Nja, ik heb de film nooit gezien maar ik weet het wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Ach een historicus weet ook niet alle jaartallen uit z'n hoofd
Toch wel, zie wikipedia enzoquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:50 schreef Cirilico het volgende:
Zei ie Scandinavische landen? Ik dacht dat Finland en IJsland geen Scandinavië waren?
jajaja legendarisch teamquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat komt daar een -best komische- film.
Volgens Wikipedia worden gewoonlijk Denemarken, Zweden en Noorwegen ermee bedoeld. De Scandinaviërs zelf hanteren dacht ik zelf deze definitie.quote:
Ook goedquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia worden gewoonlijk Denemarken, Zweden en Noorwegen ermee bedoeld. De Scandinaviërs zelf hanteren dacht ik zelf deze definitie.
Hangt van het onderwerp af, bij Belgische quizzen weet ik nooit iets van de typisch Belgische vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er worden zoveel anekdotes van Erik uitgesmeerd dat hij er wel uit zal gaan
Als er nlers meedoen in België gebruiken ze bewust algemene vragen, in nl lijken ze dat, vandaag iig, ook te doenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hangt van het onderwerp af, bij Belgische quizzen weet ik nooit iets van de typisch Belgische vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |