glazen wassen is nog een ander iets dan een huis kuisen toch?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zal Ias zijn. Die is glazenwasser van beroep
Oh fijn, volume gaat dus vaak naar 0quote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
''Jacqueline (55) haar opwachting. Zij is een ontzettend drukke vrouw: ''
zijn we net van de ene druktemaker af, gooien ze er een nieuwe in.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
Maar je bent , met zo'n beroep, van nature vaak wel iemand die alles graag schoon heeft, omdat je elk vlekje ziet.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
glazen wassen is nog een ander iets dan een huis kuisen toch?
true that.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar je bent , met zo'n beroep, van nature vaak wel iemand die alles graag schoon heeft, omdat je elk vlekje ziet.
Ik vond haar (naam ff kwijt)wel grappigquote:Op maandag 23 januari 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
zijn we net van de ene druktemaker af, gooien ze er een nieuwe in.
komop zeg!
quote:Op maandag 23 januari 2023 13:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup, she did🤣 "moeten wij het ECHT ZELLUF schoonmaken???"
Nee schat, dat komt je mamma doen, sure
Jaaaa meer druktequote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
misschien is het zo ofzo ,in jaa komt soms welquote:Op maandag 23 januari 2023 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "zouden ze hier ook komen schoonmaken?"
Wat als je gewoon zelf even een dweil pakt.
Het is ook echt deze 'jeugd' die alles normaliter alles koopt in de buitenwereld.
Ze kunnen niet koken omdat ze alles bestellen, schoonmaken huren ze normaliter iemand voor in. En nu moeten ze ineens alles zelf doen.
ik dacht en milf maar zij is en gilfquote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
chelseaquote:Op maandag 23 januari 2023 13:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vond haar (naam ff kwijt)wel grappig
straks toilet weer verstopt!quote:Op maandag 23 januari 2023 13:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lekker weer olie in de gootsteen gooien
Waar zie je zijn foto?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:53 schreef ben34567 het volgende:
Die nieuwe jongen ziet er mij zo'n brave stille jongen uit maar we zullen zien
Ziet er best leuk uit. Type boy net doorquote:Op maandag 23 januari 2023 13:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/showbi(...)ine-en-ias~af7a01e6/
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/quote:Op maandag 23 januari 2023 13:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Type boy net door
Die foto daar ziet er al beter uit, dan de officiële promo foto😉quote:Op maandag 23 januari 2023 13:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/
Ja ben benieuwd naar ze. Maar vind het lang duren voor ze binnenkomen. Benieuwd wat ze hebben moeten doen in die kamer. Dit was mijn cap van gisteren toen ze even 10 sec in beeld warenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die foto daar ziet er al beter uit, dan de officiële promo foto😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |