1 februari 2017 opgepaktquote:Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef Hathor het volgende:
Man had dus gewoon vast moeten zitten voor enkele zware overvallen en geweldsdelicten, maar liep desalniettemin gewoon vrij rond.
Gelukkig is de 2/3 regeling verleden tijd sinds 1 juli vorig jaar.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
1 februari 2017 opgepakt
27 juni 2017 veroordeelt tot 7 jaren
Na tweederde (4 jaar en 8 maanden) weer vrij dat is dus geweest op 1 oktober 2021.
Gaaf land.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef Hathor het volgende:
Man had dus gewoon vast moeten zitten voor enkele zware overvallen en geweldsdelicten, maar liep desalniettemin gewoon vrij rond.
Vanaf toen (neem ik aan) kreeg hij verkering met het zwaargewonde slachtoffer .... zou hij dat verteld hebben?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
1 februari 2017 opgepakt
27 juni 2017 veroordeelt tot 7 jaren
Na tweederde (4 jaar en 8 maanden) weer vrij dat is dus geweest op 1 oktober 2021.
Het volk is blij, maar de advocatuur, het OM en de rechters zijn een stuk minder enthousiast en er wordt voorspeld dat we hier nog last van gaan krijgen. #ongaaflandquote:Op zondag 22 januari 2023 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelukkig is de 2/3 regeling verleden tijd sinds 1 juli vorig jaar.
Via reïncarnatie zou een tweede kans nog wel kunnen toch?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef superniger het volgende:
Ben wel een beetje klaar met het geven van een 2de kans aan tuig.
https://nos.nl/artikel/24(...)heeft-lang-strafblad
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:26 schreef slashdotter3 het volgende:
https://nltimes.nl/2023/0(...)-minh-nghia-vuong-49
After Zwijndrecht shooting: police looking for suspect Minh Nghia Vuong (49)
[ afbeelding ]
Same herequote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef superniger het volgende:
Ben wel een beetje klaar met het geven van een 2de kans aan tuig.
https://nos.nl/artikel/24(...)heeft-lang-strafblad
Nou ja, het kan zijn dat ze dat in het begin niet wist en hij best charmant en lief was. En het kan de reden zijn geweest de relatie te verbreken, dat criminele verleden.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af wat die vrouw ooit bezielde om iets te beginnen met die levensgevaarlijke loempiavouwer
'Ik kan hem veranderen.'quote:Op zondag 22 januari 2023 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me af wat die vrouw ooit bezielde om iets te beginnen met die levensgevaarlijke loempiavouwer
bijvoorbeeld,quote:Op zondag 22 januari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het kan zijn dat ze dat in het begin niet wist en hij best charmant en lief was. En het kan de reden zijn geweest de relatie te verbreken, dat criminele verleden.
Ik neem aan dat iedereen morgen verhaal gaat halen bij de loempiabakker op het winkelcentrum?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben er steeds minder van overtuigd.quote:
Veel geld, veel sier, the fast life.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Vaak word je er langzaam ingeluisd ja, maar sommige mensen hebben ook wel de natuurlijke aanleg voor 'foute' types. Alleen al de foto van die kerel.. het moet je smaak maar net zijn, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het kan zijn dat ze dat in het begin niet wist en hij best charmant en lief was. En het kan de reden zijn geweest de relatie te verbreken, dat criminele verleden.
Soms is een bad boy lekker spannend ja. En veel geld aan je uitgeven zal ook meehelpen. Maar goed, allemaal speculatie natuurlijk. Het is hoe dan ook vreselijk dat die moeder nu dood is door de relatie van haar dochter.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vaak word je er langzaam ingeluisd ja, maar sommige mensen hebben ook wel de natuurlijke aanleg voor 'foute' types. Alleen al de foto van die kerel.. het moet je smaak maar net zijn, zullen we maar zeggen.
Dat klinkt toch hoofdzakelijk als een eigen aanname, want dat haal ik nergens uit het artikel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:53 schreef Mano_ het volgende:
Het defineert 'femicide' als 'Het is moord op een vrouw omdat het een vrouw is, door een partner of ex-partner', maar beschouwt elke moord op een vrouw vervolgens als femicide.
quote:In Nederland wordt iedere acht dagen een vrouw vermoord door een (ex-)partner of familielid.
Nee, dat doen ze niet. Maar ik vind dat wel een zorgwekkende statistiek. Jij niet?quote:Daarmee suggereren ze dat de haat voor vrouwen gemeengoed is. Belachelijk.
quote:Als het nou onderbouwd zou worden met feiten zou het nog wat zijn, maar het artikel bestaat slechts uit projectie en aannames.
Dit is volgens jou geen feit? Gaarne onderbouwing, dan.quote:In Nederland wordt iedere acht dagen een vrouw vermoord door een (ex-)partner of familielid.
Re-integratie is het belangrijkst!quote:Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat-ie toen een liedje gezongen heeft, om de sfeer een beetje te verhogen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
Net alsof hij op de eerste date kwam met hallo ik ben Minh en ik overval geldtransporten voor beroep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |