Die vond ik ook altijd te druistig, ik zag net die overtreding terug, was er net buiten dus geen penalty maar een overtreding was het zeker.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je doet Hartman tekort. Is niet veel minder dan Malacia op die leeftijd.
Nee hoor, ik vraag gewoon op basis waarvan er dan meer in zit als Feyenoord juist het hele seizoen al laat zien dat er tegen weerstand vaak niet zoveel meer in zit en het aanvallend vrij machteloos is.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Met ‘de bal wat rondspelen’ doe je Feyenoord echt tekort hoor. Steeds goed druk zetten en prima positiespel op de helft van Ajax die daar amper vanaf kwamen. Volgens mij minuut 27 oid pas voor het eerst echt balbezit in het strafschopgebied van ons.
Je bent een beetje vermoeiend, jij beoordeelt een wedstrijd louter op kansen.
Nee was er net buiten zag ik maar 100% overtreding.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:58 schreef Scrummie het volgende:
@:Tarado is mad en denkt dat het een penalty was, die prima tackle op de bal.
Vorig jaar was het een body check van Alvarez wat een 100% penalty was en Tarado het een schouderduw vond.
Mee eens, Feijenoord had in de eerste helft zeker het betere van het spelquote:Op zondag 22 januari 2023 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Met ‘de bal wat rondspelen’ doe je Feyenoord echt tekort hoor. Steeds goed druk zetten en prima positiespel op de helft van Ajax die daar amper vanaf kwamen. Volgens mij minuut 27 oid pas voor het eerst echt balbezit in het strafschopgebied van ons.
Je bent een beetje vermoeiend, jij beoordeelt een wedstrijd louter op kansen.
Klopt, Malacia was ook wild. Had ook niet verwacht dat hij zich zo goed zou ontwikkelen. Toen Hartman bij de selectie kwam, had ik eigenlijk nooit van hem gehoord. Maar hij doet het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd te druistig, ik zag net die overtreding terug, was er net buiten dus geen penalty maar een overtreding was het zeker.
Kan ook wel wat worden maar ik vond hem vandaag wat wild.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, Malacia was ook wild. Had ook niet verwacht dat hij zich zo goed zou ontwikkelen. Toen Hartman bij de selectie kwam, had ik eigenlijk nooit van hem gehoord. Maar hij doet het goed.
Door die ene actie (wat ik zelf geen overtreding vond overigens, maar soit)? Verder vond ik dat namelijk totaal niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ook wel wat worden maar ik vond hem vandaag wat wild.
Hartman was voor mij de verrassing van de wedstrijd. Doet me wat aan Dumfries denken qua doorzettingsvermogen en type speler. Kan best wel wat worden in de toekomst.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, Malacia was ook wild. Had ook niet verwacht dat hij zich zo goed zou ontwikkelen. Toen Hartman bij de selectie kwam, had ik eigenlijk nooit van hem gehoord. Maar hij doet het goed.
Niet echt. 40 goals na 17 wedstrijden is overigens niet slecht. Gezien de transferzomer had ik niet verwacht waar Feyenoord nu staat. Kampioenschap is denk ik toch een brug te ver.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, hebben we er nog vertrouwen in dat het voorin wat beter gaat lopen de komende weken? En op basis van wat?
Ik denk ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt. 40 goals na 17 wedstrijden is overigens niet slecht. Gezien de transferzomer had ik niet verwacht waar Feyenoord nu staat. Kampioenschap is denk ik toch een brug te ver.
Hij had de scheids niet tegen vond ik maar goed daar zijn we het dan niet over eens.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Door die ene actie (wat ik zelf geen overtreding vond overigens, maar soit)? Verder vond ik dat namelijk totaal niet.
Ik zie vijf ploegen met redelijk gelijke kansen. En daarvan staat Feyenoord nu nog bovenaan.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet echt. 40 goals na 17 wedstrijden is overigens niet slecht. Gezien de transferzomer had ik niet verwacht waar Feyenoord nu staat. Kampioenschap is denk ik toch een brug te ver.
AZ, PSV en Twente hebben geen betere aanval dan wij. Ajax wel, maar die zijn weer op de andere linies minder. Kan nog alle kanten op dit seizoen maar ik beschouw ons nu licht als de favoriet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel, maar we gaan het zien.
Grappig genoeg wordt er op basis van kansen behoorlijk overgepresteerd dit seizoen. Die 40 goals is royaal beloond, veel afstandsschoten.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
5 punten los op Ajax, dat had ik voor de start van het seizoen niet durven hopen, of dit volgehouden wordt is de vraag maar volgens PSV-er Pietje Ruk is het nog niksquote:Op zondag 22 januari 2023 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we aanvallend tekort gaan komen voor de titel, maar we gaan het zien.
Afstandsschoten zijn minderwaardige goals ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Grappig genoeg wordt er op basis van kansen behoorlijk overgepresteerd dit seizoen. Die 40 goals is royaal beloond, veel afstandsschoten.
Nee hoor, maar Feyenoord krijgt weinig kansen in de 16 als je het vergelijkt met vorig jaar.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Afstandsschoten zijn minderwaardige goals ofzo?
Wat een onzin, als je er zo 2 per wedstrijd in knaltquote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Feyenoord krijgt weinig kansen in de 16 als je het vergelijkt met vorig jaar.
Afstanddschoten zijn prima (en Feyenoord heeft er overigens de spelers voor) maar je kunt er niet echt op vertrouwen over 34 wedstrijden.
Nee, maar mocht het weer gaan draaien bij Ajax dan gaan ze veel scoren en zullen ze rap dichterbij komen. Dat is de linie waarin ze duidelijk meer kwaliteit hebben dan de concurrentie.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
5 punten los op Ajax, dat had ik voor de start van het seizoen niet durven hopen, of dit volgehouden wordt is de vraag maar volgens PSV-er Pietje Ruk is het nog niks
Vandaag waren we de afsluiter. Want wel 7 aanhoudingen! Zie je wel, complete veldslag.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het NOS sjoernaal opent gewoon met een non-item over Feyenoordsupporters die de Klassieker onveilig gaan maken. (lol)
Wat een nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |