Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:23 schreef Seven. het volgende:
Ik heb fijne buren in het hele rijtje. Altijd groeten, vaak een praatje en regelmatig thee met een buurvrou. Wat wel opvalt in de verschillende huizen:
Wiet roken
Jazz muziek
De buurman had een vriendin die van een borrel hield en die het vervolgens steevast aan de stok kreeg met zijn volwassen laagbegaafde zoon (gelukkig is zij exit)
Er wordt regelmatig geklust met herrie maar altijd voor 20:00
Mensen uit het rijtje verderop hebben minder ruimte om te parkeren op straat dus dan zetten ze de auto bij ons voor het huis. Snap ik maar parkeer gvd tegen de stoep zodat ik gewoon mijn oprit op kan.
Ik heb 1 indo in de straat en die staat niet in de lijst, verder is iedereen hier Nederlands.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:26 schreef VanGeldLos het volgende:
[..]
Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.
Je huurt een flat?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:47 schreef herverwijderd het volgende:
Boven: maakt af en toe op luidruchtige maar wel beleefde manier ruzie met zijn vriendin. "JE MOET BEGRIJPEN DAT IK NOU EENMAAL NIET ZO IN ELKAAR ZIT! IK SNAP DAT JE WEL DIE BEHOEFTE HEBT MAAR IK KAN JE NIET GEVEN WAT JE ZOEKT DUS DAN ZUL JE IEMAND ANDERS MOETEN VINDEN!" En dan schreeuwend want ruzie maar toch tegelijkertijd redelijk.
Naast me: Geen klachten, alleen gaf ze me ooit een stuk verjaardagstaart en daar zat een hele dikke laag fondant op.
Onder me: verschrikkelijk. Vrouw heeft niks te doen, geen vrienden, geen werk, geen familie volgens mij. Woonde tot voor kort samen met haar moeder maar die is overleden dus nu heeft ze helemaal niks meer te doen dan alleen alles in de gaten houden en klagen. Wordt gelukkig door de verhuurder ook al niet echt serieus meer genomen. Heeft ook een probleem met het feit dat ik soms een vrouw en soms een man meeneem naar huis.
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?quote:
In vorige huis hadden we dat ook. Zelfs op het toilet hoorde je de kinderen klieren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Eigenlijk weinig tot geen last. Af en toe een kind van de buren dat vrij lomp de trap op/af gaat, maar dat is het dan wel.
Hoppa even een huisje kopenquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
ik koop ook wel eens een huisje bij de servicebalie van de jumboquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hoppa even een huisje kopen
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.
En dat was een vrijstaande hut?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....
Wat een intens domme opmerking hansquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |