ging het gisteren uitstekend.quote:
Hoe weet jij nou dat ik net met een merel heb staan kletsen?quote:
Ja, vooral als ze de hele boel onderschijten.quote:
Rare gerechten maak jijquote:Op zondag 29 januari 2023 14:51 schreef drakin het volgende:
Badeendjes zijn ook best schattig
[ afbeelding ]
Altijd op wasgoed wat buiten hangt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze de hele boel onderschijten.
Nu wel ja.quote:
Altijd op wasgoed wat buiten hangt.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze de hele boel onderschijten.
quote:
Wat is dat dan ?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met die nijlgans in de braadpan ging het gisteren uitstekend.![]()
Als het te nassen is probeer ik het wel. Klinkt niet echt lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat hoef ik dus ook niet te eten
Als je mijn kippen maar niet komt stelen !!!quote:Op zondag 29 januari 2023 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het te nassen is probeer ik het wel. Klinkt niet echt lekker
Daar heb ik een slager voorquote:Op zondag 29 januari 2023 16:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je mijn kippen maar niet komt stelen !!!
Ik niet, hartig doet mijn hart harder kloppen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik al een aantal keer gehoordMaar goed, waar het hart vol van is...
Beter 1 hartig ding op je bord, dan 10 harige dingen in de luchtquote:Op zondag 29 januari 2023 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, hartig doet mijn hart harder kloppen.
Loempia zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter 1 hartig ding op je bord, dan 10 harige dingen in de lucht
We hebben hier iets van 6 toko's. Van Indiaas, Pakistaans, Vietnamees, Libanees, tot Iran. Ze hebben bijna allemaal wel een soort van kleine spring rolls. Maar die grote loempia's zoals je ze in Nederland hebt, kan ik hier niet krijgenquote:
Dat is niet makkelijk (Zie de laatste aflevering van heel holland bakt)quote:Op zondag 29 januari 2023 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben hier iets van 6 toko's. Van Indiaas, Pakistaans, Vietnamees, Libanees, tot Iran. Ze hebben bijna allemaal wel een soort kleine spring rolls. Maar die grote loempia's zoals je ze in Nederland hebt, kan ik hier niet krijgenMisschien moet ik ze zelf eens proberen te maken.
In dat geval geef ik het direct maar op en blijf klagenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet makkelijk (Zie de laatste aflevering van heel holland bakt)
Lijkt me beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval geef ik het direct maar op en blijf klagen
Volgens mij valt dat wel mee, loempiavellen kan je los kopen. Wat groenten in de pan fruiten en wat (kippen)gehakt bakken en dat erin rollen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet makkelijk (Zie de laatste aflevering van heel holland bakt)
Het is vast prima te doen. De grootste uitdaging is waarschijnlijk om te zorgen de je mengsel niet te nat is want dan worden je vellen te zacht en breken, of dat de loempia dicht blijft als je het gaat frituren.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, loempiavellen kan je los kopen. Wat groenten in de pan fruiten en wat (kippen)gehakt bakken en dat erin rollen.
Ok het vouwen is de truuk, Het hele ding valt uit elkaar en dan kan je die pan vet ook afschrijven. Ik koop ze welquote:Op zondag 29 januari 2023 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, loempiavellen kan je los kopen. Wat groenten in de pan fruiten en wat (kippen)gehakt bakken en dat erin rollen.
Elastiekje gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok het vouwen is de truuk, Het hele ding valt uit elkaar en dan kan je die pan vet ook afschrijven. Ik koop ze wel
quote:Rol verder en smeer op het puntje een beetje van het bloem/ water mengsel.
Is dit een uitdagingquote:Op zondag 29 januari 2023 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Getsiequote:Op zondag 29 januari 2023 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen Loempia fan?quote:
Daar zit meestal geen vlees in.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
Die kleinere loempiaatjes zijn toch lekkerder
Ja, maar soms wil je ook eens een grotere loempia etenquote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
Die kleinere loempiaatjes zijn toch lekkerder
Die grotere zijn meestal best lomp en klefquote:
Volgezogen met vet van de chinees ...quote:Op zondag 29 januari 2023 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die grotere zijn meestal best lomp en klef
Pciesquote:Op zondag 29 januari 2023 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgezogen met vet van de chinees ...
Zoo lekker van de Jumboquote:Op zondag 29 januari 2023 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn wel lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef pullup het volgende:
Van die kleine loempia's met kip en lente uitjes
Ik eet taco's, roti, pasta, stamppot, sushi, braadworst, herten sashimi, spring rolls, maar soms heb ik trek in iets lomp en klefquote:Op zondag 29 januari 2023 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die krengen vermeerderen zich als konijnen dus beter belanden ze veel in de panquote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De borst is een delicatesse, smaakt als biefstuk.
Nice Ik eet allesquote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had al gezeik over Sushi in een klb topic dus ik stop even over voedselquote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach jaquote:Op zondag 29 januari 2023 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet taco's, roti, pasta, stamppot, sushi, braadworst, herten sashimi, spring rolls, maar soms heb ik trek in iets lomp en klef
Tsja, ik krijg nu waarschijnlijk gezeik over me heen, maar eet de gemiddelde KLBer niet alleen maar bij de Febo?quote:Op zondag 29 januari 2023 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had al gezeik over Sushi in een klb topic dus ik stop even over voedsel
Weten die lui wat Sushi is dat verrast mequote:Op zondag 29 januari 2023 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had al gezeik over Sushi in een klb topic dus ik stop even over voedsel
Als een restaurant goedkoop frituurolie gebruikt wat maar 1x per half jaar wordt ververst, dan zal niets daar goed smaken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach jaMaar op de een of andere manier hebben ze ook een vieze vette nasmaak waar je de hele avond niet meer af komt.
Moet waarschijnlijk betere Chinezen bezoeken maar de associatie is niet goed
overprijste hipster meuk was mijn reactie ongeveerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Weten die lui wat Sushi is dat verrast me
Dat kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
overprijste hipster meuk was mijn reactie ongeveer
Ik vind sushi wel lekker en voor goede verse vis wil ik wel wat extra betalen. Maar vaak is het inderdaad te duur.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
overprijste hipster meuk was mijn reactie ongeveer
Is het ook welquote:Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel leuk om daar een reactie te plaatsen
Het is ook best lekker maar eerlijk het is een bak rijst met een snippertje vis en meestal komkommerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind sushi wel lekker en voor goede verse vis wil ik wel wat extra betalen. Maar vaak is het inderdaad te duur.
Klopt. Maar chocolade truffels is ook alleen maar room, boter, en chocolade en dat eet ik ook graagquote:Op zondag 29 januari 2023 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best lekker maar eerlijk het is een bak rijst met een snippertje vis en meestal komkommer
Ik heb echt heerlijke poke gegeten en hele slechte. Maar voor een goede bowl mogen ze me wakker maken.quote:
Ik win toch altijdquote:Op zondag 29 januari 2023 17:22 schreef pullup het volgende:
Jij bent nog wel een van de subtielere in dat Sushi topic BDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |