Erg strak gewordenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:13 schreef Charged het volgende:
Ook een kleine update van mijn kant..
De Black Snake is zga klaar,paar uurtjes werk nog en een standaard maken voor het in flight gedeelte.
Ook 2 nieuwe kitjes erbij gehaald.
De Haunebu kit is eigenlijk 3 kitjes in 1 doos maar ik ben het meeste benieuwd naar de Ekranoplan. Ondanks dat de kit 1/144 schaal is,is het model toch nog 51cm lang.
Denk ook dat ik daarmee ga starten als de A-10 klaar is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige kitjes misschien wel,je kunt daar lekker op los gaan. Als straks de logeerkamer zo'n beetje klaar is kan er of nog een vitrinekast bij of ik neem 1 grote. Dan heb ik ook wat meer plek,beneden in de woonkamer vind ik het best zo qua stalling van de modellen. Moet ook niet te gek gaan worden beneden. Boven maakt het niet zoveel uit en kan ik soms rouleren tussen woon en logeerkamer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Erg strak geworden
En fictieve kits zijn gaafIs zo'n Machinenkrieger kit wellicht ook niks voor je?
Wow, mooi geworden.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een flesje voor schaal![]()
[ afbeelding ]
Dankquote:Op zondag 28 januari 2024 09:51 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Wow, mooi geworden.
Ik moet wel toegeven dat ik stikjaloers ben op al de vakjes en lades op je bureau.
Ow, en ik kan je de Liefmans Brut aanraden
Er is zelfs een gluhkriek maar die heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank
En 2 jaar geleden een goede upgrade gedaan. Nieuwe bureaus en dat modulaire systeem (van hobbyzone.pl)
Brut?Ik ken alleen de normale en perzik
Perzik? Hoe bevalt die?quote:Op zondag 28 januari 2024 12:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dank
En 2 jaar geleden een goede upgrade gedaan. Nieuwe bureaus en dat modulaire systeem (van hobbyzone.pl)
Brut?Ik ken alleen de normale en perzik
Ik moet overigens wel zeggen dat de Hobbyzone kits tegenwoordig uitgesneden moeten worden. Vroeger (van wat ik zie op YT reviews) kwamen ze als aparte onderdelen, dus was het slechts een kwestie van aan elkaar plakken.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:41 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Er is zelfs een gluhkriek maar die heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen.
Gevaarlijke site die hobbyzone…. Ik ga een verlanglijstje maken voor mijn verjaardag.
Mooi geworden!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een flesje voor schaal![]()
[ afbeelding ]
Spul is van Hobbyzone.plquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi geworden!
Andere vraag: Wat is dat voor een mooi sorteer/vakjes kast dat je hebt?
De loop van de kabels ziet er een beetje vreemd uit. Is het niet de bedoeling dat dat kunststof blokje waar de kabels uit komen in de opening klikt?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef Faxie het volgende:
Oke skip datIk kon de aansluitingen voldoende buigen. Heb niet het idee dat dat kwaad kon.
[ afbeelding ]
Moest alsnog iets wegzagen overigens... pfff gedoe. Beetje jammer van Tamiya dat ze weinig rekening houden met motoren met andere bekabeling.
Nope. Je kan motoren van een hoop verschillende merken kopen, en dit is niet een motor van het merk auto dat ik bouw. Deze auto houdt blijkbaar geen rekening met andere merken motoren. Die van het eigen merk heeft de kabels aan het ronde deel zitten, en die kan je dan gewoon naar beneden door de opening laten gaan. Maar heel veel merken motoren hebben de kabels hetzelfde als de mijne.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:39 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De loop van de kabels ziet er een beetje vreemd uit. Is het niet de bedoeling dat dat kunststof blokje waar de kabels uit komen in de opening klikt?
Ja ik zag al dat dat hele hop-up gebeuren best groot is. Kan bijna een complete auto upgraden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:46 schreef Charged het volgende:
Ik ben benieuwd Faxie,het ziet er goed uit. Het plan voor de mijne heb ik al klaar en gaat iets ander worden als de jouwe. Ook van Tamiya,iets simpeler en goedkoper maar ga wel direct upgrades toevoegen betreffende motor,banden en shocks voor de funfactor. In ieder geval ook 2WD,offroader,zelfbouw en een old skool dingetje.
Wauw veel onderdelen zeg. Succesquote:Op maandag 12 februari 2024 00:56 schreef Faxie het volgende:
Tot over een jaar
Allemaal metaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bandjes
[ afbeelding ]
Schroefjes
[ afbeelding ]
En een hele hoop plastic
[ afbeelding ]
Moet even op mijn gemak de handleiding doorpluizen om te kijken wat er gespoten gaat worden en wat niet. De kit is in principe zo gemaakt dat je geen ongespoten onderdelen zou moeten zien als je klaar bent, maar onder de metalen body moet het er ook gewoon goed uitzien vind ik. De sprues zijn in de juiste kleuren gegoten volgens mij, het ziet er niet gespoten uit. Kan ik mooi mijn metaalverf testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |