Groot gelijk, lig iedere keer weer dubbel. Origineel is volgens mij van Cum Townquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zoek elk excuus om 'm te posten.
"Going fatly around corners"![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deze is leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ook. Te slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Groot gelijk, lig iedere keer weer dubbel. Origineel is volgens mij van Cum Town
Je bent nieuw op FOK!, niet denken dat wij hier het antwoord weten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:09 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Als we naar deze foto kijken denk ik dat het kind het kind is van Jos en zijn vrouw.
Dit kind is niet super jong.
Dus dat zou inhouden dat Jos en zij al langer een relatie hebben en hij hier wellicht al langer woont?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heb in Afrika ook wel gedineerd met presidenten en vice-presidenten.
Het verschuiven van het lichaam aan het touwtje nekt me elke keer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Altijd als ik die gelinkt zie moet ik em kijken![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heb in Afrika ook wel gedineerd met presidenten en vice-presidenten.
En met Nigeriaanse prinsen zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Niet ongewoon, in een land als Angola heb je volgens mij meer miljardairs dan in Nederland. En in dergelijke landen is het vaak ook niet heel moeilijk om tot dergelijke kringen door te dringen. Heb in Afrika ook wel gedineerd met presidenten en vice-presidenten.
Nee, in Zambia. President bezocht het nationale park een keer waar ik werkte, en verbleef in de presidentiele lodge. Wilde ons ontmoeten om meer te weten te komen over wat we deden (onderzoek en natuurbescherming), en, vooral, of we wel aan capacity building deden. Dus ik erheen met een lokale collega. Was een gang met kaas bij, en hij gaaf haar een stuk blauwe kaas, wat hij zo lekker vond, maar zij echt niet te pruimen vond, dus zij probeerde dat ongemerkt naar mij door te schuiven en doen alsof ze een hap namquote:
Aankomen met een enkel voorbeeld (wat nieteens classificeert als een omschrijving van een echt diner) terwijl je sprak over dineren met presidenten en vice-presidenten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee, in Zambia. President bezocht het nationale park een keer waar ik werkte, en verbleef in de presidentiele lodge. Wilde ons ontmoeten om meer te weten te komen over wat we deden (onderzoek en natuurbescherming), en, vooral, of we wel aan capacity building deden. Dus ik erheen met een lokale collega. Was een gang met kaas bij, en hij gaaf haar een stuk blauwe kaas, wat hij zo lekker vond, maar zij echt niet te pruimen vond, dus zij probeerde dat ongemerkt naar mij door te schuiven en doen alsof ze een hap nam![]()
Dat soort dingen, die mensen zijn ook vaak zichtbaarder in dat soort landen. Wegen worden afgesloten, hele politie-kolonnes als begeleiding als er weer eens een minister van A naar B moest, en Zambia had op een gegeven moment meer dan 50 ministers. Dat zag je ook wel in andere landen in de regio.
Mijn zus heeft 6 jaar als diplomaat van de VN in Afrika gezeten, op een gegeven moment moest ze een groot congres organiseren, dus zij had geregeld dat alle hoge gasten in een hotel zaten, dat letterlijk aan het congres centrum grense, toch moesten er 30 Rolls Royces worden ingevlogen omdat ze het vertikken lopend aan te komen, en nee het was geen security issue.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee, in Zambia. President bezocht het nationale park een keer waar ik werkte, en verbleef in de presidentiele lodge. Wilde ons ontmoeten om meer te weten te komen over wat we deden (onderzoek en natuurbescherming), en, vooral, of we wel aan capacity building deden. Dus ik erheen met een lokale collega. Was een gang met kaas bij, en hij gaaf haar een stuk blauwe kaas, wat hij zo lekker vond, maar zij echt niet te pruimen vond, dus zij probeerde dat ongemerkt naar mij door te schuiven en doen alsof ze een hap nam![]()
Dat soort dingen, die mensen zijn ook vaak zichtbaarder in dat soort landen. Wegen worden afgesloten, hele politie-kolonnes als begeleiding als er weer eens een minister van A naar B moest, en Zambia had op een gegeven moment meer dan 50 ministers. Dat zag je ook wel in andere landen in de regio.
Ik had laatst een prins uit Afrika die zijn erfenis wilde delen...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]![]()
privé dineren met Afrikaanse presidenten en vice-presidenten
![]()
![]()
Dineren met een homp ranzige kaasquote:Op zondag 26 januari 2025 00:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aankomen met een enkel voorbeeld (wat nieteens classificeert als een omschrijving van een echt diner) terwijl je sprak over dineren met presidenten en vice-presidenten.
[ afbeelding ]
Dan moet je in je jongere jaren een zeer aantrekkelijk retejong zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Niet ongewoon, in een land als Angola heb je volgens mij meer miljardairs dan in Nederland. En in dergelijke landen is het vaak ook niet heel moeilijk om tot dergelijke kringen door te dringen. Heb in Afrika ook wel gedineerd met presidenten en vice-presidenten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Yes, Steven![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die moet nog aardig z'n best doen bij een gloryhole om 'em door het gat te krijgen.quote:
Die scoop gingen ze natuurlijk niet van te voren met Jan delen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef Nober het volgende:
Zware Jongens podcast morgen in uw podcast app.
Podcast · Dag en Nacht Media | Podimo · Zware Jongens geeft je duiding bij hét misdaadnieuws van het moment, door journalisten die dicht op het vuur zitten. Journalisten Yelle Tieleman (AD), Jan Meeus (NRC) en Harry Lensink (FTM) bespreken de laatste ontwikkelingen binnen de (georganiseerde) misdaad. En dat is nodig ook. Want na grote strafzaken tegen Willem Holleeder en Ridouan Taghi is de rust nog lang niet teruggekeerd. Jaarlijks stroomt er voor honderden miljoenen euro’s aan cocaïne ons land binnen. De vermenging van boven- en onderwereld gaat onverminderd door. En om deze criminaliteit de kop in te drukken, zoeken opsporingsdiensten de grenzen op.Verwacht daarnaast een kijkje in de keuken. Hoe ga je als misdaadverslaggever met je bronnen om? Wie scoort er de meeste scoops? En hoe werkt de media-dynamiek rondom misdaad eigenlijk?  Zware Jongens is een podcast van Dag en Nacht Media voor Podimo en verschijnt iedere zaterdag in je favoriete podcastapp. Petra Urban is verantwoordelijk voor de tekening op het artwork.
Lijkt me niet dat die donkere vrouw de moeder is.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef Alaianaya het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zijn kind dus, lijkt me.
Gezonde omgeving om in op te groeien
Tsja, is zo'n kind beter af bij stel werkschuwe viesdikke bijstandstrekkers die alleen maar uit de vetpan eten?quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef Alaianaya het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zijn kind dus, lijkt me.
Gezonde omgeving om in op te groeien
Want dat is het enige alternatief?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, is zo'n kind beter af bij stel werkschuwe viesdikke bijstandstrekkers die alleen maar uit de vetpan eten?
Nee, maar ik geef zomaar even een voorbeeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Want dat is het enige alternatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |