Is Sofia ook een lekker wijf?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:08 schreef Dven het volgende:
Waar ik wel een beetje van baal is dat er na een One Night In Paris nooit een One Night In Sofia gekomen is
Jij zo zomaar jointjes met hem gerookt hebbenquote:
Ja dan kunnen ze net zo goed naar Ama & Fles kijken. Doet ook niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
Denk dat er weinig mensen naar Paris & Nicole hadden gekeken als ze gewoon normaal hadden gedaan.
Hoiquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef Dven het volgende:
Hey, ik ben vriendjes met iemand die een cavia als UI heeft op Sweatcoin
Liever niet. Straks heb ik ook ineens een bijl in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zo zomaar jointjes met hem gerookt hebben
Nou precies hoewel Paris & Nicole al wel bekend waren maar ja het idee van het programma was dat ze niks kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze net zo goed naar Ama & Fles kijken. Doet ook niemand.
Die Nicole was in haar prime echtquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Ama het volgende:
Denk dat er weinig mensen naar Paris & Nicole hadden gekeken als ze gewoon normaal hadden gedaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Nicole was in haar prime echtLekker heroin chic
Ze kwam altijd wel 1 tikje minder dom over dan Paris.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan er wel een handjevol verzinnen ja.quote:
Doe nog eens die sweatcoin link. Ik heb er uiteindelijk niet meer op gekliktquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan er wel een handjevol verzinnen ja.
Met bloempjesquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hij telt bij mij geen stappen
Niet overdrijven he, het was de botte kant.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Liever niet. Straks heb ik ook ineens een bijl in mijn achterhoofd.
Minder goede actricequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kwam altijd wel 1 tikje minder dom over dan Paris.
Ja eerste 2 keer, 3de keer was het de scherpe kant. Foto niet gezien van die man zijn hoofd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, het was de botte kant.
Nee dat was nog geen prime. Die periode duurde ook maar een paar maanden ofzo. Toen werd ze te verbouwd en te heroinequote:
Wel gek, heb de rechten in mn telefoon toegestaan dat hij fysieke activiteit mag metenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Even de probleemoplosser doen dan. Waarschijnlijk staat er ergens in de rechten van de app iets dat nog niet toegelaten is ofzo.
Ja toen ging ze party hardy met Lindsay Lohan enz.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee dat was nog geen prime. Die periode duurde ook maar een paar maanden ofzo. Toen werd ze te verbouwd en te heroine
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee dat was nog geen prime. Die periode duurde ook maar een paar maanden ofzo. Toen werd ze te verbouwd en te heroine
Vooruit dan https://sweatco.in/i/denbollegaarquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe nog eens die sweatcoin link. Ik heb er uiteindelijk niet meer op geklikt
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Het is file bij het vogelhuisje, er zitten 2 vogels op een tak te wachten tot ze er ook bij kunnen
Wachten ze wel netjes op hun beurt?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Het is file bij het vogelhuisje, er zitten 2 vogels op een tak te wachten tot ze er ook bij kunnen
Afsnijden en bumperklevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wachten ze wel netjes op hun beurt?
Ja dat wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wachten ze wel netjes op hun beurt?
Blijkbaar niet goed genoeg gezienquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eerste 2 keer, 3de keer was het de scherpe kant. Foto niet gezien van die man zijn hoofd?
Die was ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen ging ze party hardy met Lindsay Lohan enz.
Even probleemoplossertje dan, die ziet welke telefoon je hebt en wat je kan doen volgens mij. Is in-app.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel gek, heb de rechten in mn telefoon toegestaan dat hij fysieke activiteit mag meten
Is dat bij jou in de omgeving geen ding? Gezicht verbouwen? Dat kan ofwel slaan op cosmetische operatie ofwel dat je een ontmoeting met Kai hebt gehad.quote:
Geen fitbit supportquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooruit dan https://sweatco.in/i/denbollegaar
Nee, ik los dat agressief passief op en ga een potje zitten klagen op fok.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat bij jou in de omgeving geen ding? Gezicht verbouwen? Dat kan ofwel slaan op cosmetische operatie ofwel dat je een ontmoeting met Kai hebt gehad.
Nou en, je hebt je telefoon toch johquote:
Beetje oud voor iemand die net de 35 is gepasseerd maar goed, dat kan iedereen overkomen natuurlijk. Als ze geen gekke dingen doet wordt dat een heel charmant oud vrouwtjequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Linsday ziet er nu wel weer goed uit vind ik.
Ze zag er best vercrackt uit dus ik vind dat ze er nu dan toch best wel weer netjes eruit ziet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje oud voor iemand die net de 35 is gepasseerd maar goed, dat kan iedereen overkomen natuurlijk. Als ze geen gekke dingen doet wordt dat een heel charmant oud vrouwtje
Hoe is het, Kirby?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag iets wits op tafel liggen dat er uitzag als hagelslag dus ik stak het in m'n mond.. Het was piepschuim
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag iets wits op tafel liggen dat er uitzag als hagelslag dus stak het in m'n mond.. Het was piepschuim
tongen met de massagedamequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Massagedame vond weer spieren die ik niet dacht te hebben
Tijdje de drank en drugs laten liggen en je gaat er zienderogen op vooruit jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zag er best vercrackt uit dus ik vind dat ze er nu dan toch best wel weer netjes eruit ziet.
Zo schat ik jou helemaal niet in.quote:
Misschien nog even wat piepschuim knagen in de tussentijd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:37 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne staat in de oven hier, heb honger maar hij moet nog 15 minuten.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog even wat piepschuim knagen in de tussentijd?
Strikt legit allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schat ik jou helemaal niet in.
O, ze is hartstikke leuk. Na afloop nog een poos zitten praten over relaties, het leven, ditdatquote:
Goede avond.quote:
MICKEY MOUSE COMPETITIEquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewonnen hebben van Psv zeker?
Oh ze was al bezetquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze is hartstikke leuk. Na afloop nog een poos zitten praten over relaties, het leven, ditdat
Zit je voor het raampje te wachten?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:37 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne staat in de oven hier, heb honger maar hij moet nog 15 minuten.
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.quote:
M'n telefoon telt niet zo zuiver als m'n Fitbitquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou en, je hebt je telefoon toch joh
Geen fitbit omdat je anders jezelf de hele middag afberen kan en het dan alsnog als stappen worden geteld en je zo je crypto kan verdienen. Oneerlijke concurrentie.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag iets wits op tafel liggen dat er uitzag als hagelslag dus stak het in m'n mond.. Het was piepschuim
Altijd fijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Massagedame vond weer spieren die ik niet dacht te hebben
Kees, Jan en Mohammedquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.
Verheijdt of zo iets ken ik wel. En uh... dinges... en dinges...quote:
wtfquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Maatje. Ik kijk echt nauwelijks meer voetbal. Ik kan van ado zelf niet eens 3 spelers opnoemen.
Daar heeft iedereen last van dus zo blijft het toch fairquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n telefoon telt niet zo zuiver als m'n Fitbit![]()
Jaquote:
Heb het alweer verwijderdquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen last van dus zo blijft het toch fair
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewonnen hebben van Psv zeker?
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Maar we hadden het over leven in een ander land en welke uitdagingen dat met zich mee kan brengen.
Vooral na het weekend https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagsequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Windows: Temperaturen gaan morgen omhoog.
Oke deal.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral na het weekend https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Nou, dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife gaquote:
Gaat het vast weer regenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef Ama het volgende:
Windows: Temperaturen gaan morgen omhoog.
Oke deal.
Een bondage vriendinquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ze geen vriendin waar je een beetje mee kon bonden?
nu dobberen>?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook weer niet hoor
Lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife ga
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan voorpretten maar ineens is het nog maar 45 nachtjes slapen tot ik naar Tenerife ga
Zwembroek voor Fles gevondenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gaat snel ineens.
heb je al een leuke zwembroek?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembroek voor Fles gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Oeh! Hebbuhquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwembroek voor Fles gevonden
[ afbeelding ]