Ik vind dat belachelijk veel geld voor zo'n land.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is kroegpraat. Er gaat nauwelijks ontwikkelingshulp naar Sierra Leone. In 2019 ging het bijvoorbeeld om ¤20.000. In andere jaren niks of enkele tienduizenden euro's tot max ¤150.000. 2014 was eenmalig een uitzondering met ¤6,5 miljoen.
Bron: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20222023-1115.html
Daar haal je tegenwoordig niet eens een fatsoenlijke linksback voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dat belachelijk veel geld voor zo'n land.
Voor dat geld kun je tegenwoordig nét met je gezin fatsoenlijk dineren bij Mcdonalds.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar haal je tegenwoordig niet eens een fatsoenlijke linksback voor.
Schitterend speciale basisschool / vmbo-kader/swekstroom hoofd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Jossieboy
Wat een legend
Knalt gewoon iedereen af die vroeger aan zijn Snicker repen zat.
[ afbeelding ]
Had ook een darter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schitterend speciale basisschool / vmbo-kader/swekstroom hoofd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Had ook een darter kunnen zijn.
Zelfs voor Taghi kwam er niet veel meer dan een lokaal arrestatieteam om ‘m over te dragen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, toch een beetje de blanke Taghi. Dus niet geheel onbelangrijk.
Dat had diplomatiek wel wat meer voeten in de aarde, ook qua transport terug.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs voor Taghi kwam er niet veel meer dan een lokaal arrestatieteam om ‘m over te dragen.
Ja, maar dan is het nog een ander verhaal dan de marine inzetten met een fregatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had diplomatiek wel wat meer voeten in de aarde, ook qua transport terug.
Niet ongewoon, in een land als Angola heb je volgens mij meer miljardairs dan in Nederland. En in dergelijke landen is het vaak ook niet heel moeilijk om tot dergelijke kringen door te dringen. Heb in Afrika ook wel gedineerd met presidenten en vice-presidenten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:37 schreef fespo het volgende:
mijn god, lees ik het goed dat die president, zijn schoonvader een eigenvermogen heeft van 800 miljoen? In zo'n arm en corrupt land. vreselijk.
Met Frank Lammerts in de hoofdrolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
Bolle JosGod
Gewoon beschermd worden door de regering van Sierra Leone. Dat gaat een mooie serie in de toekomst worden.
in cashquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:33 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Ja, het vermogen van onze Jos zelf wordt geschat op 1 miljard.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:47 schreef roos94 het volgende:
Jossieboy
Wat een legend
Knalt gewoon iedereen af die vroeger aan zijn Snicker repen zat.
[ afbeelding ]
Steven Seagal sturen jaaaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wmb sturen ze spec ops naar die apenlanden om zulke lui overhoop te knallen.
Yes, Stevenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Steven Seagal sturen jaaa
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat hij zich daar voorstelt als een Nederlandse voetbalcoach. In Afrika zijn ze bijzonder onder de indruk van de kwaliteit die wij op dat terrein te bieden hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Misschien hebben ze daar geen idee wie hij werkelijk is en speelt ie daar een succesvolle zakenman.
Wel geinig om te volgen dit.
Boh dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd als ik die gelinkt zie moet ik em kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Yes, Steven![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Deze is leuk:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zoek elk excuus om 'm te posten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Altijd als ik die gelinkt zie moet ik em kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |