Dat zal alles veranderen ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi geweest met Ruudje. Wegwezen nu.
Kan nog steeds.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
Veerman kwam erin en deed alles goed. Alles naar voren, juiste snelheid. Die had ik toch graag bij Feyenoord gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kunnen" ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We kunnen echt overal punten laten liggen tegenwoordig.
Hij kan nog steeds een stapje omhoog als hij wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
Veerman kwam erin en deed alles goed. Alles naar voren, juiste snelheid. Die had ik toch graag bij Feyenoord gezien
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Af en toe een soortement dead cat bounce en dan gaat het weer bergaf.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:00 schreef ISVV het volgende:
Wat ontzettend zwak. Ze leken gewoon niet te willen winnen. Deze club is gewoon doodziek, af en toe een dead cat bounce maar daar blijft het bij.
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:27 schreef ISVV het volgende:
PSV'er ben je niet voor je lol. Deze club is gewoon ziek. Ik heb het al vaker gezegd, af en toe een dead cat bounce met een bekertje en JC-schaal en daar moeten we het mee doen de komende jaren.
Je zegt dit inderdaad erg vaak!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef ISVV het volgende:
Hahahah, wat lachwekkend. Wat is onze club doodziek zeg. Ik zeg het opnieuw: af en toe een dead cat bounce met een bekertje en dan kan je de JC-schaal winnen omdat je al ver in de voorbereiding bent tegen een CL-team dat net begint (waardoor je ze kan overrompelen). Verder is het niks en het gaat voorlopig ook niks worden.
Ik zie nu dat het crypto-taal is. In mijn eigen woorden zou ik het omschrijven als een soort gelukkige kortstondige opleving waar je op de lange termijn niets aan hebt.quote:
het is een onzinterm die mensen gebruiken om grafieken te verklaren in cryptoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef ISVV het volgende:
Schrale troost tot dusver was dat Ajax relatief gezien (als je naar de begroting kijkt) het nog slechter doet, maar die staan na donderdag ook boven ons.
Niks onzinnigs aanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een onzinterm die mensen gebruiken om grafieken te verklaren in crypto
Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat je “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef ISVV het volgende:
Schrale troost tot dusver was dat Ajax relatief gezien (als je naar de begroting kijkt) het nog slechter doet, maar die staan na donderdag ook boven ons.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.
Ik zal het ook blijven zeggen, het is gewoon zo. Ik zie veel fans om me heen die na zo'n bekerwinst denken dat het lek boven is. Hier op FOK! is men wat realistischer. Maar we zijn gewoon het Feyenoord van vroeger aan het worden (of al geworden).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zegt dit inderdaad erg vaak!
Ja, en dan? Er staat gewoon te weinig kapitaal op het veld.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij fittie heeft met Ruud.
Als dat zo isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Zijn teams zakken vaak weg in de 2e seizoenshelft, dus dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?![]()
![]()
Nu is Veerman heilig maar dat is de eerste die het af laat weten in zulke wedstrijden. Kan goed voetballen maar is zeker geen kartrekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.
Zonder vleugelspelers erbij worden we maximaal derdequote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Je haalt een smak geld binnen, maar dit is dan wel het mogelijke scenario. Hopen dat het nog een beetje gaat lopen, want dit is nogal kansloos zo.
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:42 schreef De_Pel het volgende:
En de Jong is dus omslagen precies omdat hij dit (maar dan voor minder geld) weigerde
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat ze het vertrouwen in hem hadden opgezegd als hij verder top functioneerde. Dan hadden ze hem, denk ik althans, wel de tijd gegeven om dat in de winter te verwezenlijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Dat moest door de afschrijvingen op zijn miskopen, dus laten we het maar op minimaal 50-50 houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Kun je rekenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Jullie moeten wel van Feyenoord winnen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Jullie moeten wel van Feyenoord winnen
Mwa, we hebben net voor meer dan 90 miljoen onze beste spelers verkocht. Alleen daarom kan er al geen vergelijking worden gemaakt met Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu al zin in volgende week zondag
Feyenoord - PSV 2-0 +
Wat een kut elftal hebben jullie wow
Lijkt Feyenoord wel in uitwedstrijden van de afgelopen jaren voor #slotgod
Hoeveel geld kan er eigenlijk besteed worden aan nieuwe spelers? Ik begreep dat jullie er financieel net zo lekker voorstaan als wij een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, we hebben net voor meer dan 90 miljoen onze beste spelers verkocht. Alleen daarom kan er al geen vergelijking worden gemaakt met Feyenoord.
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel geld kan er eigenlijk besteed worden aan nieuwe spelers? Ik begreep dat jullie er financieel net zo lekker voorstaan als wij een paar jaar geleden.
Ja dat mag ik hopen van wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.
Rode cijfersquote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rode cijfers
Gakpo moest weg
Zeker na verkoop van Madueke is er wel budget. Winter is wel altijd enorm kut om goede betaalbare spelers te vindenquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..
Alsof die anders ook niet weg is joh. Als PSV de CL niet in gaat is er echt 0 kans dat die blijft. Gastje is 19 en nu al verreweg de beste speler van het stel. Die gaat zijn tijd toch niet verdoen in een elftal met Mwene, Max en El Ghazi.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je mag blij zijn als je Europees haalt en gebeurt dat niet kun je Simons volgend jaar ook uitzwaaien
Definitief einde tijdperk PSV.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je mag blij zijn als je Europees haalt en gebeurt dat niet kun je Simons volgend jaar ook uitzwaaien
PSV heeft zijn begroting al een paar jaar op CL gericht, was een gok en verloren, verwacht niet dat ze de komende jaren heel grote aankopen gaan doen. Ze mogen nog van geluk spreken dat Gakpo een redelijk WK speelt, anders hadden ze een fors probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..
Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
PSV heeft zijn begroting al een paar jaar op CL gericht, was een gok en verloren, verwacht niet dat ze de komende jaren heel grote aankopen gaan doen. Ze mogen nog van geluk spreken dat Gakpo een redelijk WK speelt, anders hadden ze een fors probleem.
Nee maar, je bouwt financieel niet heel veel op natuurlijk, nu moet je dat weer een beetje gaan bijvullen mocht het echt tegen gaan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer.
Wat lul je? Ze hebben net 100 miljoen geincasseerd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar, je bouwt financieel niet heel veel op natuurlijk, nu moet je dat weer een beetje gaan bijvullen mocht het echt tegen gaan zitten.
En je denkt dat je die 100 miljoen direct in kas hebt? Daarnaast heeft PSV ook behoorlijk veel geld verbrand op miskopen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat lul je? Ze hebben net 100 miljoen geincasseerd.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
En je denkt dat je die 100 miljoen direct in kas hebt? Daarnaast heeft PSV ook behoorlijk veel geld verbrand op miskopen.
Uiteindelijk is t Brands die Gakpo heeft laten gaan vgm. Ton v Veen zit er puur voor om de financiën in de gaten te houden. In principe doet hij gewoon zijn werk door dat te zeggen. Brands is in dit geval degene die beslist of Gakpo daadwerkelijk gaat of niet. En wanneer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ruud out? Die klootzak van de Jumbo de RVC out. Ze hadden gewoon Gakpo moeten houden. Door nu gretig te verkopen vang je minder geld en als je wat geduld had gehad, dan was Madueke verkocht en had je sowieso niet hoeven te verkopen.
Zodra je mensen binnen de club de macht geeft die niet zijn opgegroeid met topvoetbal, dan gaat het mis.
Je denkt dat een transfervrije speler gratis is?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt er wel kijk op he. Deze user
Heb ondertussen het gevoel dat ze dit seizoen maar beter kunnen laten voor wat het is. Je kunt nu geld gaan verbrassen, maar er valt toch geen eer meer te behalen. Dan maar hopen op t beste en de rest vh seizoen je volledige aandacht vestigen op het vinden van een TD mét een visie. Verder geen cent meer uitgeven tot komende zomer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker na verkoop van Madueke is er wel budget. Winter is wel altijd enorm kut om goede betaalbare spelers te vinden
Ga je nu net doen alsof er enorme bedragen aan tekengeld en salarissen zijn betaaldquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat een transfervrije speler gratis is?
![]()
![]()
![]()
Is het niet die andere man in de RVC die nogal prominent aanwezig is, Van Der Wallen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteindelijk is t Brands die Gakpo heeft laten gaan vgm. Ton v Veen zit er puur voor om de financiën in de gaten te houden. In principe doet hij gewoon zijn werk door dat te zeggen. Brands is in dit geval degene die beslist of Gakpo daadwerkelijk gaat of niet. En wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |