tongen met de massagedamequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Massagedame vond weer spieren die ik niet dacht te hebben
Tijdje de drank en drugs laten liggen en je gaat er zienderogen op vooruit jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zag er best vercrackt uit dus ik vind dat ze er nu dan toch best wel weer netjes eruit ziet.
Zo schat ik jou helemaal niet in.quote:
Misschien nog even wat piepschuim knagen in de tussentijd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:37 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne staat in de oven hier, heb honger maar hij moet nog 15 minuten.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog even wat piepschuim knagen in de tussentijd?
Strikt legit allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schat ik jou helemaal niet in.
O, ze is hartstikke leuk. Na afloop nog een poos zitten praten over relaties, het leven, ditdatquote:
Goede avond.quote:
MICKEY MOUSE COMPETITIEquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewonnen hebben van Psv zeker?
Oh ze was al bezetquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze is hartstikke leuk. Na afloop nog een poos zitten praten over relaties, het leven, ditdat
Zit je voor het raampje te wachten?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:37 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne staat in de oven hier, heb honger maar hij moet nog 15 minuten.
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.quote:
M'n telefoon telt niet zo zuiver als m'n Fitbitquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou en, je hebt je telefoon toch joh
Geen fitbit omdat je anders jezelf de hele middag afberen kan en het dan alsnog als stappen worden geteld en je zo je crypto kan verdienen. Oneerlijke concurrentie.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag iets wits op tafel liggen dat er uitzag als hagelslag dus stak het in m'n mond.. Het was piepschuim
Altijd fijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Massagedame vond weer spieren die ik niet dacht te hebben
Kees, Jan en Mohammedquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.
Verheijdt of zo iets ken ik wel. En uh... dinges... en dinges...quote:
wtfquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.
Daar heeft iedereen last van dus zo blijft het toch fairquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n telefoon telt niet zo zuiver als m'n Fitbit![]()
Jaquote:
Heb het alweer verwijderdquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen last van dus zo blijft het toch fair
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewonnen hebben van Psv zeker?
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Maar we hadden het over leven in een ander land en welke uitdagingen dat met zich mee kan brengen.
Vooral na het weekend https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagsequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Windows: Temperaturen gaan morgen omhoog.
Oke deal.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral na het weekend https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Nou, dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife gaquote:
Gaat het vast weer regenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Windows: Temperaturen gaan morgen omhoog.
Oke deal.
Een bondage vriendinquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?
nu dobberen>?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet hoor
Lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife ga
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife ga
Zwembroek voor Fles gevondenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gaat snel ineens.
heb je al een leuke zwembroek?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembroek voor Fles gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Oeh! Hebbuhquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembroek voor Fles gevonden
[ afbeelding ]