iets met iemand bespreken is moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lindsey en Danny idd
Die weten alles beter en vinden dat Ilse de groente te lang kookt. Maar ipv het even te zeggen/overleggen
hun geld aan het tellenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:38 schreef mario390 het volgende:
ik snap de 2 gelijke stream niet
waar is team green?
Meestal is dat omdat er iets in de dagboekkamer, of gameroom gebeurdquote:Op maandag 23 januari 2023 13:38 schreef mario390 het volgende:
ik snap de 2 gelijke stream niet
waar is team green?
het niveau van deze groep in het algemeenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:39 schreef ledn81 het volgende:
Het niveau van deze keukenploeg.
Ze krijgen de couscous niet uit de pot. De kopjes en glazen passen niet in glazen pot.![]()
Je kunt ook gewoon de pot leegschenken, maar daar komen ze niet op![]()
[ afbeelding ]
maar de zijn nu niet in gameroomquote:Op maandag 23 januari 2023 13:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Meestal is dat omdat er iets in de dagboekkamer, of gameroom gebeurd
En dan continue alleen dat stukje, alsof er een plaat blijft hangen, ofzo. Zo fucking anoyingquote:Op maandag 23 januari 2023 13:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
het valt me ook wel op dat er nu echt veel minder gezongen wordt nu cheche weg is.
behalve dan "heb de hele nacht..."
Ja maar er staat "in de dagelijkse afleveringen" Dus die zouden er nu al moeten zijn, lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2023 13:40 schreef rinardo het volgende:
Vanavond komen de nieuwen, volgens deze bron https://www.showbizzsite.(...)-big-brother-1669934
[ link | afbeelding ]
ja echt. is ook het enige stukje wat ik nu ken ondertussen, had t hele nummer nog nooit gehoordquote:Op maandag 23 januari 2023 13:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dan continue alleen dat stukje, alsof er een plaat blijft hangen, ofzo. Zo fucking anoying
ja dat dacht ik ook. als we het vanavond in de afl zien, zouden de nieuwen idd al in het huis moeten zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja maar er staat "in de dagelijkse afleveringen" Dus die zouden er nu al moeten zijn, lijkt me
Jup, she did🤣 "moeten wij het ECHT ZELLUF schoonmaken???"quote:Op maandag 23 januari 2023 13:42 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik chiara nu serieus vragen of er mensen zouden komen om schoon te maken???![]()
![]()
ja het is vervelend dat de twee streams constant hetzelfde zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:43 schreef mario390 het volgende:
ik hou niet op en livestream
van geheimen dingen, de halfe dag kreg
je de halfe bewohners niet te zien
Ja ik hoorde het ookquote:Op maandag 23 januari 2023 13:42 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik chiara nu serieus vragen of er mensen zouden komen om schoon te maken???![]()
![]()
Ze hebben een opdracht in die geheime kamer verwacht ik. Daar zaten Ias en Jacqeline gister al. Ik hoorde haar tegen hem spreken of andersom. Dus die zitten net als Salar en Nawel nu 1 dag in die kamer vast allerlei beelden te bekijken of ze bepalen nu wie welke spellen tegen elkaar spelen.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. als we het vanavond in de afl zien, zouden de nieuwen idd al in het huis moeten zijn.
klopt. het is een beetje aanmodderen in de keuken en hopen dat er iets eetbaars uitkomt.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "zouden ze hier ook komen schoonmaken?"
Wat als je gewoon zelf even een dweil pakt.
Het is ook echt deze 'jeugd' die alles normaliter alles koopt in de buitenwereld.
Ze kunnen niet koken omdat ze alles bestellen, schoonmaken huren ze normaliter iemand voor in. En nu moeten ze ineens alles zelf doen.
Dat zal Ias zijn. Die is glazenwasser van beroepquote:Op maandag 23 januari 2023 13:42 schreef Ireth het volgende:
![]()
glazen wassen is nog een ander iets dan een huis kuisen toch?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zal Ias zijn. Die is glazenwasser van beroep
Oh fijn, volume gaat dus vaak naar 0quote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
''Jacqueline (55) haar opwachting. Zij is een ontzettend drukke vrouw: ''
zijn we net van de ene druktemaker af, gooien ze er een nieuwe in.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
Maar je bent , met zo'n beroep, van nature vaak wel iemand die alles graag schoon heeft, omdat je elk vlekje ziet.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
glazen wassen is nog een ander iets dan een huis kuisen toch?
true that.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar je bent , met zo'n beroep, van nature vaak wel iemand die alles graag schoon heeft, omdat je elk vlekje ziet.
Ik vond haar (naam ff kwijt)wel grappigquote:Op maandag 23 januari 2023 13:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
zijn we net van de ene druktemaker af, gooien ze er een nieuwe in.
komop zeg!
quote:Op maandag 23 januari 2023 13:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup, she did🤣 "moeten wij het ECHT ZELLUF schoonmaken???"
Nee schat, dat komt je mamma doen, sure
Jaaaa meer druktequote:Op maandag 23 januari 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
misschien is het zo ofzo ,in jaa komt soms welquote:Op maandag 23 januari 2023 13:44 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "zouden ze hier ook komen schoonmaken?"
Wat als je gewoon zelf even een dweil pakt.
Het is ook echt deze 'jeugd' die alles normaliter alles koopt in de buitenwereld.
Ze kunnen niet koken omdat ze alles bestellen, schoonmaken huren ze normaliter iemand voor in. En nu moeten ze ineens alles zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |