Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat moet er in hemelsnaam nog meer gebeuren, je kunt Heitinga wel doorschuiven als assistent maar dit zit veel dieper....
Ja dat was enorm dom.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker waar
alleen is de situatie nu zo verneukt omdat ze hem voor het WK hebben laten zitten
Hou op met deze act.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We worden nog steeds makkelijk kampioen, daar doet dit echt niets aan af. Kampioen van de armoede natuurlijk, maar onze armoede is nog steeds vele malen beter dan de armoede van de rest.
Wie dan? AZ en Feyenoord zonder een echte selectie, PSV zonder vleugelaanvallers?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stop met drugs dat is slecht voor je
Dat lijkt me prima, seizoen is toch al naar de klote na vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert. Na 6 niet-gewonnen wedstrijden (en 4 uit 15) op 'maar' 9 punten staan zegt genoeg.quote:
Is ook niet de oplossing, Johnny is ook te soft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heitinga doorschuiven maar niet als assistent.
Het is niet verstandig het niet te doen,quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Dat die wijven het nog blijven volhouden?
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert. Na 6 niet-gewonnen wedstrijden op 'maar' 9 punten staan zegt genoeg.
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, de act is Ajax afschrijven nu terwijl de rest net zo goed week na week wanprestaties aflevert.
Exact.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon kampioen, dat is wel een uitgemaakte zaak. Nu afscheid nemen van dit seizoen en de trainer en alvast opbouwen voor volgend seizoen.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er ook ergens een ajax podcast te vinden na de wedstrijd?
Nu al genot
Feyenoord staat 8 punten voor simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie dan? AZ en Feyenoord zonder een echte selectie, PSV zonder vleugelaanvallers?
Kale en KokkieGodquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben ook zo'n ramptoerist
graag aanraders
Tweede helft 0 uitgespeelde kansen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige verschil is, is dat een feyenoord nu wel een paar km te ver is om met dit drama spel in te halen.
Thuis, tegen volendam, achter in de 74ste minuut.
Beneden alle niveaus denkbaar
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Eigen schuld jongens
hadden jullie eerder een statement moeten maken richting van der sar
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zittenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei 6 wedstrijden geleden al dat de trainer eruit moest. Nu doe je het alsnog maar te laat en is het seizoen wel over.
Als dat zo is dan is de hele club wel ziekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ook na vanavond gewoon nog blijft zitten
Bergwijn is het daar niet mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Nou hehe eindelijk op puur opportunisme een goal.
30mln voor een stoel warm te houdenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bergwijn is het daar niet mee eens
Ik voorspel Schreuder: "Het is heel lastig spelen tegen een ploeg die met 10 man voor de goal hangt. We hebben goed gepasst en de jongens zijn er in blijven geloven. Ik zie steeds meer een team."quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen volendam op oppertunisme moeten gaan. Dit is echt heel triest hoor.
Echt
Heel
Triest
Ik heb eigenlijk hetzelfde, hoe erg is datquote:
020 xDquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
020 - 7 wedstrijden 6 punten
Vol - 7 wedstrijden 7 punten
Oh god nu komen alle 12 jarige pubers ook nog langsquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef AmenhotepIV het volgende:
020 - 7 wedstrijden 6 punten
Vol - 7 wedstrijden 7 punten
Wat wil je met zo'n kansloze trainer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is ook echt helemaal de weg kwijt trouwens, 0 zelfvertrouwen
Komt goed maatje de kleine clubs mogen ook een keer wat winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan toch niet jongens
Wat een waanzinnige pleuriszooi
Okequote:Op woensdag 25 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Volendam
Excelsior - Ajax
Cambuur - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Sparta
Vitesse - Ajax
Ajax - NEC
Dit moeten (!) gewoon 21 punten worden.
Daarna Heerenveen-uit en Feyenoord-thuis. Als je die eerste zeven wedstrijden wint met enige overtuiging en het zelfvertrouwen er weer is, zouden die potjes ook gewoon gewonnen moeten worden.
Daarna Go Ahead uit, Fortuna thuis en Emmen thuis. Moet je ook gewoon negen punten halen.
Daarna krijg je het lastigste deel met PSV, AZ, Groningen, Utrecht en Twente.
Kortom: komende zeven wedstrijden winnen
Uiteindelijk zelfs maar 7quote:
Ik durf er geen euro op te zetten hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit moet genoeg zijn voor exit toch?
Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit moet genoeg zijn voor exit toch?
Er is leven, er is leven na de dood.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
Wat kan Schreuder er aan doen dat Ajax een flutkeeper heeft gehaald die bij de 0-1 weer de fout in ging
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf er geen euro op te zetten hoor
Van Bronckhorst kreeg Advocaat naast zichquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou absurd zijn lijkt me. 7 keer op rij niet gewonnen toch? Negatief record?
Ik denk dat je een goede people manager ervoor gaan zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die er ook niets van bakt en ook al wedstrijd na wedstrijd faalt.
Dat in de winterstop halen van zo'n keeper is wel het ultieme bewijs dat men bij deze club maar wat doet. Het is dat ze financieel veel kunnen lijden anders had je zo maar in financieel zware jaren terecht kunnen komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
Die keeper staat er ook maar als een zoutzak bij die 0-1.... hadden net zo goed Pasveer kunnen laten staan. Weggegooid geld
Komt niet goedquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed maatje de kleine clubs mogen ook een keer wat winnen.
Maar Aad de Mos is dement...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt niet goed
Zou die eruit gaan?
SOW KOEKOEK dit zal aankomen in de bestuurskamer van Ajax.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Per direct ontslag.
Zolang Schreuder er zit kijk ik geen minuut meer van Ajax. Klaar mee.
Peter Bosz met Heitinga ernaastquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch wel dit is niet meer te houden. De vraag is meer wie het nu mag gaan doen want vooraf leek schreuder me de beste optie.
Waarom zou je een onervaren trainer als Guardialo voor de groep zetten? Past ook echt niet bij Ajax. Doe Marcel Keizer ofzo danquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:06 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos draagt Luis Enrique aan als nieuwe trainer van Ajax las ik. Zelf dacht ik aan Guardiola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |