Wel de kleintjes dan he, volgens mij deed ze toen groep 3 en 4.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat heb ik volgens mij echt nooit gedaan bij een leraar.
Ja, ook dan nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de kleintjes dan he, volgens mij deed ze toen groep 3 en 4.
er zat bij mij in de klas op de basisschool een jongen die een fluimbakje van huis uit mee kreeg...quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Jawel joh.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Dan nog. Of ik heb het heel diep verdrongen, maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de kleintjes dan he, volgens mij deed ze toen groep 3 en 4.
Zeelandquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zat bij mij in de klas een jongen die een fluimbakje van huis uit mee kreeg...
bakje met deksel waarin ie kon tuffen![]()
Oh zo, dat klinkt al iets minder ernstig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel joh.Alle kinderen doen dat maar het is niet alsof ze hun neus in je jas gaan snuiten of het bewust doen. Gaat ook wel meer om de wat jongere kinderen maar bijvoorbeeld als ze vallen, huilen, snottebellen en jij ze dan troost.
Oh ok, ik dacht dat ze echt met opzet hun neus aan de jas van de leraar afveegdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel joh.Alle kinderen doen dat maar het is niet alsof ze hun neus in je jas gaan snuiten of het bewust doen. Gaat ook wel meer om de wat jongere kinderen maar bijvoorbeeld als ze vallen, huilen, snottebellen en jij ze dan troost.
Zoals in mijn mop toen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zat bij mij in de klas op de basisschool een jongen die een fluimbakje van huis uit mee kreeg...
Nou, ík heb het nooit gezien...quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alsof je dit alleen in Zeeland zou zien
Nee dan lopen ze gewoon te nuilen en hangen ze aan de arm en smeren ze lekker alle snottebellen af.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat ze echt met opzet hun neus aan de jas van de leraar afveegden
ah bedankt. die heb ik nu ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had mental images van koters die even een "walk by snuit" deden.
ik heb inmiddels genoeg man bijt hond en Paul Jambers gezienquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ík heb het nooit gezien...
In het vervolg iets rustiger wegrijden? Gierende bandjes elke dag is best duur.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik weet ook wel weer waar het salaris van deze maand naar toe gaat: 4 nieuwe bandjes
Da's ook alweer belegen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb inmiddels genoeg man bijt hond en Paul Jambers gezien
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
In het vervolg iets rustiger wegrijden? Gierende bandjes elke dag is best duur.
fluimbakje is net zo belegenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook alweer belegen natuurlijk.
taartdieet, opgelostquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Over dieet gesproken, te veel keuze in taart.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zat bij mij in de klas op de basisschool een jongen die een fluimbakje van huis uit mee kreeg...
Ik heb de taartenprijslijst van een lokale toko opgevraagd. Keuzestress.quote:
Sowieso kinderen nemen is al egoīstisch.quote:
Waar gaat je voorkeur vooralsnog naar uit?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de taartenprijslijst van een lokale toko opgevraagd. Keuzestress.
Gelukkig kan ik tot 4 werkdagen vooraf bestellen, dus ik heb nog even.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso kinderen nemen is al egoīstisch.
Van die mensen die zeggen 'ja maar wie zorgt er dan later voor je?' in dezelfde adem met 'ja maar geen kinderen nemen is zooo egoīstisch'.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Red velvet met extra chocolade ganache.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat je voorkeur vooralsnog naar uit?
Ja, dus dan is kinderen nemen toch helemaal een egoīstische keuze, bovendien geen garantie dat iemand je gaat opzoeken in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die zeggen 'ja maar wie zorgt er dan later voor je?' in dezelfde adem met 'ja maar geen kinderen nemen is zooo egoīstisch'.
"Jouw koters, krijgen ze salaris voor"quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die zeggen 'ja maar wie zorgt er dan later voor je?' in dezelfde adem met 'ja maar geen kinderen nemen is zooo egoīstisch'.
oeiquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Red velvet met extra chocolade ganache.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jouw koters, krijgen ze salaris voor"
Echt, kinderen nemen omdat je mantelzorgers wil, dát is pas egoīsme.quote:
Daarom neem ik ook geen vriendin, kan ik ook niet per ongeluk kinderen krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
red velvet kende ik niet, maar dat hadden we op het werk pas. Dat was lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Red velvet met extra chocolade ganache.
Als je niks had gezegd was het mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Huiswerk cola vind ik dan wel weer een mooie typo.
Dat is cola speciaal voor kinderen die nog huiswerk moeten doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Huiswerk cola vind ik dan wel weer een mooie typo.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Gewone huismerk cola hebben ze wel weer duurder gemaakt.
quote:De één zegt dat hij niet langer dan een aantal minuten kan staan, de ander verklaart dat hij door kaalheid geen politiepet op kan en weer een ander stelt zwart op wit dat hij allergisch is voor het uniform.
Dat soort fouten vind ik de mooiste.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niks had gezegd was het mij niet opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |