Chicken steak pieces with black pepper sauce, carrot, red and green pepper, jasmine rice, yukariquote:
Kipquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Chicken steak pieces with black pepper sauce, carrot, red and green pepper, jasmine rice, yukari
Nu zie ik dat ze allemaal yummy met kip hebbenhttps://ikigai.delivery/b(...)B5%D1%88%D0%BA%D0%BE
EN anders verzint ie er wel eentje, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het idee dat @:uitstraling tegenwoordig een leven heeft.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fuck wat mensen denken, lelijk ben ik toch al
Ik mis de ambassadeursdochters en zeppelinsquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN anders verzint ie er wel eentje, wie zal het zeggen
ja hequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het idee dat @:uitstraling tegenwoordig een leven heeft.
dat lust ik allemaal welquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Chicken steak pieces with black pepper sauce, carrot, red and green pepper, jasmine rice, yukari
Nu zie ik dat ze allemaal yummy met kip hebbenhttps://ikigai.delivery/b(...)B5%D1%88%D0%BA%D0%BE
misschien is de russen aan het afwenden of persoonlijks de tanks aan het uitkiezen die naar oekraine gaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drukke bezigheden voor bv Nederland?
Hoeveel euro is dat?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk langer in de sportschool gebleven omdat het zo druk was. Thuisgekomen, even hier blijven plakken en het was alweer zo laat dat ik 'fuck it' dacht![]()
Vandaag een nieuwe poging
Denk dat het deze wordt
[ afbeelding ]
De kunst wordt dan wel om het over twee dagen te spreiden in plaats van het in één zitting naar binnen te gooien. Een kunst die ik niet bepaald onder de knie heb, dus gevaarlijk spel
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is de russen aan het afwenden of persoonlijks de tanks aan het uitkiezen die naar oekraine gaan
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zie je straks tanks met flamingo’s, Porsche-velgen en dure geurkaarsen.
Dat zou wel gemakkelijker zijn jaquote:
Zal ik anders ff wat uit het sprookjesboek oplepelen voor je?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis de ambassadeursdochters en zeppelins
Geurkaarsen ja?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zie je straks tanks met flamingo’s, Porsche-velgen en dure geurkaarsen.
Ongeveer de helft. 1 eur is 1,97 bgnquote:
Toch niet hetzelfde Flesquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik anders ff wat uit het sprookjesboek oplepelen voor je?
Ooohquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongeveer de helft. 1 eur is 1,97 bgn
of geurkaarsen met lijkenlucht zodat de roesjens denken datde tank uitgeschakeld is maar dat niet zo isquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel lekker voor in zo'n tank
Wordt gauw stuffy met die zweetvoetenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel lekker voor in zo'n tank
Prima prijzen jaquote:
Lekker in de gracht. Nee grapje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:56 schreef Karzai het volgende:
Ga pas weer zwemmen als het dertig graden is
Ze waren net ook druk bezig een outletwinkel aan het inrichten tegenover de AH, ik ga er vanuit dat dat ook van hun is gezien de eigenaar van dat pandquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:48 schreef Ama het volgende:
Denk dat @:LTVDK zijn favoriete webshop wel goed gaat als supermarkten zo blijven doorgaan.
Ik op het moment dat mensen me niet meer terug in zee willen rollen als ze me spotten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:56 schreef Karzai het volgende:
Ga pas weer zwemmen als het dertig graden is
Ja lekker een gapende beenwond oplopen aan een roestige wasmachinequote:
Nou wij weten waar jij elke dag te vinden bent straks.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Ze waren net ook druk bezig een outletwinkel aan het inrichten tegenover de AH
Lijkt me zo tering smerig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
In de amstel kan je wel zwemmen hoor, ook weleens gedaan
Tussen de ratten en de meerkoetenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker een gapende beenwond oplopen aan een roestige wasmachine
Mooie industrieterreinwandelspeciaalzaakquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou wij weten waar jij elke dag te vinden bent straks.
Gvdquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie industrieterreinwandelspeciaalzaak
Ah, de verhaaltjes waar ouders je vroeger altijd mee bang probeerde te makenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker een gapende beenwond oplopen aan een roestige wasmachine
Nou ja een studiegenootje van mij heeft dit weleens gehad in de oudegracht in Utrecht na een woeste avond, vandaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, de verhaaltjes waar ouders je vroeger altijd mee bang probeerde te makenNiet in het haventje springen, je blijft zomaar vasthangen in een fietswiel
Is alleen op vrijdag en zaterdag openquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou wij weten waar jij elke dag te vinden bent straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |