abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2023 @ 21:36:15 #76
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_209368352
Nog een weekje en dan ga ik voor het eerst in 6 jaar weer! *O*

Wat ik me nog afvroeg: hoe makkelijk is het voor een toerist om gebruik te maken van al die huurfiets-diensten die er nu zijn? Moet je dan al van tevoren een account of app hebben of is het ook makkelijk om dat ter plekke te regelen?
pi_209370602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef beantherio het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik voor het eerst in 6 jaar weer! *O*

Wat ik me nog afvroeg: hoe makkelijk is het voor een toerist om gebruik te maken van al die huurfiets-diensten die er nu zijn? Moet je dan al van tevoren een account of app hebben of is het ook makkelijk om dat ter plekke te regelen?
Santander gewoon ter plekke zonder account. De Lime bikes etc maak je zo een account aan ook als je daar staat, maar je kan al de app downloaden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 08:36:40 #78
45833 crew  Fogel
pi_209371961
Vorige week voor het eerst geen oystercard gebruikt in de metro. Gewoon bankpas in- en uitbliepen. Werkt perfekt! Ook heel makkelijk om achteraf een uitdraai van de kosten te krijgen, handig als je voor je werk reist.

Protip voor mensen met gold status bij Star Alliance; als je de Heathrow Express pakt kan je een standaardticket kopen en zonder extra kosten in business/first gaan zitten samen met een +1.
Je kan ook gewoon de Elizabeth line pakken, is vast een stuk goedkoper en het duurt ook iets langer.

Heb een nieuwe favoriete kroeg, Sussex Arms. Daar hebben ze ‘aviation inspired’ interieur. Stoelen uit een concorde, tafels en wat decoraties gemaakt van een A320 en een lamp en deel van de bar van de voorkant van een motor van een A340.
I'm surrounded by morons!
TRV 2021: Oslo, Montreal, Nederland
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Kroatie, Toronto, New York, Nederland, Gdansk
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:13:37 #79
38114 beantherio
pi_209375555
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 08:36 schreef Fogel het volgende:
Vorige week voor het eerst geen oystercard gebruikt in de metro. Gewoon bankpas in- en uitbliepen. Werkt perfekt! Ook heel makkelijk om achteraf een uitdraai van de kosten te krijgen, handig als je voor je werk reist.
Werkt dat dan ook echt met een Nederlandse bankpas?
pi_209375569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef beantherio het volgende:

[..]
Werkt dat dan ook echt met een Nederlandse bankpas?
Ja, ik gebruik de Oyster ook niet meer.
Tap tap tap
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:18:47 #81
38114 beantherio
pi_209375614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, ik gebruik de Oyster ook niet meer.
Cool! Als het goed is heb ik nog (6 jaar oud) tegoed op mijn Oyster card staan, maar zodra dat op is ga ik het wel even testen met mijn bankpas. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')