quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Vaseline cocos goed voor je?quote:
Autismequote:Op maandag 23 januari 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Is zij niet gewoon in transitie tot robot?
Eindigt niet sterkquote:
Dan moet je maar eerlijk zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Het gezicht van Milou is ook een beetje raar. Het lijkt me iemand waar als je er aardig tegen doet nooit meer van afkomt.
En zij niet alleen!quote:Op maandag 23 januari 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
BeaGodin wordt er helemaal onpasselijk van
Gopro en alles erin. Apart. Eerste keer zo.quote:
In dit programma niet?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:09 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Buitenlanders zeggen altijd ja. itt Hollandse vrouwen
Sexlevel nulquote:Op maandag 23 januari 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Chronische depressie, medicijnen slikken.
Vorige week ook al toen ik keek. Weet even niet meer wie, maar dat was ook een onverwachte ja.quote:
Er zijn meer Grietjes en Karins dan je denkt!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn meer Grietjes en Karins dan je denkt!
Denk een nee na dat verhaalquote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wel leuk, die dj
Weet niet of hij ja zegt
Zij vertelt het al op date 1quote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn meer Grietjes en Karins dan je denkt!
Ja dat meisje uit de OP. Is daar trouwens een linkje van want die heb ik gemist helaas.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wil iemand nog wat okselhaar doneren voor de baard van Aiden?
Jij misschien?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ziet er niet fris en fruitig uit voor een jong iemand, zware jeugd.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef RipCity het volgende:
Ze kan een Anne Frank spelen die op sterven ligt. Geen makeup nodig
Bea moet ook splitten, de lulquote:
Zou je hem doen?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dj is wel leuk. Relaxed en serieus waar nodig.
Krijg je een like voorquote:
Waarom?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:14 schreef Caland het volgende:
Die tante van 34 was zo nep als de haarlijn van Barney
Moet ik in het echt beoordelen. Karakter wel leuk.quote:
Zijn daar geen pensions voor?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom vissen? Een hond verkiezen boven mensen en daarom niet op vakantie gaan snap ik nog een beetje. Maar vissen?
Mannen hebben geen emoties?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Qua emoties is de transitie al rond.
Ja, daarom snap ik het ook maar een beetje. Doe je hond idd even in een pension of eventueel bij vrienden of familie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |