Toch niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weeer een anekdote van Erik. Z'n lot is nu wel bekend
Verrassend niet!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er worden zoveel anekdotes van Erik uitgesmeerd dat hij er wel uit zal gaan
Goede onbewuste? woordspeling.quote:
Ja dat vernoemd naar Amber zei ze niet eens.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze rekenen sommige antwoorden wel erg makkelijk goed.
Drie keer de slimste, dat is meer dan mazzel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quinty mazzeltje al 4 dagen. Nu eruit aub
Dat is mazzel omdat er alleen maar domme kandidaten meededenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Drie keer de slimste, dat is meer dan mazzel.
Inderdaad, ik dacht ook al.....dat zei ze toch helemaal nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja dat vernoemd naar Amber zei ze niet eens.
O, 4 x de slimste van de dag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Drie keer de slimste, dat is meer dan mazzel.
Ja, echt hè.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is mazzel omdat er alleen maar domme kandidaten meededen
Maar dan is Guido toch die domme kandidaat? Die er nu door mazzelt. Waarom ben je voor Guido dan? Ik vond Quincy een stuk wijzer én beter.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is mazzel omdat er alleen maar domme kandidaten meededen
Van mij mogen ze er allebei uit. Guido maandag dan maarquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar dan is Guido toch die domme kandidaat? Die er nu door mazzelt. Waarom ben je voor Guido dan? Ik vond Quincy een stuk wijzer én beter.
Ja, dat dacht ik dus ook. En dan die rare zin "Hij is er 78". Dat moet toch zijn "Hij is 78"? Of gaat dat in België anders?quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
Erik ziet er niet uit als 76-jarige!
Edit: Ooooh, hij is 60
Ah, jij hoorde het ook. En ja, dat is inderdaad de Belgische zegswijzequote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. En dan die rare zin "Hij is er 78". Dat moet toch zijn "Hij is 78"? Of gaat dat in België anders?
Mijn eerste reactie was, zo die ziet er nog jong uit voor zijn 76ste!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, jij hoorde het ook. En ja, dat is inderdaad de Belgische zegswijze
Bedoelde hij niet gewoon dat ie bij de slimste in België gezien en behandeld wordt als iemand van 78?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. En dan die rare zin "Hij is er 78". Dat moet toch zijn "Hij is 78"? Of gaat dat in België anders?
Leuke persoonlijkheid inderdaad, maar ben wel blij dat ze niet 7 keer de slimste is geworden, wat gezien de geringe tegenstand best had gekund. Daarvoor is haar algemene kennis, zeker van geschiedenis uit de vorige eeuw, echt wat te matig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik kende Quicy nog niet, maar ze is wel ongelooflijk schattig![]()
oneens, ik zou het eerder als irritant beschrijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik kende Quicy nog niet, maar ze is wel ongelooflijk schattig![]()
Dankzij het Watersnoodjournaal leren demense tenminste iets over geschiedenis zoals Maarten graag wil!quote:Op maandag 30 januari 2023 20:35 schreef Cirilico het volgende:
Mijn hemel, nog steeds geen Slimste Mens? Het programma mag heel gauw terug naar NPO 2. Vervelend allemaal zeg. 20 Minuten tussen Per Seconde Wijzer en De Slimste Mens.
Niet mijn probleem! Ik weet 1953 en Zeeland en dat is genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dankzij het Watersnoodjournaal leren demense tenminste iets over geschiedenis zoals Maarten graag wil!
Zucht.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niet mijn probleem! Ik weet 1953 en Zeeland en dat is genoeg.
Ze passen het niveau aan de kandidaten aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |