abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2023 @ 03:05:52 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207730613
;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_207730692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 01:57 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik weet niet of hij interesse heeft, maar ik zou Ron Jans graag eens bij Ajax zien.
Prima trainer, maar niet voor Ajax.
Ik denk dat Frank Rijkaard het gaat doen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 27 januari 2023 @ 06:09:51 #103
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_207730719
Hopelijk heeft die wel een handje gegeven aan de spelers dit keer.
pi_207730762
Schreuder had al na de onaanvaardbare 1-6 tegen Napoli moeten zijn ontslagen, maar ik neem hier genoegen mee. Ik hoop op Van Gaal of een buitenlandse coach die goed Engels spreekt.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 06:39:52 #105
80382 manny
30 is best veel
pi_207730779
Nee. Dat is geen succes geworden.

Ik vrees wel dat er meer moet gebeuren dan alleen de trainer vervangen. Posities binnen de club weer serieus en goed bezetten bijvoorbeeld, en toch een goede aankoop doen voor op het veld.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207730781
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:39 schreef manny het volgende:
Nee. Dat is geen succes geworden.

Ik vrees wel dat er meer moet gebeuren dan alleen de trainer vervangen. Posities binnen de club weer serieus en goed bezetten bijvoorbeeld, en toch een goede aankoop doen voor op het veld.
Een TD en een voetbalman binnen de rvc, dat roept men al maanden.
pi_207730785
Wel jammer dat ik de goedpraterij van Alfredje na deze wanvertoning niet heb kunnen toetsen aan mijn impressies.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 06:46:04 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_207730787
Ik krijg trouwens de indruk, nu ik lees wat vd Sar gisteren zei in zijn "interview" dat ze al met iemand bezig zijn voor de trainerspositie.
pi_207730791
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:46 schreef manny het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk, nu ik lees wat vd Sar gisteren zei in zijn "interview" dat ze al met iemand bezig zijn voor de trainerspositie.
Ja dat is duidelijk al beklonken en zal Frons wel zijn.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 06:48:34 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_207730792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:44 schreef Bugno3 het volgende:
Wel jammer dat ik de goedpraterij van Alfredje na deze wanvertoning niet heb kunnen toetsen aan mijn impressies.
Als ik eerlijk ben is dat, samen met dat gegoochel met de opstelling, steeds mijn grootste ergernis geweest. Die ontzettend lage lat en rare uitspraken achteraf.

Voor het spel wijs ik toch ook voor een groot deel naar de spelers. Niet tegen Napoli enzo, achteraf heb je Bassey enzo daar laten verzuipen, die gozer kan helemaal niet voetballen op dat niveau. Maar tegen Emmen, Volendam, NEC enzo, daar laten de spelers het ook enorm liggen. Alfred of niet.
pi_207730796
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 00:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zie de xG hierboven. Toch wel enorm veel kansen gehad hoor.
Ik kan me eigenlijk weinig echt grote kansen herinneren, behalve die bal op de paal van Klaassen?
pi_207730797
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:48 schreef manny het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben is dat, samen met dat gegoochel met de opstelling, steeds mijn grootste ergernis geweest. Die ontzettend lage lat en rare uitspraken achteraf.

Voor het spel wijs ik toch ook voor een groot deel naar de spelers. Niet tegen Napoli enzo, achteraf heb je Bassey enzo daar laten verzuipen, die gozer kan helemaal niet voetballen op dat niveau. Maar tegen Emmen, Volendam, NEC enzo, daar laten de spelers het ook enorm liggen. Alfred of niet.
Stukje "prima"
pi_207730800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:44 schreef Bugno3 het volgende:
En het consequent verlagen van de lat. Middelmatigheid troef. “Goed getraind” was blijkbaar de standaard :')

Maar vooral het feit dat spelers niet beter worden onder deze trainer mag je hem zwaar aanrekenen.
pi_207730806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En het consequent verlagen van de lat. Middelmatigheid troef. “Goed getraind” was blijkbaar de standaard :')

Maar vooral het feit dat spelers niet beter worden onder deze trainer mag je hem zwaar aanrekenen.
De spelers moesten hem eind oktober/begin november al niet meer. Dat ze daar dan als kleine kinderen mee omgaan door opzichtig te gaan verzaken is wat je kunt verwachten van voetballers en hun mentale ontwikkeling. Sar had dit natuurlijk toen moeten inzien en Schreuder op straat moeten gooien. Maar goed, dat weet heel Fok! maar is voor een miljoenendirectie blijkbaar te moeilijk.
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 06:54:34 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207730809
Gefeliciteerd jongens.
What can change the nature of a man?
pi_207730810
Heerlijk nieuws. 2 maanden te laat, maar prima

6 punten uit 7 wedstrijden
7 wedstrijden achter elkaar niet gewonnen
5de op de ranglijst met Sparta en Utrecht als uitdagers. _O-
pi_207730822
Eindhoven feliciteert Ajax met de titel. Proficiat!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:08:31 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207730847
quote:
'Ik schaam me en voel me verantwoordelijk voor het ontslag van de trainer', aldus Tadic. 'Alle spelers moeten dat voelen, want wij hebben het laten afweten in het veld. Voor de zoveelste keer dit seizoen niet winnen, dat kan en mag niet bij Ajax gebeuren. Dan wordt er automatisch naar de trainer gekeken, zo werkt het in het voetbal, maar ik vind dat wij allemaal in de spiegel moeten kijken als spelers. Kom op zeg, weer niet winnen in de Eredivisie, thuis tegen FC Volendam. Wie de trainer ook is, al zouden we geen trainer hebben, dan nog moet je die wedstrijd gewoon winnen.'

Tadic kwam na afloop van de wedstrijd in de kleedkamer en trof daar Edwin van der Sar. De algemeen directeur gaf de spelersgroep te kennen dat Ajax per direct verder zou gaan zonder Alfred Schreuder. Niet veel later kwam de ontslagen trainer binnen om afscheid te nemen. 'Hij sprak de groep toe en deed dat op een hele waardige manier. Hij bedankte ons voor de samenwerking, wenste ons veel succes en zei nog dat we er alles aan moeten doen om kampioen te worden. Wij waren als spelers stil, maar voelen ons natuurlijk schuldig. Dat zijn we ook, want wij hebben het te vaak laten afweten.'

Veel gesprekken
In de afgelopen periode leverde dat veel gesprekken op. 'In allerlei formaties hebben we om de tafel gezeten. Korte gesprekken, lange gesprekken, noem maar op. Maar vervolgens gaat het erom dat we op het veld leveren. En die vastberadenheid misten we in de ploeg. Met een nieuwe trainer kan dat terugkomen, maar we hebben nog wel met dezelfde selectie te maken. We zijn dertien spelers verloren, en niet alleen spelers op het veld, maar ook karakters. Spelers die opstaan, hun verantwoordelijkheid pakken. Niet alleen als het lekker loopt, maar ook bij tegenslag. Juist bij tegenslag.'

Wat voor trainer nu moet komen bij Ajax? Tadic heeft er nog niet over nagedacht. 'Het eerste wat ik zou kunnen zeggen is een sterke persoonlijkheid, maar we houden dezelfde spelersgroep. We spelen shit. Ajax staat vijfde, dat mag nooit gebeuren. We moeten het als spelers eens gaan oppakken. Geen vingers wijzen naar elkaar, maar naar jezelf kijken en alles doen om de ommekeer bij Ajax teweeg te brengen.'
Het heeft er alle schijn van dat dit bericht is geschreven door ChatGPT
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:19:27 #119
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207730879
Tadic is inmiddels een parodie op de voetballer die hij was en moet z’n muil houden
pi_207730890
Heitinga :{
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:26:47 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_207730911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:22 schreef BobW het volgende:
Heitinga :{
Als het al zo is, dan hopelijk voor 1 of 2 wedstrijden tot Bosz is aangesteld
pi_207730935
6 wedstrijden op rij ongeslagen en dan toch ontslagen worden, dat kan alleen bij Ajax!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:36:15 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_207730954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:32 schreef ThijsTH het volgende:
6 wedstrijden op rij ongeslagen en dan toch ontslagen worden, dat kan alleen bij Ajax!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:32 schreef ThijsTH het volgende:
pi_207730990
Ik verwacht dat middelmaat Heitinga het stokje definitief gaat overnemen. Ligt ook wel in lijn met het huidige beleid van onervaren mensen op bepalende plekken zetten. Vervelende aan dit kutseizoen is gewoon het gevoel dat het allemaal zo anders had kunnen lopen. De selectie heeft een flinke jas uitgedaan maar de Eredivisie hoor je alsnog minimaal 30 wedstrijden lang te domineren.

Voor nu hoop ik op een ervaren coach met vooral tactische bagage maar ook iemand die de juiste snaar weet te raken. Juist Heitinga lijkt mij een conservatief persoon die zowel in het leger als drill sergeant en als trainer van een team exact dezelfde persoon is. Prio 1 is in ieder geval echte knopen doorhakken in de aanval als op het middenveld. Dat betekent dus dat Klaassen en Tadic moeten gaan banken ten faveure van Kudus en Conceicao met alle onvrede ten gevolge.
pi_207731004
Gifbeker is blijkbaar nog lang niet leeg. Heitinga totaal niet klaar om Ajax 1 te leiden. Elke week ook verkeerde opstelling bij Jong Ajax. Kraamt alleen maar onzin uit en trapt open deuren in in interviews. Deze man bevat 0.0 visie en straalt dat ook uit. Moet gewoon een zwaargewicht komen als trainer. Met Heitinga doe je een stap opzij i.p.v. naar voren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')