Ik denk oprecht dat mensen het juist leuk vinden om iets te betekenen voor een deelnemer aan de Olympische Spelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou geen gek idee zijn, hoewel ik zelf als de dood ben om over te komen als een soort bedelaar (zéker omdat er natuurlijk twee jaar geleden ook al een actie was, die destijds enorm heeft geholpen). Het moet niet zo zijn dat mensen denken dat een fundme voor ons even de makkelijke weg is, maar eerlijk is eerlijk, het zou zeker helpen als we zo'n SkiErg niet uit het budget voor volgend seizoen hoeven te halen..
Gewoon doen, apparaat gaat eeuwig mee en denk dat er genoeg zijn die hier aan willen bijdragen. Zie het niet als bedelen, nergens voor nodig. Niemand wordt gedwongen mee te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou geen gek idee zijn, hoewel ik zelf als de dood ben om over te komen als een soort bedelaar (zéker omdat er natuurlijk twee jaar geleden ook al een actie was, die destijds enorm heeft geholpen). Het moet niet zo zijn dat mensen denken dat een fundme voor ons even de makkelijke weg is, maar eerlijk is eerlijk, het zou zeker helpen als we zo'n SkiErg niet uit het budget voor volgend seizoen hoeven te halen..
De olympische accreditatie van Beijing ligt thuis, wellicht dat ze na Cortina dan een foto kan maken met een accreditatie die ze wél heeft kunnen gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:28 schreef Droopie het volgende:
Enige wat willen een foto van je vriendin met de oorkonde van deelname en een papiertje bedankt Fok!
Gouden medaille optioneel
Haha, bedoelde die meer als het straks gelukt is "door ons".quote:Op maandag 3 maart 2025 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De olympische accreditatie van Beijing ligt thuis, wellicht dat ze na Cortina dan een foto kan maken met een accreditatie die ze wél heeft kunnen gebruiken
Dat is correctquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Less ik het een beetje goed dat het misschien wel handiger voor jullie is als Duda dat tweede ticket pakt, gezien de steun vanuit de bond voor Duda. Dat je in ieder geval niet verrast gaat worden door vreemde gangen van zaken om dingen al dan niet mogelijk te maken (of heb ik te veel een aluhoedje op nu).
Twijfel ik ook niet aan, uit je comments komt de goede band tussen die twee ook wel naar voren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens heeft ze daar morgen dus zelf invloed op en kan het in theorie gunstig zijn om minder hard te gaan, maar geloof me als ik zeg dat ze alles gaat geven. Er zit zo enorm veel woede en frustratie in van de afgelopen week, die gaat morgen écht alles eruit knallen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:18 schreef franklop het volgende:
https://www.olympics.com/(...)h-survivor-exclusive
Had deze hier nog niet voorbij zien komenStaat blijkbaar al week ofzo online
Zeker een goeie sportfotoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe foto
Wat een verhaal zeg, jezus.
Die foto is van het WK 2017 volgens mij, maar is wel tof jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe foto
Wat een verhaal zeg, jezus.
Mooi artikel!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:18 schreef franklop het volgende:
https://www.olympics.com/(...)h-survivor-exclusive
Had deze hier nog niet voorbij zien komenStaat blijkbaar al week ofzo online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |