Mooi setje, wil ooit eens spuiten maar eerst echt wat meer ervaring in modelwerk zelf doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:30 schreef Faxie het volgende:
Iemand interesse in een Sparmax SB-88 spraybooth trouwens? Ik ga upgraden denk ik voor iets met wat meer capaciteit.
Ach ik heb er geen haast mee verder hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mooi setje, wil ooit eens spuiten maar eerst echt wat meer ervaring in modelwerk zelf doen.
Hopelijk vind je snel een enthousiaste koper
Oei een H&S...misschien wel,ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:30 schreef Faxie het volgende:
Iemand interesse in een Sparmax SB-88 spraybooth trouwens? Ik ga upgraden denk ik voor iets met wat meer capaciteit.
Nee Sparmaxquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:02 schreef Charged het volgende:
[..]
Oei een H&S...misschien wel,ja.
SPARMAX SB-88 Afzuigunit / Spuitcabine voor Airbrushquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee Sparmax![]()
Laat maar weten. Ik kan nog fotos sturen. Er zitten nieuwe filters bij ook.
Stuur maar eens,heb zeker wel interesse. Formaat is prima voor me.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee Sparmax![]()
Laat maar weten. Ik kan nog fotos sturen. Er zitten nieuwe filters bij ook.
Ow op die manier. Hebben die Sparmax niet gewoon overgenomen tig jaar geleden?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef Charged het volgende:
[..]
SPARMAX SB-88 Afzuigunit / Spuitcabine voor Airbrush
Artikelnummer: HS161100
Fabrikant: Harder & Steenbeck
Staat overigens ook op fotos die ik gepost heb van de werkplekquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Stuur maar eens,heb zeker wel interesse. Formaat is prima voor me.
Geen idee...ik zag H&S staan en kreeg een stijfje...quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier. Hebben die Sparmax niet gewoon overgenomen tig jaar geleden?
Ah ok. Dan gooi ik mn Hobbyzone corner towel module er ook bij, samen met een lading 400/800/1200/polish filesticksquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Geen idee...ik zag H&S staan en kreeg een stijfje...
Daarbij vandaag een mooie promotie gekregen met alle extra's. Kan dus m'n hobbyruimte/dingetje wat versneld gaan bouwen. Zodoende interesse.
Joh,dat is zeker geen hoofdprijs. Zullen we het weekend even verder DM-en over de afhandeling?quote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah ok. Dan gooi ik mn Hobbyzone corner towel module er ook bij, samen met een lading 400/800/1200/polish filesticks![]()
50,-? Ik hoef er de hoofdprijs niet voor. Heb de originele doos alleen niet meer volgens mij, maar die stelde niet veel voor.
Primaquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:51 schreef Charged het volgende:
[..]
Joh,dat is zeker geen hoofdprijs. Zullen we het weekend even verder DM-en over de afhandeling?
2-de foto heel gaaf..buitenaards.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:28 schreef Faxie het volgende:
Grootste deel metaal dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt erg vet uit!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:05 schreef Faxie het volgende:
Er begint serieus vorm in te komen
[ afbeelding ]
Volgende stap de wielophanding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |