wat zal jij verschrikkelijke dagen hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hoe verzin je het? Uit eten met collegas![]()
Ik kom om mijn werk te doen helaas moeten daar mensen bij zijn waar ik totaal niets mee heb behalve salaris beuren, die hoef ik echt niet in prive tijd te zien.
Bij mij is werk echt puur formeel. Ik doe m'n werk en praat een beetje. You do you. Het leven van m'n collega's interesseert me geen reet. (Dat constante geroddel ook.) Uitjes ga ik ook niet heen. Heb wel wat beters te doen. Zodra het tijd is zeg ik tabee en ben ik gelijk weg. Geen minuut later.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik kom om mijn werk te doen helaas moeten daar mensen bij zijn waar ik totaal niets mee heb behalve salaris beuren, die hoef ik echt niet in prive tijd te zien.
Knuffelen met collegas vind ik op zich niet onprofessioneel, tenzij jij hun leidinggevende bent. Het is wel innig, maar als het goed voelt voelt het goed.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:28 schreef Ofmag het volgende:
Mijn vraag is of het toch niet tikkie onprofessioneel was. Om met collega's te knuffelen.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Alvast bedankt!.
En ik vraag me dan ook af: knuffelden de heren elkaar vervolgens ook?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:14 schreef Marsenal het volgende:
Zo'n kerel die dan die drempel overgaat en een knuffel geeft en dat al die andere kerels denken 'kut nou gaan wij ook hoor'
Is er naderhand nog iets van gezegd?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:28 schreef Ofmag het volgende:
Ik vraag me af of het normaal is om met collega's te knuffelen.
De situatie is als volgt.
Wij zijn met een aantal directe collega's gaan uit eten ( op eigen kosten). Meestal doen wij het 2 keer per jaar in het kader van teamontwikkeling. Deze keer hebben wij spontaan bedacht om samen na het werk gezellig hapje te gaan eten. Normaal gesproken houden wij een fysieke afstand. Het is bij ons op werk niet gebruikelijk om elkaar te omhelzen of te knuffelen..
Op gegeven moment blijf ik als vrouw achter met 4 mannen. Ineens kwam een man met een vriendschappelijke knuffel aan. De andere collega's volgeden zijn voorbeeld. Dus met iedereen even vriendschappelijk geknuffeld.. Zodoende hebben wij een avond beëindigd (netjes op tijd gelijk na het eten) en ieder ging eigen kant op.
Mijn vraag is of het toch niet tikkie onprofessioneel was. Om met collega's te knuffelen.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Alvast bedankt!.
Dat jij nou een kut baan hebt waar je enkel werkt om centen te verdienen betekend niet dat iedereen dat heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Waarom werk je ergens waar je iedereen haat?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je dat zelf voelde en wat de eventuele verdere gevolgen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:28 schreef Ofmag het volgende:
In principe same here. Maar eten op kosten van de baas, net als uitgebreid poepen onder werktijd, sla ik niet áltijd af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bij mij is werk echt puur formeel. Ik doe m'n werk en praat een beetje. You do you. Het leven van m'n collega's interesseert me geen reet. (Dat constante geroddel ook.) Uitjes ga ik ook niet heen. Heb wel wat beters te doen. Zodra het tijd is zeg ik tabee en ben ik gelijk weg. Geen minuut later.
Echt heerlijk die instelling. Vroeger had ik juist veel moeite met het outsider zijn. Radicaal gedacht van fuck it en nu ben ik blij.
Nou dit lijkt me toch gewoon het gevalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:14 schreef Marsenal het volgende:
Zo'n kerel die dan die drempel overgaat en een knuffel geeft en dat al die andere kerels denken 'kut nou gaan wij ook hoor'
Hahaha touché!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:56 schreef AToontje87 het volgende:
Misschien probeerden ze je een orgasme te bezorgen.
#gelijkwaardigheid
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:38 schreef maily het volgende:
Zijn die mannen er naderhand op het werk nog op teruggekomen?
Nee! Het was niet raar op het moment....maar heel normaal is het bij ons op de werkvloer ook weer niet om je collega een kus of knuffel te geven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Is er naderhand nog iets van gezegd?
De knuffel waarbij je beide armen gebruikt, je de ander volledig omhelst en je borst die van de ander aanraakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:17 schreef Geluiden het volgende:
Wat versta je onder knuffelen? Even een arm langs je rug en gezicht boven je schouder zoals je ook bij het geven van 3 zoenen zou doen? Of een innige, lange omhelzing waarbij beide armen je lichaam aftasten?
Ik heb (had) geen behoefte aan. Knuffelen met mijn collega's hoeft voor mij niet. Meer uit 'beleefdheid' ging ik op in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe je dat zelf voelde en wat de eventuele verdere gevolgen zijn.
Persoonlijk begin ik niet aan geknuffel met mensen waar ik een professionele relatie mee heb.
Ik vermoed dat veel mannen vooral doodsbang zijn dat zo'n handeling door een vrouw totaal verkeerd wordt opgevat wat weer leidt tot allerlei vreselijke gevolgen.
Dat zijn ten minste wel echte knuffels. Tering hekel aan van die halve knuffels. Lekker met je armen ook zo 5 centimeter boven degene.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:01 schreef Ofmag het volgende:
[..]
De knuffel waarbij je beide armen gebruikt, je de ander volledig omhelst en je borst die van de ander aanraakt.
Geen half werk idd! 😅quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zijn ten minste wel echte knuffels. Tering hekel aan van die halve knuffels. Lekker met je armen ook zo 5 centimeter boven degene.
Is gwn geilerd. Dat haal ik er meteen wel uit. Want hartje + kus emoticon. Plus kus op de wang.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:55 schreef Lost22 het volgende:
Geen knuffel van een collega, maar iets anders als het mag;
Ik ben momenteel labiel depressief emotioneel door het onlangs overlijden van mijn moeder.
Nu had ik vandaag een reparatie afspraak,ik kom daar wel vaker en hebben een amicale klik in mijn ogen.
Hij zag aan mij dat er iets was en ik brak.Hij gaf mij een knuffel en een kus op de wang en wenste me sterkte.
Paar uur later had hij blijkbaar mijn nr opgezocht en appte mij via zijn bedrijfsaccount dat hij het fijn vond me te zien al was het een nare omstandigheid en dat hij aan me denkt met een hartje liefs en kus emoticon.
Ik appte dat ik dat aardig vond bedankte hem en sloot af met een knuffel emoticon.
Ik weet dat hij getrouwd is en hij weet dat ik single ben,maar ik wil absoluut niks met niemand niet.
Moet ik dit nu maar gewoon als aardig beschouwen of is dit raar?
Daar vind ik het wel op lijken ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 02:02 schreef Lost22 het volgende:
@:Discombobulate denk je dat echt? ik weet dat ik momenteel kwetsbaar ben lijkt me toch niet dat ik aanleiding heb gegeven voor dit soort flirt gedrag.
Lastig als ik er volgende keer weer heen moet.
Ik wil me er eigenlijk niet mee bezig houden maar neig zelf toch ook naar raar ipv aardig, maar wil hem ook niet aanspreken omdat hij wellicht oprecht is.
Ah. Oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:31 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze een heimelijk handje over je bips laten glijden? Zo ja, te ver. Zo niet, stel je niet aan.
Die tik op je kont deel ik het hele jaar door uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:43 schreef Twiitch het volgende:
Mij moeten ze overigens niet knuffelen. Ik walg van fysieke aanraking. Daarom ben ik na oud op nieuw ook altijd twee weken niet op kantoor.
No no don't touch me there, this is my no no square.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tik op je kont deel ik het hele jaar door uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |