Meteen afstraffen die handelquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Kwam alleen van conceicao gevaar
Ja dan moet je hem wisselen
Ik bepaal de opstelling, niet jullie, ja?!?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Kwam alleen van conceicao gevaar
Ja dan moet je hem wisselen
Nou inderdaad. Of desnoods Berghuis rechts zodat je indraaiende voorzetten kan krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:39 schreef Heeinz het volgende:
Doe dan nog liever Kudus naar rechts en dat kutje Tadic in de spits
Ik zag een team.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste helft tegen NEC was het toch wel goed ?!!!
Ach over half jaar kunnen we Mazraoui weer terug halen na zijn succesvolle trip naar Münchenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Ik zweer het jullie dat Sanchez helemaal geen voetballer is
Ik zag net twee keer iets wat op een aanval leek maar heb goede hoop dat Schreuder daar meteen iets van heeft gezegdquote:Op zondag 22 januari 2023 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Hebben we al een bal naar voren gespeeld ?
Dat soort jongens komen echt niet meer terug hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach over half jaar kunnen we Mazraoui weer terug halen na zijn succesvolle trip naar München
MEESTERBREIN SCHREUDERquote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef MaxC het volgende:
Typisch Schreuder, Tadic bakt er al 15 wedstrijden helemaal niks van op links en nog minder op rechts. Laten we het 2e helft maar weer op rechts proberen en Conceiçao wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |