Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.quote:
Allemaal lekkere jonge rondborstige verpleegstertjes hoop ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jouw koters, krijgen ze salaris voor"
Vroegah hadden ze palingsalade. Was ook niet te betalen, maar LEKKERquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.Doe normaal hoor.
Ze hadden hier vannacht sneeuw beloofd, niets gezien.quote:
Dan is het natuurlijk ook weer de hele dag grijs met druilregens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden hier vannacht sneeuw beloofd, niets gezien.
En volgende week weer westenwind, dus weer herfst.
Bij de Boni hadden ze een tijdje de actie '2 voor 4 euro' maar dat was alleen in december blijkbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.Doe normaal hoor.
God wat heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws: Paris Hilton heeft zich voortgeplant!
Ik zag tijdje geleden een interview met haar en sindsdien is mijn mening wel anders. Ze is iig niet dom ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws: Paris Hilton heeft zich voortgeplant!
Dirk heeft ze nog wel eens in de aanbieding.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hadden ze een tijdje de actie '2 voor 4 euro' maar dat was alleen in december blijkbaar.
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik zag tijdje geleden een interview met haar en sindsdien is mijn mening wel anders. Ze is iig niet dom ofzoen ze geeft ook toe dat ze gewoon een karakter speelt.
Ze is best wel slim enz. Dat is toch niet boeiend. Ik bedoel bijna niemand praat over haar zus?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Dven het volgende:
Hey, ik ben vriendjes met iemand die een cavia als UI heeft op Sweatcoin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |