kan van gaal weer ff de held spelen met zijn contacten met bayrenquote:
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens ik had echt niet verwacht dat Sar het gelijk vanavond zou doen, toch wel weer een verrassing.
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:11 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd boys. Ik ken dit gevoel van opluchting.
Nu hopen op Frank
Zei hij dat ? Wat een faal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat die gewoon toegaf dat Bassie volledig uit de koker van Schreuder komt zonder ernaar te hebben gekeken.
Mijn overbuurvrouw ook denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.
Is toch ook logisch, historisch slechtste resultaten ooit op een rij, ze hebben nog te lang gewacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.
Hij noemde geen naam maar wel een aankoop volledig op zijn conto dus dan weten we wel wie.quote:
Ging dat niet over Grillitsch?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat die gewoon toegaf dat Bassie volledig uit de koker van Schreuder komt zonder ernaar te hebben gekeken.
Dat denk ik dus ook, dat het sowieso wel was gebeurd na vanavond... denk alleen dat het daarom niet Peter Bosz gaat worden. Die is te goed met Schreuder om 'm zo een mes in de rug te steken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die waren al bezig met iemand anders, kan niet anders.
denk dat ze financieel nog niet rond warenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch ook logisch, historisch slechtste resultaten ooit op een rij, ze hebben nog te lang gewacht.
Ik denk dat het heel moeilijk is om het qua resultaten slechter te doen dan Alfred afgelopen weken, alhoewel het spelersmateriaal op bepaalde posities ook gewoon niet goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij wel maar zonder dollen denk ik dat Frank het beter had gedaan dan Alfred, qua resultaten dan hè.
Wordt Peter B. Kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:16 schreef fetX het volgende:
Pascal Jansen zou ik overigens ook best een begrijpelijke optie vinden al zal die vast niet instappen nu.
Het blijven van Van der Sar hangt ook aan zijden draadje dus daar heeft hij hoegenaamd niets over te vertellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Had Bosz geen ruzie met Sar? Die zal wel niet komen dan. Wel verreweg de meest logische optie.
Wat is er 'mes in de rug' aan een vacante positie overnemen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, dat het sowieso wel was gebeurd na vanavond... denk alleen dat het daarom niet Peter Bosz gaat worden. Die is te goed met Schreuder om 'm zo een mes in de rug te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |