Maar ken je niet dat psychische fenomeen dat als je er zelf moeite voor moet doen, het zelf klaarmaakt, het dan minder lekker smaakt als een onderdaan voor je aan de slag gaat?quote:
Je bedoelt iemand die ervoor betaald wordt om het klaar te maken. Dat is geen onderdaan, maar een werknemer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:57 schreef Muisje22 het volgende:
als een onderdaan voor je aan de slag gaat?
Een blikje tonijn denk je dat mijn tere maagje dat aan kan :' ) ik heb verse sushi nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een blikje Tonijn bij de Lidl kost nog geen euro
Dat moet jezelf wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:20 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Een blikje tonijn denk je dat mijn tere maagje dat aan kan :' ) ik heb verse sushi nodig
Denken dat je verse Sushi krijgtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:20 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Een blikje tonijn denk je dat mijn tere maagje dat aan kan :' ) ik heb verse sushi nodig
Bedankt, ook bedankt namens mijn zusje, en bedankt namens mijn DUO uitkering die ik nog minder dan een jaar heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand die ervoor betaald wordt om het klaar te maken. Dat is geen onderdaan, maar een werknemer.
Verder;
https://megafoodstunter.n(...)0-rollen-a-178-gram/
45 euro voor 3,5 kilo sushi
Zo maar even eten. Shoarma denk ik, van de 3 kilo die ik bij een soortgelijke website voor relatief goedkoop heb ingeslagenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:23 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Bedankt, ook bedankt namens mijn zusje, en bedankt namens mijn DUO uitkering die ik nog minder dan een jaar heb.
Welke (onterecht) dure verzekering heb je dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:29 schreef NaarMensje het volgende:
Ik ben geneigd iets te bestellen, maar dan zou het Chinees met Sun Lat Tong en een loempia worden. Mijn vrekkerige houding van heden ten dage ivm het moeten sparen voor een (onterecht) veel te dure verzekering weerhoudt mij hier echter van.
Heb ik nog niet, maar moet ik voor sparen. Volgend jaar ga ik weer een motorrijtuigenverzekering nodig hebben, bovendien zal het CBR ook flink willen incasseren bij me. Ik heb er al zo'n 10k voor weggezet en dat wil ik eerst verdubbeld hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke (onterecht) dure verzekering heb je dan?
Hoezo heb je 20k nodig om een verzekering af te sluiten, sta je op de zwarte lijst bij alle verzekeraars ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:29 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, maar moet ik voor sparen. Volgend jaar ga ik weer een motorrijtuigenverzekering nodig hebben, bovendien zal het CBR ook flink willen incasseren bij me. Ik heb er al zo'n 10k voor weggezet en dat wil ik eerst verdubbeld hebben.
Omdat het trendy is. Je voelt je heel wat als je sushi bestelt, je bent dan anders dan anderen. En daar betaal je voor.....quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:55 schreef Muisje22 het volgende:
Hai,
Ik vind dat heel lekker om te eten, ik denk dat ik het wel als ontbijt, lunch en avondeten zou kunnen hebben, dagelijks.
Waarom moet dit nou zo duur zijn? Na alles wat ik tot dusverre voor de mensheid gedaan heb, zowel in mijn professie als daarbuiten, vind ik dat ik compensatie verdien in de vorm van 365 bakken Box B van I Love Sushi, elke dag vers bezorgd.
Of dat mijn werkgever mij uitbetaald niet in euro's, maar dat aantal in verse sushiboxen.
Klacht: duur eten
Met een OBM sta je dat automatisch geloof ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo heb je 20k nodig om een verzekering af te sluiten, sta je op de zwarte lijst bij alle verzekeraars ofzo.
Juist andersom. Pannekoekquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:57 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Maar ken je niet dat psychische fenomeen dat als je er zelf moeite voor moet doen, het zelf klaarmaakt, het dan minder lekker smaakt als een onderdaan voor je aan de slag gaat?
Waarom heb je die?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:37 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Met een OBM sta je dat automatisch geloof ik.
Omdat agenten het nodig vonden kinderachtige spelletjes te spelen nadat ze op hun pikkie waren getrapt. Ik ga het hier verder ook bij laten, als je echt meer wil weten mag het via DM.quote:
Besef wel dat je ook in de maling wordt genomen hé: veel geld betalen voor een te grote sushibol met weinig garnering erop. Echte goede sushi is weinig rijst en veel van de garnering.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:55 schreef Muisje22 het volgende:
Hai,
Ik vind dat heel lekker om te eten, ik denk dat ik het wel als ontbijt, lunch en avondeten zou kunnen hebben, dagelijks.
Waarom moet dit nou zo duur zijn? Na alles wat ik tot dusverre voor de mensheid gedaan heb, zowel in mijn professie als daarbuiten, vind ik dat ik compensatie verdien in de vorm van 365 bakken Box B van I Love Sushi, elke dag vers bezorgd.
Of dat mijn werkgever mij uitbetaald niet in euro's, maar dat aantal in verse sushiboxen.
Wat zal jouw kut stinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:55 schreef Muisje22 het volgende:
Hai,
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat zal jouw kut stinken
'k Heb een deja-vu.
De FOK! ettiquete niet respecterenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Niks mee hoor, dan weet men waar men op reageert
Hou je kankerbek smerige uitvreterquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zolang je zusje maar lekker cheap is, de vieze slet
Vieze pedoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je kankerbek smerige uitvreter
Alsof een bejaarde dikzak een zusje van 12 heeftquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij neukt m’n zusje van 12 schijnbaar? Anderen verwijten wat je zelf bent, raar.
Probleemgezin. Dus ja, pedo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alsof een bejaarde dikzak een zusje van 12 heeft
Watquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Probleemgezin. Dus ja, pedo.
Lastig sashimi te maken van tonijn uit blik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een blikje Tonijn bij de Lidl kost nog geen euro
Nee, omgekeerd, selbstgemacht is lekkerder. Als het zelfgejaagd vlees is of zelfgevangen vis is het trouwens nog lekkerder. Dat is iets tussen de oren. Er moeite voor hebben gedaan geeft extra voldoening.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:57 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Maar ken je niet dat psychische fenomeen dat als je er zelf moeite voor moet doen, het zelf klaarmaakt, het dan minder lekker smaakt als een onderdaan voor je aan de slag gaat?
Ik vind sushi ook overrated. Eens. Hip geneuzel, meer is het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:50 schreef bozewitteman het volgende:
Overgewaardeerde troep. Alsof iemand die meuk oprecht lekker vindt.
En je moet 4 dagen een kwartier vegen na het schijten van die rijst.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind sushi ook overrated. Eens. Hip geneuzel, meer is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |