Dus gewoon steeds 99 euro overmakenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
Normaal totaal geen complot gekkie, maar als je dit ziet gaan je nekharen toch overeind staan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nister-kaag-vast-aan
Man man manquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
Normaal totaal geen complot gekkie, maar als je dit ziet gaan je nekharen toch overeind staan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nister-kaag-vast-aan
Dat sowiezo, maar dat betekend niet dat je er geen geld mee kan makenquote:Op woensdag 1 februari 2023 09:57 schreef craziness het volgende:
Wat vinden jullie van polkadot? Shitcoin?
Nederlandse Bitcoin community is super actief op o.a. Telegram.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:46 schreef Roellie80 het volgende:
En zo is het alweer bijna een dag geleden dat hier iemand hier iets gepost heeft.
In een belangrijke dag waarop de FED een rentebesluit nam.
In een dag dat een heel aantal altcoins dubbele groene cijfers neerzetten op de 24h.
Bijzonder wel. Ik zal nog even terug te lezen in wat oudere topics in deze reeks. Er waren tijden dat bij dagen zoals deze hele pagina's volgekletst werden. Het is niet zo alsof er minder mensen in crypto geīnteresseerd zijn, maar ze zijn in elk geval niet hier.
Waar dan wel? Faccebook, Reddit, Discord is allemaal redelijk dood als het aankomt op Nederlandse crypto community's. Tweakers leeft nog wel, maar verder...?
Ik ga eens kijken, thxquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nederlandse Bitcoin community is super actief op o.a. Telegram.
Niet alleen van Bitcoin, van bijna iedere coin welquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nederlandse Bitcoin community is super actief op o.a. Telegram.
Is dat zo? De totale gekte van een paar jaar geleden is wel voorbij, deels ofc door de prijzen maar ook omdat het uiteindelijk totaal niet de revolutie is gebleken die veel mensen voor ogen hadden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:46 schreef Roellie80 het volgende:
En zo is het alweer bijna een dag geleden dat hier iemand hier iets gepost heeft.
In een belangrijke dag waarop de FED een rentebesluit nam.
In een dag dat een heel aantal altcoins dubbele groene cijfers neerzetten op de 24h.
Bijzonder wel. Ik zal nog even terug te lezen in wat oudere topics in deze reeks. Er waren tijden dat bij dagen zoals deze hele pagina's volgekletst werden. Het is niet zo alsof er minder mensen in crypto geīnteresseerd zijn , maar ze zijn in elk geval niet hier.
Waar dan wel? Faccebook, Reddit, Discord is allemaal redelijk dood als het aankomt op Nederlandse crypto community's. Tweakers leeft nog wel, maar verder...?
Ik wacht nog steeds op $100Kquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:23 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Wel grappig dat vorig jaar iedereen hier op $100k zat te wachten en nu iedereen denkt dat het nog wel wat lager kan.
De totale marketcap is niet lager, en voor mij gevoelsmatig het aantal tweets, YT video's etc ook niet. Maar dat kan natuurlijik ook liggen aan mijn perceptie van de bubbel waar ik in zitquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo? De totale gekte van een paar jaar geleden is wel voorbij, deels ofc door de prijzen maar ook omdat het uiteindelijk totaal niet de revolutie is gebleken die veel mensen voor ogen hadden.
hier wordt helemaal niet decentraal rechtstreeks op de blockchain betaald. Pas veel later wordt deze transactie eventueel op de blockchain verwerkt. Of helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:03 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Dat Bitcoin is te langzaam om mee te betalen in de supermarkt kan ook wel overboord.
Kan me eerlijk gezegd voorstellen dat op social media net zo veel aandacht en hype voor is als in 2020 en 2021, zeker na Tere Luna en FTX. VCS pompen ook aanzienlijk minder geld in projecten, al kan je alles allemaal ook simpelweg afschuiven op de bear market.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De totale marketcap is niet lager, en voor mij gevoelsmatig het aantal tweets, YT video's etc ook niet. Maar dat kan natuurlijik ook liggen aan mijn perceptie van de bubbel waar ik in zit
Ik deel die mening wel een beetje. Waar vrienden, collega's en kenissen in 2021 nog heel nieuwsgierig waren over crypto en bitcoin wil nu eigenlijk niemand het ook meer weten. Benieuwd of we weer een circus gaan krijgen of dat het nu allemaal wel meevalt. Want natuurlijk zeggen ze "ja dat is elke keer zo" maar het houdt echt wel een keer op. Tegenwoordig is er niemand meer die nog nooit van bitcoin heeft gehoord eigenlijk. Verwacht daarom ook geen hele gekke bedragen meer. Gewoon hopen dat je toch ergens een gelukje hebt met een 10x of zo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd voorstellen dat op social media net zo veel aandacht en hype voor is als in 2020 en 2021, zeker na Tere Luna en FTX. VCS pompen ook aanzienlijk minder geld in projecten, al kan je alles allemaal ook simpelweg afschuiven op de bear market.
Weet niet of dat tevens de publieke opinie is maar ben zelf in elk geval een stuk sceptischer geworden vanwege het sterk manipulatieve karakter van de markt.
En nee dat heeft niet alleen met verliezen te maken, mijn aandelenportfolio is ook met 30% in waarde gedaald maar daar heb ik wel vertrouwen in dat dat wel weer rechttrekt als de inflatie uit de markt verdwijnt.
Maar goed, als BTC straks de 100K aantikt begint het circus waarschijnlijk weer van voor af aan.
Ik vind Telegram juist vreselijk. Totaal geen overzicht en ontzettend veel botsquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alleen van Bitcoin, van bijna iedere coin wel
Ook veel op Discord, maar dat vind ik minder gebruiksvriendelijk
Maar is het niet zo dat die mensen vanzelf weer heel nieuwsgierig worden als BTC een nieuwe ATH aan tikt?quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:23 schreef Crypto_Jessica het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel een beetje. Waar vrienden, collega's en kenissen in 2021 nog heel nieuwsgierig waren over crypto en bitcoin wil nu eigenlijk niemand het ook meer weten. Benieuwd of we weer een circus gaan krijgen of dat het nu allemaal wel meevalt. Want natuurlijk zeggen ze "ja dat is elke keer zo" maar het houdt echt wel een keer op. Tegenwoordig is er niemand meer die nog nooit van bitcoin heeft gehoord eigenlijk. Verwacht daarom ook geen hele gekke bedragen meer. Gewoon hopen dat je toch ergens een gelukje hebt met een 10x of zo.
Hm, alle chats netjes onder elkaar met de 'active' bovenaan. Ik vind dat overzichtelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Telegram juist vreselijk. Totaal geen overzicht en ontzettend veel bots
Discord is prima zolang er maar niet continu zinloze @:everyone gespamd worden
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
hier wordt helemaal niet decentraal rechtstreeks op de blockchain betaald. Pas veel later wordt deze transactie eventueel op de blockchain verwerkt. Of helemaal niet zelfs.
Goede observatie dat dat deze transactie eerst de blockchain niet raakt. Dat is ook de bedoeling van een 2e laags betalingsnetwerk als Lightning.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:32 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk wordt dus niet met btc betaald.
Duidelijk dat jij wel toe bent aan een cursusje van Madelon Vos!quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd voorstellen dat op social media net zo veel aandacht en hype voor is als in 2020 en 2021, zeker na Tere Luna en FTX. VCS pompen ook aanzienlijk minder geld in projecten, al kan je alles allemaal ook simpelweg afschuiven op de bear market.
Weet niet of dat tevens de publieke opinie is maar ben zelf in elk geval een stuk sceptischer geworden vanwege het sterk manipulatieve karakter van de markt.
En nee dat heeft niet alleen met verliezen te maken, mijn aandelenportfolio is ook met 30% in waarde gedaald maar daar heb ik wel vertrouwen in dat dat wel weer rechttrekt als de inflatie uit de markt verdwijnt.
Maar goed, als BTC straks de 100K aantikt begint het circus waarschijnlijk weer van voor af aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |