abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207700947
Zal vast een reden voor zijn inderdaad. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen dus hebben we van die hond in elk geval geen last meer.
pi_207702653
De oude buren vond ik wel eens vervelend omdat ze in de zomer ver na 24:00 uur keiharde muziek aan hadden met de achterdeur open.
De nieuwe is geweldig, nooit last van _O_
Twiddel
pi_207703359
In mijn huidige woning: dat ze anti-Nederlands zijn, binnen zijn gekomen op valse voorwendselen ('vluchteling'), elke 3 maanden teruggaan en letterlijk een betere interieurinrichting hebben dan de meeste linkse stakkers hier.

En 5 kinderen.

Antiklacht: niet luidruchtig behalve op de voorgeschreven tijden, kinderen ook netjes opgevoed.

En dan komen nu dus reacties van landgenoten die dit dus prima vinden, zelfs toejuichen.

Want we zijn allemaal gelijk.

PLOTTWIST: Jullie zijn letterlijk minder dan poep volgens deze mensen. Ze hebben meer respect voor mij omdat ik ze zeg dat ze mongolen zijn. Ze lachen letterlijk om jullie 'gastvrijheid'. Zeggen ze ook.

Maakt mij niet meer uit, over7 dagen weg hier!
pi_207703385
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 01:23 schreef Seven. het volgende:
Ik heb fijne buren in het hele rijtje. Altijd groeten, vaak een praatje en regelmatig thee met een buurvrou. Wat wel opvalt in de verschillende huizen:

Wiet roken
Jazz muziek
De buurman had een vriendin die van een borrel hield en die het vervolgens steevast aan de stok kreeg met zijn volwassen laagbegaafde zoon (gelukkig is zij exit)
Er wordt regelmatig geklust met herrie maar altijd voor 20:00

Mensen uit het rijtje verderop hebben minder ruimte om te parkeren op straat dus dan zetten ze de auto bij ons voor het huis. Snap ik maar parkeer gvd tegen de stoep zodat ik gewoon mijn oprit op kan.
Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.
pi_207703390
Foutje.
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 23:34:02 #81
45833 crew  Fogel
pi_207703461
Eigenlijk nergens last van.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 25 januari 2023 @ 06:47:58 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207704140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 23:26 schreef VanGeldLos het volgende:

[..]
Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.
Ik heb 1 indo in de straat en die staat niet in de lijst, verder is iedereen hier Nederlands.
Resistance is futile.
  woensdag 25 januari 2023 @ 10:51:49 #83
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207705938
Mijn bovenbuurman, heeft vaak nachtdiensten en dus hoor ik hem vaak 's nachts door het huis spoken, deuren slaan, Wc geluiden, lopen met schoenen door het huis.
Een paar keer had ik dikke lekkage door hem, het kwam via de verwarmingspijpen bij mij mn keuken in en meneer was niet te bereiken want nachtdienst. (heeft 3 weken geduurt voordat hij eindelijk inzag wat het probleem was) Ik moest er de politie voor bellen etc om te zorgen dat hij uberhaupt open deed. En het is een fucking weirdo.

Antiliaanse buren, vrouw des huizes schreeuwt als een motherfucker, aan de telefoon, als ze op de gallerij staat, maakt niet uit waar, altijd hard praten.

Aziatische buren andere kant: nooit last van, behalve 1x toen ze hun huis half in brand staken en de brandweer kwam. toen heb ik de vrouw des huizes opgevangen in mijn huis, op de bank gezet met glaasje water etc, terwijl er nog een dikke jonko lag te smeulen in de asbak, politie en brandweer kwamen toen ook bij mij over de vloer om informatie te krijgen uit die vrouw :') . Kreeg wel wat vreemde blikken toen, maar heh wtf mijn huis, ik doe wat ik wil.

Onderburen, hebben soms feestjes zonder dat even te melden aan hun buren, en die feestjes duren tot 's ochtends vroeg. Heel irritant, maar ik klaag niet. Ik pak terug, als bij hun de muziek uitgaat wacht ik een uurtje of 2 tot ze lekker liggen te slapen, en dan gaat mijn muziek keihard aan :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207706040
Ik heb gister de buurvrouw from hell gezien op TLC. Echt, alles en iedereen uit dit topic verbleekt bij deze vrouw

De vrouw was/is een hoarder. Haar huis.... Metershoge zooi in huis, en dan overal. Huiskamer, badkamer, keuken,... Omdat het huis vol was was ze maar in de tuin begonnen dingen te stallen.

Ratten.... Overal ratten in huis. De buurt waar ze woonde door deze vrouw last van een rattenplaag. Dode beesten in huis (o.a. ratten). Vreselijk was het.

Ik hoop dat deze vrouw goede hulp krijgt...
pi_207720162
De hondjes van de buren janken elke ochtend vroeg en avond in hun achtertuin. Als je dit een paar jaar lang hebt aangehoord. Dat gaat dus behoorlijk irriteren. Die dieren orden sochtends vroeg uit huis gedonderd. En mogen dan de hele dag vrij door de wijk lopen. En savonds kunnen ze niet naar binnen omdat de eigenaren dan een avondje weg zijn.

Verder bezitten ze twee boedelbakken en drie autos (2 verhuisbussen) en zetten deze 24/7 voor de deur. Ze hebben mij beschuldigt dat ik de gemeente zou hebben gebeld hierover. Omdat deze autos ook plekken voor mijn en andermans deur opeisen. Maar dit was ik niet.
pi_207720310
Wat ik echt heel irritant vind is dat mijn buren appen en juist als ze iets te zeiken hebben.

Ik reageer daar nu niet meer op, heb ik ook een keer mondeling aangegeven. Het is juist goed wanneer mensen een drempel voelen om buren ergens over aan te spreken, en via whatsapp voelt men geen drempel.
  donderdag 26 januari 2023 @ 13:47:09 #87
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207720391
Boven: maakt af en toe op luidruchtige maar wel beleefde manier ruzie met zijn vriendin. "JE MOET BEGRIJPEN DAT IK NOU EENMAAL NIET ZO IN ELKAAR ZIT! IK SNAP DAT JE WEL DIE BEHOEFTE HEBT MAAR IK KAN JE NIET GEVEN WAT JE ZOEKT DUS DAN ZUL JE IEMAND ANDERS MOETEN VINDEN!" En dan schreeuwend want ruzie maar toch tegelijkertijd redelijk.

Naast me: Geen klachten, alleen gaf ze me ooit een stuk verjaardagstaart en daar zat een hele dikke laag fondant op.

Onder me: verschrikkelijk. Vrouw heeft niks te doen, geen vrienden, geen werk, geen familie volgens mij. Woonde tot voor kort samen met haar moeder maar die is overleden dus nu heeft ze helemaal niks meer te doen dan alleen alles in de gaten houden en klagen. Wordt gelukkig door de verhuurder ook al niet echt serieus meer genomen. Heeft ook een probleem met het feit dat ik soms een vrouw en soms een man meeneem naar huis.

[ Bericht 5% gewijzigd door herverwijderd op 26-01-2023 13:54:58 ]
pi_207720983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:47 schreef herverwijderd het volgende:
Boven: maakt af en toe op luidruchtige maar wel beleefde manier ruzie met zijn vriendin. "JE MOET BEGRIJPEN DAT IK NOU EENMAAL NIET ZO IN ELKAAR ZIT! IK SNAP DAT JE WEL DIE BEHOEFTE HEBT MAAR IK KAN JE NIET GEVEN WAT JE ZOEKT DUS DAN ZUL JE IEMAND ANDERS MOETEN VINDEN!" En dan schreeuwend want ruzie maar toch tegelijkertijd redelijk.

Naast me: Geen klachten, alleen gaf ze me ooit een stuk verjaardagstaart en daar zat een hele dikke laag fondant op.

Onder me: verschrikkelijk. Vrouw heeft niks te doen, geen vrienden, geen werk, geen familie volgens mij. Woonde tot voor kort samen met haar moeder maar die is overleden dus nu heeft ze helemaal niks meer te doen dan alleen alles in de gaten houden en klagen. Wordt gelukkig door de verhuurder ook al niet echt serieus meer genomen. Heeft ook een probleem met het feit dat ik soms een vrouw en soms een man meeneem naar huis.
Je huurt een flat?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:54:16 #89
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207721008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:51 schreef blomke het volgende:

[..]
Je huurt een flat?
Inderdaad.
pi_207721258
Eigenlijk weinig tot geen last. Af en toe een kind van de buren dat vrij lomp de trap op/af gaat, maar dat is het dan wel.
pi_207721585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:54 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Inderdaad.
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207721595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Eigenlijk weinig tot geen last. Af en toe een kind van de buren dat vrij lomp de trap op/af gaat, maar dat is het dan wel.
In vorige huis hadden we dat ook. Zelfs op het toilet hoorde je de kinderen klieren.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:47:29 #93
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_207721615
Ook niet heel veel last atm. Wel afgelopen jaren veel omwonende die hun huis verbouwden. 1 buurman die echt standaard elke zaterdagochtend om 07.00 ging zagen in zijn voortuin met elektrische zaag. Dat deed hij dan tot een uur of 08.30 en dan dacht hij zelf van het is weekend joe ik ga wat leuks doen. Daardoor heel lang elke zaterdagochtend standaard zo vroeg wakker.
pi_207721681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Hoppa even een huisje kopen _O_
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:58:02 #95
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_207721718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Hoppa even een huisje kopen _O_
ik koop ook wel eens een huisje bij de servicebalie van de jumbo
Graag dit account verwijderen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 22:15:19 #96
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207727893
quote:

[..]
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.
pi_207728352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....
pi_207733747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....
En dat was een vrijstaande hut?
pi_207733800
quote:

[..]
Wat een intens domme opmerking hans
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_207733866
Mijn buurman heeft 2 landrovers en een bmw m5.... en ik heb een opel corsa xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')