Ok papaquote:Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je eet maar gewoon je bord leeg.
Ik volg @Scrummie altijd en die is gestopt.quote:
Sterkte, Sked.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:44 schreef Sked het volgende:
8.5/10 voor deze aflevering
@:GGMM @:Scrummie @:Fok-it
Mag ik jullie daarmee feliciteren?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:23 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm en ik zijn superfans van de serie tlou
Met de geriefelijke groeten van moderator @ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik jullie daarmee feliciteren?
Pleur zo'n gek levenslang in een dwangbuisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Alex SozeGOD
De samenleving zou niets missen als die gast nooit meer buiten zou komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Alex SozeGOD
Wel een beetje bang dat het toch net iets teveel not my cup of tea gaat worden, maar als het genre je aanspreekt moet je kijken gok ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Last of Us, HBO. Zelf nog niks van gezien maar Caland en Sked zijn enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |