@Taradoquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Onderweg naar Porto. Tips en aanbevelingen voor aldaar zijn welkom.
@GGMM walgt hiervan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
Zit er veel verschil in?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog best wel even wennen als je het Braziliaanse Portugees gewend bent.
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.quote:
in zuid-amerika spreken ze spaans (of het dialect, whatever) in ieder geval een stuk tragerquote:
ik drink geen koffiequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.
koekoekquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd, cappuccino is voor vrouwen en mannen met een problematische motoriek.
In het bezit van een 16-smaken thee doos?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
ben ik nu genderfluide
Gewoon. Seks. Lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderlaatst een capo bestelt bij de bagels & beans. Werd door de barista (man-type sportschooljongen) uitgeserveerd met een hartje in het schuim. Moet ik hier wat mee?
Ik wilde hier op ingaan maar ik heb een problematische motoriek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het bezit van een 16-smaken thee doos?
ja jij in real kan je beter op internet doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar je doet vaak ook erg raar op fok.
Daarom zit je ook op pingpong en niet op voetbal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde hier op ingaan maar ik heb een problematische motoriek.
Helemaal mooi doen ze niks meequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:03 schreef Tjacka het volgende:
weekendgod vanavond met witte zakdoekjes in de arena zwaaien
Nee, die blijft minimaal tot het einde van het seizoen zitten. En dan is het mooi te laat met een 3e/4e plek.quote:
Nouquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zit je ook op pingpong en niet op voetbal.
Invictus Bar aan de Rua da Conceicao.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Onderweg naar Porto. Tips en aanbevelingen voor aldaar zijn welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |