@Coco klinkt jacked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dutjes zijn voor oudjes, peuters en zieken.
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.quote:
En dikke tieten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
onzinquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dutjes zijn voor oudjes, peuters en zieken.
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfsquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
@Lenny_Leonard had iets willen illustreren met een bad. Jammer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
Dan is een dutje een logisch gevolg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfs
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
Wilde nachten genot.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.
Dat is mokerduur voor hem. Hij zit ook nog met zijn schoorsteen.quote:
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.quote:
Ja, "This life is lost"quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.
gebakken zalm met honingcitroensausquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zelfgemaakte pizza met kip, spek en mozzarellaquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Simpel pastaatje met zalmquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind Alaphilippe_ geen moeilijke naam.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:22 schreef aTypisch het volgende:
waarom heeft stinho tegenwoordig zo'n moeilijke naam?
bring back @:ajacied422
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |