Het is ook lastig om naar de wc te gaan voor je gaat douchenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:36 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte die pist in gemeenschappelijke douches 🧐
Terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:44 schreef GayGuy het volgende:
Die Rob zal vast thuis heel aardig zijn, maar in het huis vind ik hem een beetje een zeikerd, zoals hij over die jongeren klaagt, achter hun rug
Ik vind dat juist wel komisch eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:44 schreef GayGuy het volgende:
Die Rob zal vast thuis heel aardig zijn, maar in het huis vind ik hem een beetje een zeikerd, zoals hij over die jongeren klaagt, achter hun rug
Rob (en Ilse) zorgen voor de komische noot.....het is juist heel leuk dat er zo'n diverse groep is. Weerspiegeling van het echte levenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:44 schreef GayGuy het volgende:
Tja, ik zou zo'n persoon haten, juist. Vreselijk. Dat je oud bent, prima, ik ben ook 44, maar dan hoef je je niet perse ook te gedragen alsof je al met 1 been in het graf staat, omdat je al tijd de 60 benquote:Op maandag 23 januari 2023 12:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel komisch eerlijk gezegd.
Zou saai zijn als ze alles maar van elkaar leuk zouden vinden.
Ilse verdwijnt eenmaal ze op de nominatielijst staat. Haar enige hoop is om niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Rob (en Ilse) zorgen voor de komische noot.....het is juist heel leuk dat er zo'n diverse groep is. Weerspiegeling van het echte leven![]()
Normaal zijn de ouderen die altijd eerst verdwijnen, nu hebben we dat een keer niet.....geweldig vind ik!
Ik let daar echt op, maar ik ben ook een van die mensen bij wie echt de haren recht overeind gaan staan, bij dat soort geluiden.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:41 schreef suzi1 het volgende:
als je alleen zit te eten merk je het wrs niet op dat je zelf ook die tikgeluiden maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, iedereen op Twitter is gestoord ) (ik zit er ook op, haha) veel haat op alles daar, tegenwoordig.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar Twitter is knetter gestoord.
En zonder dat ze een hoge energierekening voor alle lampen en het bubbelbad hoeven te betalen😅quote:Op maandag 23 januari 2023 13:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
buiten in het zonnetje mandijntjes eten. wat een leven!
het is battle week, ze zijn verdeeld in 2 teams.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:13 schreef GayGuy het volgende:
Hebben ze een opdracht gehad, omdat ze in die pakken rondlopen?
Danny iig niet. Die heeft net koelkasten aangeraakt en was met vanalles bezig, maar begon daarna ook lekker burgers te makenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk heeft Lindsey haar handen gewassen vooraleer ze dat gehakt ging kneden.
[ afbeelding ]
Omdat ze gewoon heel onhandig bezig zijn ook. Maak gewoon in de avond 2 broden net zoals ze voorgaande jaren deden en je hebt brood voor ontbijt en lunch. En maak gewoon in de avond dit eten.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
ze zijn daar echt constant bezig met eten hé?
verschillende hebben toch al gezegd 2 broden te bakken, niet? Ilse en ?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon heel onhandig bezig zijn ook. Maak gewoon in de avond 2 broden net zoals ze voorgaande jaren deden en je hebt brood voor ontbijt en lunch. En maak gewoon in de avond dit eten.
Nu ontbijten ze rond half 11/11u omdat ze eerst nog moeten beginnen met brood maken en ze hebben het net op en dan gaan ze warm eten maken om 13:30.. zijn ze om 14:30/15u zometeen weer aan het lunchen. Kan me voorstellen dat BB er ook niet blij mee is. Heel onhandig plannen zo met spellen enzo.
Lindsey en Danny iddquote:Op maandag 23 januari 2023 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
verschillende hebben toch al gezegd 2 broden te bakken, niet? Ilse en ?
wie is dan dedie niet wil luisteren? of is het jong vs oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |