Moet wel, wie wint krijgt zijn eigen coins terug + mogen de coins van de verliezers verdelenquote:Op maandag 23 januari 2023 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Allemaal hun eigen coins tellen haha.
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:32 schreef mario390 het volgende:
de febo werd wel hoopelijk niet zo dom zijn
dat rob lopen moet
Dat is helemaal nog niet verteld dus het is echt een gok wat ermee gaat gebeuren na het spelquote:Op maandag 23 januari 2023 11:35 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Moet wel, wie wint krijgt zijn eigen coins terug + mogen de coins van de verliezers verdelen
Die zijn toch al veel anti-rob sinds zijn opmerking dat hij tegen de string van Chelsea aan zat te kijken toen ze net weg was.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.
Volgens mij zei de stem dat het winnende team alle coins krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet verteld dus het is echt een gok wat ermee gaat gebeuren na het spel
Maar Twitter is knetter gestoord.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn toch al veel anti-rob sinds zijn opmerking dat hij tegen de string van Chelsea aan zat te kijken toen ze net weg was.
Ja dat wel maar of het dan weer verdeeld moest worden onder het winnende team dat is nog niet gezegdquote:Op maandag 23 januari 2023 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zei de stem dat het winnende team alle coins krijgt.
Ha de SL...
Bart zei dat als er een paar coins over blijven na het verdelen, dat die dan voor de wasmachine zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar of het dan weer verdeeld moest worden onder het winnende team dat is nog niet gezegd
vele op twitter zijn zwaar gestoortquote:Op maandag 23 januari 2023 11:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee houden ze rekening mee, anders gaat Twitter los.
Charlotte: Ze gaan jou niet laten boksen. Ik denk dat het een puzzel is.
Rob:Ik had net 1 munt in de douche gedaan, hebben ze expres gedaan want anders stond ik onder de douche.
Charlotte: Kunnen we nu nog snel chocoladebroodjes kopen? Big Brother heeft niet gezegd dat dit niet mocht, ik zou echt nog wat kopen.
ja klopt.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Die personen tegen elkaar is toch niet gelijkwaardig weer. Gister Bart tegen chiara en nu rob tegen chayron. Als het iets met denken te maken heeft kan het wel maar niet iets fysiek.
Nou Ali is niet zo dom hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 11:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ja klopt.
maar ik denk wel dat het denkopdrachten zijn.
al zijn er dan nog sommigen serieus in het nadeel. (kuchkuch Ali)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |