SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Weet je wat gisteravond uiteindelijk m'n avondeten was?quote:
Maakt het zoveel uit dan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Dven het volgende:
Ik heb van die magnesium en kaliumsticks van de DM.
Deed ze dagenlang oplossen in het water. Blijkbaar moet je ze gewoon in je mond leeggieten
Niet te nassen die dingen
Sushi?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je wat gisteravond uiteindelijk m'n avondeten was?
Nee deze!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Deze is beter @:Dr_Flash met Benjamin Franklin
https://www.etsy.com/ie/l(...)ts-money-swim-trunks
[ afbeelding ]
Ik had nog wel pepertjes verwacht bij die naamquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mozarella, salami, pepperoni, champignons en tomatensaus
Nee?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je wat gisteravond uiteindelijk m'n avondeten was?
lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is de Pepperoni voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had nog wel pepertjes verwacht bij die naam
Geen pepers op een diavola?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja maar dat lijkt wel gewoon een onderbroek en geen zwembroekquote:
Ja, het wordt zo'n rare emulsie wanneer je het in water gooit.quote:
Met jou praat ik niet meerquote:
vind je? misschien omdat je die touwtjes mistquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat lijkt wel gewoon een onderbroek en geen zwembroek
Dus toch geen Japanees. Een schepje proteīnepoeder met 250 gram yoghurt, wat lokale gedroogde ham en een half bakje cherry tomatenquote:
wat is er mis gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus toch geen Japanees. Een schepje proteīnepoeder met 250 gram yoghurt, wat lokale gedroogde ham en een half bakje cherry tomaten
Die heb ik ook, maar ik vind ze vies en ze knetterenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:20 schreef Dven het volgende:
Ik heb van die magnesium en kaliumsticks van de DM.
Deed ze dagenlang oplossen in het water. Blijkbaar moet je ze gewoon in je mond leeggieten
Niet te nassen die dingen
Ben je op dieet of zo ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus toch geen Japanees. Een schepje proteīnepoeder met 250 gram yoghurt, wat lokale gedroogde ham en een half bakje cherry tomaten
ja er komt ook nergens het woord "swimming" voor in de omschrijving en zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je? misschien omdat je die touwtjes mist
hmm wat dan wel?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er komt ook nergens het woord "swimming" voor in de omschrijving en zo
Meh. Vooruit dan maarquote:
quote:
Uiteindelijk langer in de sportschool gebleven omdat het zo druk was. Thuisgekomen, even hier blijven plakken en het was alweer zo laat dat ik 'fuck it' dachtquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zit aan een salade met couscous en noten
Knetterden ze maar zoals dat knettersnoep van vroeger, dan had je er nog lol aanquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik vind ze vies en ze knetteren
Ik had eerst veel lekkerdere![]()
Natuurlijk 3 doosjes van gekocht, want ja.. je zou maar tekort komen.
Dit blijft niet bij 1 @Haagsquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:32 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens een kaas croissant als lunch eten
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zit aan een salade met couscous en noten
INTERNATIONAL MONEY cotton boxers - currency travel passport - Limited Editionquote:
Niet perse. Probeer de komende maanden wel wat meer op te letten met wat ik naar binnen gooi want er mag nog wel een kilo of 15 aan spek vanaf.quote:
wat zit er bij die kip?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk langer in de sportschool gebleven omdat het zo druk was. Thuisgekomen, even hier blijven plakken en het was alweer zo laat dat ik 'fuck it' dacht![]()
Vandaag een nieuwe poging
Denk dat het deze wordt
[ afbeelding ]
De kunst wordt dan wel om het over twee dagen te spreiden in plaats van het in één zitting naar binnen te gooien. Een kunst die ik niet bepaald onder de knie heb, dus gevaarlijk spel
Schop je op je peesquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Vooruit dan maar
[..]![]()
Kom vechten dan
ah katoen. nee dan kan je daar niet mee zwemmenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INTERNATIONAL MONEY cotton boxers - currency travel passport - Limited Edition
Oh is dat zo? Kan dat alleen met polyester of zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah katoen. nee dan kan je daar niet mee zwemmen
nou ja kan wel zwemmen natuurlijk maar droogt denk ik langzaam en zit misschien niet zo lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Kan dat alleen met polyester of zo
Swimminggearadviesserpentquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan wel zwemmen natuurlijk maar droogt denk ik langzaam en zit misschien niet zo lekkeren mensen denk dat je in je onderbroek zwemt
fuck wat mensen denken, lelijk ben ik toch alquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan wel zwemmen natuurlijk maar droogt denk ik langzaam en zit misschien niet zo lekkeren mensen denk dat je in je onderbroek zwemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |