Vol ongeloof gekekenquote:Op zondag 14 mei 2023 12:02 schreef Blues het volgende:
Hoe je van slachtoffer toch ook dader wordt
https://www.npostart.nl/c(...)hadows/VPWON_1339465
Monster in the Shadows (2021) - Reference View - IMDb
Vreselijk inderdaad.quote:
Heftig, ging van kwaad tot erger.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:02 schreef Blues het volgende:
Hoe je van slachtoffer toch ook dader wordt
https://www.npostart.nl/c(...)hadows/VPWON_1339465
Monster in the Shadows (2021) - Reference View - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon intrigerend zoals bij bijvoorbeeld deze docu hoe de dingen zich ontwikkelen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad.
Soms vraag ik af waarom ik kijk dit soort programmas....kan bijna huilen of echt misselijk van voelen.
Jaaaa, goed verhaal, maar ook echt prachtig om naar te kijken. En true crime dus.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:09 schreef Blues het volgende:
Dit is geen docu maar een serietip op HBO max:
Love & Death
Echt "smullen"! Zo goed gespeeld en een lust voor t oog qua tijdsbeeld.
Wel een vreselijk en waargebeurd verhaal.
Love & Death (TV Mini Series 2023) - Reference View - IMDb
(Mag dit hier ook?)
Heb je Outcry al gezien? ook van crime docs.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gewoon intrigerend zoals bij bijvoorbeeld deze docu hoe de dingen zich ontwikkelen.
En hier kwam dus een gruwelijke situatie aan het licht wat blijkbaar dus al begon voordat ze vermist raakte door die ene oom die aangifte deed.
@:targaflorio tijdlijn was inderdaad wat warrig af en toe.
Ben nu bezig met Laci Peterson. Ik zet Outcry even in de machine.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je Outcry al gezien? ook van crime docs.
Outcry is wel de xxl van onrecht en arrogantie. Ik ken geen docu die zo extreem is in het gelijk halen over een mensenleven.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Laci Peterson. Ik zet Outcry even in de machine.
Ik wilde deze tippen, maar staat er al. Enorm intrigerend. En je vraagt je steeds af; hoe dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
Hierop inhakende is deze serie ook zeer zeker het terugkijken waard: https://www.npostart.nl/de-villamoord/KN_1711806
Ik vind vooral het fenomeen van de Hoge Raad intrigerend met het herzieningsverzoek. Dat heb ik ook bij de Butlermoord (podcast) al eens gehoord; het is (van wat ik er van begrijp) dus een collega rechter die gaat kijken of het verzoek herzien kan worden. en of het echt een novum is.quote:
Ja daar heb je gelijk in. Dat [politieteam heeft schandalig gehandeld. Met adje tap voorop. Maar heb wel hetzelfde idee over de rechters, dat het daar ook niet helemaal klopt. Ik kom bijna elke dag wel langs de rechtbank Arnhem en die hebben dan een enorme banner bovenop het gebouw met de tekst: No lie can live forever. Echt enorm veel moeite om dat te zien steeds als ik dan aan deze zaak denk..quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:27 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik vind vooral het fenomeen van de Hoge Raad intrigerend met het herzieningsverzoek. Dat heb ik ook bij de Butlermoord (podcast) al eens gehoord; het is (van wat ik er van begrijp) dus een collega rechter die gaat kijken of het verzoek herzien kan worden. en of het echt een novum is.
Maar vaak zijn die rechters op een bepaalde manier bekenden van elkaar (jaargenoten bij het corps etc) en daarnaast als Hoge Raad zegt mag herzien worden; dan zeggen ze eigenlijk de rechters hebben een fout gemaakt. Wat niet leuk is.
Ik snap hoe frustrerend het is voor die mensen. Sinds het nieuwe herzieningsverzoek van augustus 2021 is het alweer wachten, nu bijna 2 (!!!) jaar.
Dat is zo'n bizar verhaal en ernstig geval van hersenspoeling. Ben benieuwd of ze al veroordeeld is, die zaak liep recent nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:30 schreef Viv het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan Sins of Our Mother op Netflix, en meteen alle drie de delen gekeken.
Gaat over Lori Vallow, in de media ook wel de "Doomsday Mom" genoemd. (Er is ook een TV-film met die titel over deze zaak, maar die heb ik nog niet gezien.)
Trailer:
Tijdlijn van deze zaak:
https://www.cbsnews.com/n(...)rders-case-timeline/
Aangrijpend verhaal, op een niet-sensatiezoekende manier gebracht met foto's en videobeelden van destijds, interviews met familie en vrienden, etc. Aanrader!
[ afbeelding ]
Ze is al wel schuldig bevonden, maar de strafmaat is nog niet vastgesteld. Aanvankelijk was de doodstraf een mogelijkheid, maar dat is later aangepast. Ze kan wel nog levenslang krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is zo'n bizar verhaal en ernstig geval van hersenspoeling. Ben benieuwd of ze al veroordeeld is, die zaak liep recent nog.
En wie denk je dat uiteindelijk schuldig is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:51 schreef SEMTEX het volgende:
Deze is ook nog niet genoemd. Over bizarre verhalen gesproken. Deze docu begint meteen heftig met een man die een bom om zijn nek heeft en opdrachten moet uitvoeren voor een tot op dat moment onbekende opdrachtgever.
Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist (TV Mini Series 2018) - Reference View - IMDb
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:35 schreef NoXia het volgende:
Deze zaak heeft me lang beziggehouden. Kon het toentertijd maar moeilijk los laten:
American Murder: The Family Next Door
Trailer:
De documentairefilm vertelt het verhaal van de in 2018 waargebeurde familiemoord, dat plaats vond in Frederick, Colorado. Het verhaal wordt verteld aan de hand van archiefbeelden, waaronder de video's en sociale media berichten van het slachtoffer, opnamen van wetshandhaving instanties, beelden van bewakingscamera's en sms-berichten.
De documentairefilm geeft in eerste instantie niet direct prijs wat er gebeurt is, pas halverwege het verhaal wordt onthult datIk heb deze documentaire op Netflix nu eindelijk gekeken. Wat een verhaal zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Bekijk op Netflix: https://www.netflix.com/watch/81130130
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |