Mensen die weddenschappen afsluiten en het vervolgens niet nakomen zijn waardeloos volk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijft
Plus hij houdt tenminste aan zijn woord als hij een domme weddenschap heeft afgesloten.
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Mentions werken niet na een edit
Mentions werken niet in een OP
Je faalt hier dus dubbel
Gohquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
Mentions werken niet na een edit
Mentions werken niet in een OP
Je faalt hier dus dubbel
Breek centraal anders volledig af uit woede/blijdschap scheelt mij weer weken nachtwerk.quote:
Wat lief zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is @:dombohetolifantje1 de enige Fokker die ik echt stoer vind, de rest is allemaal een bepaalde vorm van treurnis.
Inclusief ikzelf hoor, mijn post hierboven was niet serieus.
Als dat zou kunnenquote:
Nee om heel eerlijk zijn voel ik die vijandigheid naar hem echt totaal niet meer.quote:
Mochten we achterkomen dan hoop ik vurig dat Berghuis hem maakt. Ik wil de Caland's van deze wereld die netten zien trotseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee om heel eerlijk zijn voel ik die vijandigheid naar hem echt totaal niet meer.
Ik denk dat dit komt door die Disney docu, na een anderhalf jaar moeten dealen met Cor Pot verbaast het mij dat die knul het nog zo lang heeft volgehouden bij ons.
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mochten we achterkomen dan hoop ik vurig dat Berghuis hem maakt. Ik wil de Caland's van deze wereld die netten zien trotseren.
Bij de 0-1 van Berghuis vormt dat opeens geen obstakel meer voor sommige gok ik zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt er al 20 jaar maar hebt nooit opgemerkt dat er nog een gracht tussenzit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon jij in Zuid-Holland @onlogischquote:
Jazeker forumgebruikster @Pisces29quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon jij in Zuid-Holland @:onlogisch
Jammer dat hij nog niet terug is met account nummer 382quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Gepost om exact 20:10:00
@:Muskusboktor57 zou trots geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |