Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.quote:
Allemaal lekkere jonge rondborstige verpleegstertjes hoop ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jouw koters, krijgen ze salaris voor"
Vroegah hadden ze palingsalade. Was ook niet te betalen, maar LEKKERquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.Doe normaal hoor.
Ze hadden hier vannacht sneeuw beloofd, niets gezien.quote:
Dan is het natuurlijk ook weer de hele dag grijs met druilregens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden hier vannacht sneeuw beloofd, niets gezien.
En volgende week weer westenwind, dus weer herfst.
Bij de Boni hadden ze een tijdje de actie '2 voor 4 euro' maar dat was alleen in december blijkbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige bakjes van die Johma salade gaan langzaam richting de 4 euro.Doe normaal hoor.
God wat heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws: Paris Hilton heeft zich voortgeplant!
Ik zag tijdje geleden een interview met haar en sindsdien is mijn mening wel anders. Ze is iig niet dom ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws: Paris Hilton heeft zich voortgeplant!
Dirk heeft ze nog wel eens in de aanbieding.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hadden ze een tijdje de actie '2 voor 4 euro' maar dat was alleen in december blijkbaar.
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik zag tijdje geleden een interview met haar en sindsdien is mijn mening wel anders. Ze is iig niet dom ofzoen ze geeft ook toe dat ze gewoon een karakter speelt.
Ze is best wel slim enz. Dat is toch niet boeiend. Ik bedoel bijna niemand praat over haar zus?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog veel erger. Geld verdienen door je voor te doen als een domme bimbo.
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Dven het volgende:
Hey, ik ben vriendjes met iemand die een cavia als UI heeft op Sweatcoin
Alle realityshows zijn gescript? Echt waar?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:57 schreef Ama het volgende:
Hier zegt ze dat ook. Ik ben geen dom blondje, kan gewoon heel goed doen alsof. Maar ja mensen kijken liever naar iemand die doet alsof ze niet weet wat een Walmart is enz.
quote:
Ik heb wel lang gedacht dat Paris echt een beetje achterlijk was.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Alle realityshows zijn gescript? Echt waar?
Ja dan was ik de rest van mijn leven biljetjes aan het tellen in plaats van in de spotlights te gaan staan.quote:
ik las billetjesquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan was ik de rest van mijn leven biljetjes aan het tellen in plaats van in de spotlights te gaan staan.
ja daar heeft iedereen de eerste keer last van. Later blijk ik wel mee te vallenquote:
Ze is toch niet gedwongen zich als een dom blondje te gedragen? Kennelijk kun je daar veel geld mee verdienen, maar dat maakt het voor mij juist erger.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:57 schreef Ama het volgende:
Hier zegt ze dat ook. Ik ben geen dom blondje, kan gewoon heel goed doen alsof. Maar ja mensen kijken liever naar iemand die doet alsof ze niet weet wat een Walmart is enz.
Prima actrice dus. Geef haar groot gelijk. Ik ben een mongool die pretendeert intelligent te zijn en ik verdien er nog eens geen ene hol mee ook. Kan je het beter andersom hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel lang gedacht dat Paris echt een beetje achterlijk was.
Vuig perfide serpent is hetquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze is toch niet gedwongen zich als een dom blondje te gedragen? Kennelijk kun je daar veel geld mee verdienen, maar dat maakt het voor mij juist erger.
Ik zou het zo doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze is toch niet gedwongen zich als een dom blondje te gedragen? Kennelijk kun je daar veel geld mee verdienen, maar dat maakt het voor mij juist erger.
wanneer is later?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heeft iedereen de eerste keer last van. Later blijk ik wel mee te vallen
Al die shows zijn volledig gescript en dat moet je ook maar net kunnen. Was er laatst nog eentje op Netflix die het duidelijk niet kon. Die psychotische hippie van een jaar of tien terug, ben effe zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen.
Beetje Britt Dekker-idee.
Hoe zou je je voelen als je daarna een enorme schare fans hebt van domme blondjes die je na gaan doen en ook proberen door te breken met een seksvideo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen.
Beetje Britt Dekker-idee.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zou je je voelen als je daarna een enorme schare fans hebt van domme blondjes die je na gaan doen en ook proberen door te breken met een seksvideo?
/carequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zou je je voelen als je daarna een enorme schare fans hebt van domme blondjes die je na gaan doen en ook proberen door te breken met een seksvideo?
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
Haha deze vent.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:06 schreef Dven het volgende:
Ah ja, Kai the Hatchet Wielding Hitchhiker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |