ergens heeft het ook wel iets leuksquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is wel weer echt een zooitje daar he
was ook al te lang geleden
ik ging soms eerder weg als ik was natgeregendquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:28 schreef Tjacka het volgende:
de wedstrijden die ik herinner zijn veel verliespartijen
ben een keer in mijn leven eerder weg gegaan dat was in de beker tegen Vitesse
Die 0-4? Genot was dat hequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:28 schreef Tjacka het volgende:
de wedstrijden die ik herinner zijn veel verliespartijen
ben een keer in mijn leven eerder weg gegaan dat was in de beker tegen Vitesse
snap nooit zo goed dat die mensen nog boos worden als het 4-1 staat ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ging soms eerder weg als ik was natgeregend
(lol)
wekelijkse frustraties moeten er uit hequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap nooit zo goed dat die mensen nog boos worden als het 4-1 staat ofzo
bij mij komt bij de 3-1 al snel gelatenheid
ben altijd eerste minuten boos omdat ik zie dat het slecht isquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wekelijkse frustraties moeten er uit he
als dat niet lukt bij het juichen of schelden bij de 3-1, dan maar bij de 4-1 nog een poging wagen
Voetbal is oorlog Tjacka. Wanneer begrijp je dat nou eens?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben altijd eerste minuten boos omdat ik zie dat het slecht is
daarna heb ik zoiets zal wel en ga ik grapjes maken
dan worden ze op mij boos
Idd. Thee is voor vrouwen.quote:
echt onzinquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog Tjacka. Wanneer begrijp je dat nou eens?
ben jij gf van scrummasterquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Geen lunch vandaag. @:Scrummie vergat het dus ik ga maar zonder verder.
Liefdevol bad vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt onzin
als ik jou zou moeten zou ik je eerder knuffelen dan slaan
neequote:
oh stuurt deze ook naaktpics? @charquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
soms komt er hier een user langs die dan een of ander rollenspel doet met een aantal mannelijke seksueel gefrustreerde users
deze periode is dat blijkbaar pisces
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
Geen lunch vandaag. @:Scrummie vergat het dus ik ga maar zonder verder.
wtf.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
soms komt er hier een user langs die dan een of ander rollenspel doet met een aantal mannelijke seksueel gefrustreerde users
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
@stevenmac26 deelde ooit pics van zijn vriendinquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh stuurt deze ook naaktpics? @:char
huhquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf.
Laat mij hier buiten idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |