Zo'n mental coach heeft toch de taak om spelers zo optimaal mogelijk te laten presteren op mentaal vlak. Lijkt me dan een legitieme vraag of je de werkomgeving op dit moment prettig vindt. Lijkt me trouwens niet dat zo'n mental coach op eigen houtje handelt...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft ‘ie toch best een punt als het waar is
Excelsior en Cambuur uit zijn in deze fase 'gewoon' vervelende wedstrijden. Kan best weer mis gaan daar.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:14 schreef Marsenal het volgende:
Of het nou waar is of niet, er wordt nu dusdanig door meerdere partijen aan de stoelpoten gezaagd dat alleen winstpotten Schreuder kunnen redden. Volendam, Excelsior en Cambuur. Schreuder houdt hoop. Als Volendam of Excelsior niet goed gaat is Cambuur de laatste. U las het hier eerst.
Als mental coach specifiek vragen of je ontevreden bent over je staf, dat lijkt me een prima eerste dominosteen om te gaan muiten. Ik zou het anders gevraagd hebben. Als het waar is.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n mental coach heeft toch de taak om spelers zo optimaal mogelijk te laten presteren op mentaal vlak. Lijkt me dan een legitieme vraag of je de werkomgeving op dit moment prettig vindt. Lijkt me trouwens niet dat zo'n mental coach op eigen houtje handelt...
Misschien wel, maar zo'n mental coach in een volle kleedkamer deze vraag laten stellen klinkt alsof iemand anders dan de mental coach dat een goed idee vond, maar dat het antwoord misschien niet verwacht werdquote:Op maandag 23 januari 2023 10:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als mental coach specifiek vragen of je ontevreden bent over je staf, dat lijkt me een prima eerste dominosteen om te gaan muiten. Ik zou het anders gevraagd hebben. Als het waar is.
Met 1100 kaarten en relatief dichtbij was dat wel te verwachten jaquote:
Spelen die niet meer in het olympisch stadion?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Met 1100 kaarten en relatief dichtbij was dat wel te verwachten ja
Neequote:Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen die niet meer in het olympisch stadion?
Ik zou echt 10-12 miljoen voor Slot neertellen. Koop je gewoon een kampioenschap en dus een CL ticket mee. Maar ja, moet hij wel willen.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Zet er een normale trainer neer en je bent kampioen. De Eredivisie is echt zo zwak dat zelfs Twente om plek 2 mee loopt te ballen. Koop Slot en je bent er.
Dat gaat ie alleen al qua sentiment nooit doen, in de huidige maatschappij staat zo'n overstap garant voor bedreigingen, haatberichten etc. Niet alleen voor Slot zelf maar ook voor z'n familie.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou echt 10-12 miljoen voor Slot neertellen. Koop je gewoon een kampioenschap en dus een CL ticket mee. Maar ja, moet hij wel willen.
Ik snap ook niet waarom Slot niet even heeft gewacht. Van Ajax naar een topclub is natuurlijk ook stukken makkelijker dan die stap maken vanaf Feyenoord.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat ie alleen al qua sentiment nooit doen, in de huidige maatschappij staat zo'n overstap garant voor bedreigingen, haatberichten etc. Niet alleen voor Slot zelf maar ook voor z'n familie.
Het is jammer dat de tijdslijnen niet zo zijn gelopen dat ie nog bij AZ zat toen Ten Hag vertrok, dan was het een no-brainer geweest natuurlijk.
Toen hij voor Feyenoord koos, zat Ten Hag er toch nog gewoon en was er geen indicatie dat hij snel zou vertrekken?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Slot niet even heeft gewacht. Van Ajax naar een topclub is natuurlijk ook stukken makkelijker dan die stap maken vanaf Feyenoord.
Maakt niet uit, iedereen moet gewoon even wachten met de hoop dat het grote Ajax ooit een keer aankloptquote:Op maandag 23 januari 2023 11:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij voor Feyenoord koos, zat Ten Hag er toch nog gewoon en was er geen indicatie dat hij snel zou vertrekken?
Was toen al niet dat geniale CL seizoen? Op dat moment wist je wel dat er een x interesse kwam. Viel mij nog mee dat Ten Hag zo lang bleef eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij voor Feyenoord koos, zat Ten Hag er toch nog gewoon en was er geen indicatie dat hij snel zou vertrekken?
Lijkt me niet dat hij dat nu doet maar zelfs met Frank de Boer kan je nog kampioen worden, oogaids hebben we nu toch al.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou echt 10-12 miljoen voor Slot neertellen. Koop je gewoon een kampioenschap en dus een CL ticket mee. Maar ja, moet hij wel willen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:08 schreef Black-Death het volgende:
Kudus in de spits is, op wat leuke acties op het middenveld na, kansloos omdat ie 80x per wedstrijd buitenspel staat.
eh. de eerste helft gister, volendam, emmen, vitesse... ik meen toch ook wel een gebrek aan inzet te zien. Kijk gisteren bij die 1-0 even hoe Taylor weer wandelt en denkt "dat komt wel goed".quote:Op maandag 23 januari 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
En voetballend is het nog steeds abominabel maar qua werklust kan je niet stellen dat ze de trainer in de steek laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |