quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is anders wél de fetish van @:Isabeau!
Bij 't bad? of in een hokje uit het zicht ? (Bij uk haar zwemles moesten de ouders uit t zicht om minder te verstoren bij de gang van zaken tijdens de les..)quote:
Daar heb ik dus echt een hele enthousiaste collega voor gevonden, die dat helemaal ge-wel-dig vindt... ideaal zulkequote:
Kun je mensen niet vragen zelf in te vullen? Maak je ze meteen verantwoordelijk voor zoiets en is dat aanhaak-issue wat fietsie beschrijft ook meteen opgelostquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:51 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag een RACI matrix in elkaar knutselen...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt een hele enthousiaste collega voor gevonden, die dat helemaal ge-wel-dig vindt... ideaal zulke
Je mag solliciteren bij mij hoor, zoek nog mensenquote:
Ja lekker he? scheelt best wel!quote:
Ik denk niet dat er snel een akkoord isquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Molo het volgende:
Ja lekker he? scheelt best wel!
En dan moet de verhoging van loon vanuit de CAO nog afgesproken en uitbetaald worden voor jou. Ook geen vervelend vooruitzicht
Nope. Als iedereen (10 mensen) dat gaat doen heb ik 10 verschillende RACI's... mensen zijn het om te beginnen al niet met elkaar eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je mensen niet vragen zelf in te vullen? Maak je ze meteen verantwoordelijk voor zoiets en is dat aanhaak-issue wat fietsie beschrijft ook meteen opgelost
Dan krijg je met terugwerkende kracht gewoon de verhoging. Zit vast best een mooie stap aan te komen. Voelt dan beetje als cadeautje. Jatogniettannnquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er snel een akkoord is
True, truequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope. Als iedereen (10 mensen) dat gaat doen heb ik 10 verschillende RACI's... mensen zijn het om te beginnen al niet met elkaar eens
Hmmm turkse anijslikeurquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:51 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag een RACI matrix in elkaar knutselen...![]()
Leuk durpje dat, en dus ook nog nuttig durpje ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaf juli wacht ik al op allergie-medicijnen.
Ik heb ze inmiddels gevonden in Den Hoorn
Dus @:Kaatje1 gewoon doorzoeken als medicatie niet verkrijgbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |