Eens, die hoeft van mij ook niet maar hij zal vast op het lijstje staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Overschatte trainer met zijn kamikazevoetbal. Wel leuker om naar te kijken.
Hij had vooral moeite met Bergkamp en Spijkerman, maar vd Sar deed daar niks aan. De vraag is of Bosz hem dat nog kwalijk neemt, maar de relatie met vd Sar was niet het probleem destijdsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Had Bosz geen ruzie met Sar? Die zal wel niet komen dan. Wel verreweg de meest logische optie.
Gezien het bedrag (Grillitsch kostte niks en is verder onbeduidend) lijkt het me sterk dat het over hem ging maar over iemand die meer 'impact' had qua geld .quote:
Ja mogelijk. We zullen het helaas nooit zeker weten!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien het bedrag (Grillitsch kostte niks en is verder onbeduidend) lijkt het me sterk dat het over hem ging maar over iemand die meer 'impact' had qua geld .
Dat komt nog wel boven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja mogelijk. We zullen het helaas nooit zeker weten!
Bijna goed voorspeldquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
1-1 vanavond
Schreuder morgen ontslagen
#durftedromen #schreuderout #wewantfootball
je had het tijdstip onjuistquote:
En nog ingelopen op PSV ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:19 schreef Ramboetan het volgende:
Beste wedstrijd van het seizoen eigenlijk. Schreuder weg en toch nog een puntje gepakt
Vooral dat vertoonde spel mag je Schreuder zwaar aanrekenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
NOS interview geeft nog wat extra details.
Van der Sar na ontslag Schreuder: 'Door puntverlies en vertoonde spel geen vertrouwen meer' - https://nos.nl/l/2461378
Kan me nog wel die persconferentie herinneren waarin Schreuder zei dat die hulp nodig had van zijn zaakwaarnemer om die aankoop te doen want geen TDquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja mogelijk. We zullen het helaas nooit zeker weten!
Zag jij deze aankomen Tarado?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:23 schreef Tarado het volgende:
Als ik moest kiezen dan is het Van Gaal voor direct, dan heb je de meeste kans om nog kampioen te worden en dan rustig kijken voor na dit seizoen.
Lekker 5-3-2 voetballen bij Ajax, GENOT!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:23 schreef Tarado het volgende:
Als ik moest kiezen dan is het Van Gaal voor direct, dan heb je de meeste kans om nog kampioen te worden en dan rustig kijken voor na dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |