ik dacht en milf maar zij is en gilfquote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
''Jacqueline (55) haar opwachting. Zij is een ontzettend drukke vrouw: ''
chelseaquote:Op maandag 23 januari 2023 13:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vond haar (naam ff kwijt)wel grappig
straks toilet weer verstopt!quote:Op maandag 23 januari 2023 13:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lekker weer olie in de gootsteen gooien
Waar zie je zijn foto?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:53 schreef ben34567 het volgende:
Die nieuwe jongen ziet er mij zo'n brave stille jongen uit maar we zullen zien
Ziet er best leuk uit. Type boy net doorquote:Op maandag 23 januari 2023 13:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/showbi(...)ine-en-ias~af7a01e6/
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/quote:Op maandag 23 januari 2023 13:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Type boy net door
Die foto daar ziet er al beter uit, dan de officiële promo foto😉quote:Op maandag 23 januari 2023 13:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/iasnauwelaerts/
Ja ben benieuwd naar ze. Maar vind het lang duren voor ze binnenkomen. Benieuwd wat ze hebben moeten doen in die kamer. Dit was mijn cap van gisteren toen ze even 10 sec in beeld warenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die foto daar ziet er al beter uit, dan de officiële promo foto😉
Oh maar dit verklaart wel die ene stream inderdaad. Als ze in de gameroom zitten, dan zit de ploeg van stream 2 dus daarop. Editie, ik wilde Mario hierin taggen omdat hij vroeg waarom er maar 1 stream was, maar ik weet niet hoequote:Op maandag 23 januari 2023 14:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd naar ze. Maar vind het lang duren voor ze binnenkomen. Benieuwd wat ze hebben moeten doen in die kamer. Dit was mijn cap van gisteren toen ze even 10 sec in beeld waren
[ afbeelding ]
ah slim idd!quote:Op maandag 23 januari 2023 14:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh maar dit verklaart wel die ene stream inderdaad. Als ze in de gameroom zitten, dan zit de ploeg van stream 2 dus daarop
Komt voor, maar bij de meesten ontstaat er beroepsdeformatiequote:Op maandag 23 januari 2023 14:01 schreef suzi1 het volgende:
beroep maakt niks uit. ken schoonmaakster. haar eigen huis is gore bende met schimmel op de muren etc etc
gewoon @ ervoor.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh maar dit verklaart wel die ene stream inderdaad. Als ze in de gameroom zitten, dan zit de ploeg van stream 2 dus daarop. Editie, ik wilde Mario hierin taggen omdat hij vroeg waarom er maar 1 stream was, maar ik weet niet hoe
Naast eigen horeca onderneming met partner werkt ze volgens mij bij een uitvaartcentrum in de catering.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Drukke vrouw in de zin van bezigheden nergens staat dat zij van karakter druk is.
kan de keukendienst overnemen dusquote:Op maandag 23 januari 2023 14:08 schreef Kayro het volgende:
[..]
Naast eigen horeca onderneming met partner werkt ze volgens mij bij een uitvaartcentrum in de catering.
wat zullen Jacqueline en Ias dan al een band hebben opgebouwd , en veel hebben gekletst want die beeld was al van gistermiddag , ze zitten dus al uren samenquote:Op maandag 23 januari 2023 14:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh maar dit verklaart wel die ene stream inderdaad. Als ze in de gameroom zitten, dan zit de ploeg van stream 2 dus daarop. Editie, ik wilde Mario hierin taggen omdat hij vroeg waarom er maar 1 stream was, maar ik weet niet hoe
Moet ook wel als je er zo laat in komt nog. Beetje vergelijkbaar met Nawel en Salar vorig jaar. Die waren daarna in het begin ook behoorlijk closequote:Op maandag 23 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat zullen Jacqueline en Ias dan al een band hebben opgebouwd , en veel hebben gekletst want die beeld was al van gistermiddag , ze zitten dus al uren samen
In de groep hebben ze zo niemand natuurlijk, wel fijn dat ze dan elkaar tenminste hebben.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat zullen Jacqueline en Ias dan al een band hebben opgebouwd , en veel hebben gekletst want die beeld was al van gistermiddag , ze zitten dus al uren samen
Andere 'sportieve' kant... 🙄quote:Op maandag 23 januari 2023 14:27 schreef Donna1000 het volgende:
Rob en Ilse heb al schrik voor het eten, Droog, veel drinken zeggen ze. ik lach me rot als je dan Danny zijn gezicht ziet, die denkt echt dat het een super maaltijd word, hij voelt zich nog steeds de chef kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |