Even doorwerken, dan is deze ook vol jaquote:
Geen idee, daar ga ik niet heen hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar al overleden?
Degene die op de meet waren wel? Geschrokken van die clowns?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo de laatste? Is iedereen volgend jaar overleden?
Nou vooruit. Hier is de video:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Die zou je niet delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit. Hier is de video:Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
![]()
Als dat echt isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Sorryquote:
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand van gezicht , dus geloof je maarEr was ooit een video van sunchaser van een karaoke meet, daar komen wel wat bekende gezichten in voor
Dat mag ... sommige kippen zijn echter wel eens voorbij gekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deel hier ook mijn kennis over kippen en uilen
Uilenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deel hier ook mijn kennis over kippen en uilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |