abonnement Unibet Coolblue
pi_207667918
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:50 schreef blomke het volgende:

[..]
Verhuizen.
Wij zijn aan het rondkijken naar een vrijstaande woning. Echter is dat tegenwoordig niet zo makkelijk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207668102
Aan de ene kant buren die goede vrienden van ons zijn geworden dus daar neem je iets meer van aan, de buurman aan de andere kant zit er nu 3 jaar en die zien we niet en horen we ook niet ( we maken wel een praatje buiten) is er erg op zichzelf heeft ook geen contact met de andere buren.
De buren naast onze vrienden buren die hebben twee kinderen en zomer,s heeft de hele buurt last van hun gegil en geschreeuw (ook moeders doet gezellig mee) dus buiten zitten is dan niet echt fijn ;(. + we kunnen letterlijk meeluisteren als ze telefoon krijgt.
pi_207669516
Onderbuurman heeft een hond die niet uitgelaten wordt. Paar keer per dag in de tuin als een gek rondjes rennen en blaffen. Doordeweeks geen last van maar in het weekend af en toe. Buurman is niet zo mobiel dus k vergeef t hem
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_207669573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 13:21 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Geen heel gek idee nee, dank voor de tip!
Die grasmaaier was het toppunt, maar vaak ook gewoon kleiner gereedschap dat ik ineens nergens meer kan vinden terwijl ik altijd alles netjes terugleg op dezelfde plek.
Ik dacht dat je een absurd verhaal verzon, maar het is gewoon waargebeurd?! :o 8)7
Somebody that I used to know
pi_207669670
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:35 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik dacht dat je een absurd verhaal verzon, maar het is gewoon waargebeurd?! :o 8)7
Ja helaas wel -O-
pi_207669714
Ik kan veel schrijven over mijn buren, maar dat is meer iets persoonlijks.

In z'n algemeenheid kan ik het wel irritant vinden als buren (of bezoek) hun auto stationair laten draaien voor de deur. Hebben mensen niet door hoe ver dat draagt en hoe irritant dat is? In een vorig huis had ik daar helemaal last van. Die straat was daar ook zo ingericht dat dat vaak gebeurde. Ik woonde tegenover een soort van flat/complex en onze straat was doodlopend (maar wel een ingang voor een parkeergarage). Dus wat er dan gebeurde: een vriend komt aanrijden om iemand op te halen, blijft wachten in zijn auto totdat diegene is gearriveerd (wel of niet gebeld), en dan rijden ze weer weg. Al met al staat zo'n auto dan 5 minuten ofzo stationair te draaien. En mijn kamer zit aan die kant. Wist niet dat ik het zo irritant vond.

In mijn huidige huis heb ik dat soms ook nog wel. Dan wordt een overbuurjongen opgehaald (of 's nachts thuisgebracht), en dan kletsen ze nog even na in de auto, terwijl de motor stationair draait. Dan denk ik ook wel eens: kan je dat ding niet even uitzetten?

Maar dit valt allemaal in het niet bij wat een vriend van mij had: hij woonde in een hoekwoning, met aangrenzend een klein parkeerplaatsje+garages, en daar stond op zaterdagmorgen de buurman vaak te klussen aan zijn auto. De hele zaterdagmorgen een stationair draaiende auto naast je huis. Pffff...

Heb ooit bij een school eens een bordje gezien: 'Chauffeurs, Hier graag motor uit!' Gok dat die buren er ook wel genoeg van hadden. https://goo.gl/maps/g6XbTZ2k6r1WfwRs9
Somebody that I used to know
pi_207669740
Ik ben onlangs verhuisd en gelukkig heb ik nu fijne buren. Nog niks gevonden waar ik me aan stoor.

De buurvrouw in mijn vorige woning was ontzettend asociaal. Vanaf het begin dat ze daar kwam wonen had ze een hekel aan ons. Geen idee waarom.
Ze gooide regelmatig poepluiers van haar kind bij ons in de tuin. En smeerde wel eens poep op de voorruit van de auto.
Ik ben zo blij dat ik verhuisd ben.
pi_207669746
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:48 schreef appelsap het volgende:
Ik ben onlangs verhuisd en gelukkig heb ik nu fijne buren.

De buurvrouw in mijn vorige woning was ontzettend asociaal. Vanaf het begin dat ze daar kwam wonen had ze een hekel aan ons. Geen idee waarom.
Ze gooide regelmatig poepluiers van haar kind bij ons in de tuin. En smeerde wel eens poep op de voorruit van de auto.
Ik ben zo blij dat ik verhuisd ben.
Dan ben je gewoon gestoord.
pi_207673151
Dat die vent 2 bouwlampen heeft, eentje onder de garage die precies op ons huis schijnt, en eentje bovenin z'n slaapkamer waarmee ie dan z'n muur aan het witten (?) is maar blijkbaar moet die ook naar buiten schijnen.

Voor de rest prima volk.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 00:58:05 #60
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_207691965
Ik heb naast mij een crack gast wonen die de hele dag stoned is en nog net niet de verf van de muren opsnuift het stinkt altijd naar wiet, als de wind verkeerd staat stinkt mijn hele huis ook naar die rotzooi.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 24 januari 2023 @ 01:23:36 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207692005
Ik heb fijne buren in het hele rijtje. Altijd groeten, vaak een praatje en regelmatig thee met een buurvrou. Wat wel opvalt in de verschillende huizen:

Wiet roken
Jazz muziek
De buurman had een vriendin die van een borrel hield en die het vervolgens steevast aan de stok kreeg met zijn volwassen laagbegaafde zoon (gelukkig is zij exit)
Er wordt regelmatig geklust met herrie maar altijd voor 20:00

Mensen uit het rijtje verderop hebben minder ruimte om te parkeren op straat dus dan zetten ze de auto bij ons voor het huis. Snap ik maar parkeer gvd tegen de stoep zodat ik gewoon mijn oprit op kan.
Resistance is futile.
pi_207692011
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 01:23 schreef Seven. het volgende:
Ik heb fijne buren in het hele rijtje. Altijd groeten, vaak een praatje en regelmatig thee met een buurvrou. Wat wel opvalt in de verschillende huizen:

Wiet roken
Jazz muziek
De buurman had een vriendin die van een borrel hield en die het vervolgens steevast aan de stok kreeg met zijn volwassen laagbegaafde zoon (gelukkig is zij exit)
Er wordt regelmatig geklust met herrie maar altijd voor 20:00

Mensen uit het rijtje verderop hebben minder ruimte om te parkeren op straat dus dan zetten ze de auto bij ons voor het huis. Snap ik maar parkeer gvd tegen de stoep zodat ik gewoon mijn oprit op kan.
Ër word regelmatig geklust met herrie, maar altijd voor 20:00
Wees blij dat het niet na 22:00 is...

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2023 10:30:39 ]
pi_207692634
Gillende kinderen zowel in de zomer buiten als het hele jaar binnen.

En ondanks de weinig parkeerplekken dat de buren zowel hun personenauto als werkbus voor mij huis zetten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207692671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:32 schreef dimmak het volgende:
Gillende kinderen zowel in de zomer buiten als het hele jaar binnen.

En ondanks de weinig parkeerplekken dat de buren zowel hun personenauto als werkbus voor mij huis zetten.
Herkenbaar dat laatste. We hebben voor de deur 4 parkeerplaatsen. Het gebeurde regelmatig dat er 3 auto's van dezelfde huishouden daar stonden. Werkauto, privé auto en auto van zoonlief. :{
pi_207692749
Ik heb enorm getroffen met m'n buren.
Als ik een puntje moet bedenken dan is het dat m'n buurvrouw niet altijd zo lekker binnen de lijntjes parkeert, maar dat overleef ik ook wel.
Tap tap tap
pi_207692776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Herkenbaar dat laatste. We hebben voor de deur 4 parkeerplaatsen. Het gebeurde regelmatig dat er 3 auto's van dezelfde huishouden daar stonden. Werkauto, privé auto en auto van zoonlief. :{
Hier de overburen
Auto man (meestal op de oprit)
Auto vrouw
Auto zoon 1
Auto zoon 2
Klusauto zoon 1 (groot formaat auto in wisselend merk)

Zoon 1 is ondertussen het huis uit maar z’n klusauto staat er nog steeds. Ik ben al blij dat die momenteel in een parkeervak staat ipv aan de straat voor ons huis. Het is nogal een lange auto. En ondanks dat hij net niet voor de oprit staat is het met de werkbus van man lastig uitrijden (smalle straat met plantsoen tegenover, die dus een hele tijd wel bandensporen gekregen heeft)

Die zoon heeft ook tijden twee klusauto’s tegelijk gehad (maar toen had de andere zoon nog geen eigen auto denk ik)

Ik ben blij dat wij onze voortuin zo hebben ingericht dat we beiden auto’s zelf kwijt kunnen.
Want in de zomer hebben andere buren hun caravan op hun oprit staan voor en na hun vakantie en staan hun 3 auto’s ook op straat ipv ‘maar’ 2.
pi_207695890
Ik denk eerder dat de buren (aan één kant een gepensioneerd stel van ergens in de 70, aan de andere kant kerel van rond de 35) last hebben van mij, met m'n geblow en 'ge-dj' (harde muziek) :+ Geen idee ook verder, spreek ze nooit. Héél af en toe gaat die ene kerel nog eens boren rond negen uur 's avonds, da's wat irritant.

Aan de ene kant ben ik blij zo, maar aan de andere kant is deze buurt een vreselijk dooie boel met alleen maar bejaarden en boomers die hier wonen, zo lijkt. Ik ben de enige die feestjes geeft in het weekend, en zo.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 15:24:16 #68
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207696662
Het minst leuke........dat het lastig communiceren is met ze omdat we een 'andere taal spreken' en zelfs in een andere wereld lijken te leven. Daarom is het lastig begrip voor elkaar te houden, of zoals zij het zeggen 'om in verbinding te blijven'.

Verder hebben we gelukkig geen buren waar we 'last' van zouden kunnen hebben omdat we heel afgelegen wonen.
To BG or not to BG!
pi_207697577
Ze hebben van die bordjes in hun tuin met "live laugh love" en dat soort shit. Er is genocide gepleegd om minder.
Conscience do cost.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2023 @ 17:35:35 #70
70532 loveli
N
pi_207698059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:21 schreef Puala het volgende:
Het consequente zeiken en roddelen wat ze kunnen.

Boor je om 10u, niet goed. Om 19u, niet goed. Om 14u, niet goed.
En ik weet van alle mensen in de straat veel meer dan me lief is als ik een half uurtje met de buuf heb gepraat. En de buurt dus ook veel meer van mij dan mij lief is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat 's ochtends voor 10u een geschikte tijd is om een boormachine te hanteren.
Buren gespot!
crap in = crap out
pi_207698296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:35 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]
Buren gespot!
Ik ben niet zo van het direct gaan klagen, dus ik ben het niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_207699145
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:59 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik ben niet zo van het direct gaan klagen, dus ik ben het niet.
Ik gok ook zomaar dat je te jong bent :D :P
  dinsdag 24 januari 2023 @ 19:18:23 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207699210
Autist hier die altijd zijn auto als enige met twee bandjes op de stoeprand zet dus echt 10cm
Je kan er makkelijk langs als voetganger en als automobilist ook maar toch doet hij dat elke keer
En heeft een Skoda midden model :') :|W
pi_207699334
Totaal geen last van onze buren. Ondanks dat we in een rijtjeshuis wonen hoor ik nooit iets.

In een wijk hierachter woont wel iemand met een hond die ‘m regelmatig ‘s nachts naar buiten doet, dat is wel kneiterirritant. Dat geblaf midden in de nacht. Ik vraag me af of de directe buren daar nooit iets van hebben gezegd, kan me niet voorstellen dat zij daar geen last van hebben namelijk.
pi_207700752
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
kan me niet voorstellen dat zij daar geen last van hebben namelijk.
Misschien durven ze niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_207700947
Zal vast een reden voor zijn inderdaad. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen dus hebben we van die hond in elk geval geen last meer.
pi_207702653
De oude buren vond ik wel eens vervelend omdat ze in de zomer ver na 24:00 uur keiharde muziek aan hadden met de achterdeur open.
De nieuwe is geweldig, nooit last van _O_
Twiddel
pi_207703359
In mijn huidige woning: dat ze anti-Nederlands zijn, binnen zijn gekomen op valse voorwendselen ('vluchteling'), elke 3 maanden teruggaan en letterlijk een betere interieurinrichting hebben dan de meeste linkse stakkers hier.

En 5 kinderen.

Antiklacht: niet luidruchtig behalve op de voorgeschreven tijden, kinderen ook netjes opgevoed.

En dan komen nu dus reacties van landgenoten die dit dus prima vinden, zelfs toejuichen.

Want we zijn allemaal gelijk.

PLOTTWIST: Jullie zijn letterlijk minder dan poep volgens deze mensen. Ze hebben meer respect voor mij omdat ik ze zeg dat ze mongolen zijn. Ze lachen letterlijk om jullie 'gastvrijheid'. Zeggen ze ook.

Maakt mij niet meer uit, over7 dagen weg hier!
pi_207703385
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 01:23 schreef Seven. het volgende:
Ik heb fijne buren in het hele rijtje. Altijd groeten, vaak een praatje en regelmatig thee met een buurvrou. Wat wel opvalt in de verschillende huizen:

Wiet roken
Jazz muziek
De buurman had een vriendin die van een borrel hield en die het vervolgens steevast aan de stok kreeg met zijn volwassen laagbegaafde zoon (gelukkig is zij exit)
Er wordt regelmatig geklust met herrie maar altijd voor 20:00

Mensen uit het rijtje verderop hebben minder ruimte om te parkeren op straat dus dan zetten ze de auto bij ons voor het huis. Snap ik maar parkeer gvd tegen de stoep zodat ik gewoon mijn oprit op kan.
Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.
pi_207703390
Foutje.
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 23:34:02 #81
45833 crew  Fogel
pi_207703461
Eigenlijk nergens last van.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 25 januari 2023 @ 06:47:58 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207704140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 23:26 schreef VanGeldLos het volgende:

[..]
Klinkt als mensen die geen binding hebben met of loyaliteit hebben richting Nederland.
Ik heb 1 indo in de straat en die staat niet in de lijst, verder is iedereen hier Nederlands.
Resistance is futile.
  woensdag 25 januari 2023 @ 10:51:49 #83
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207705938
Mijn bovenbuurman, heeft vaak nachtdiensten en dus hoor ik hem vaak 's nachts door het huis spoken, deuren slaan, Wc geluiden, lopen met schoenen door het huis.
Een paar keer had ik dikke lekkage door hem, het kwam via de verwarmingspijpen bij mij mn keuken in en meneer was niet te bereiken want nachtdienst. (heeft 3 weken geduurt voordat hij eindelijk inzag wat het probleem was) Ik moest er de politie voor bellen etc om te zorgen dat hij uberhaupt open deed. En het is een fucking weirdo.

Antiliaanse buren, vrouw des huizes schreeuwt als een motherfucker, aan de telefoon, als ze op de gallerij staat, maakt niet uit waar, altijd hard praten.

Aziatische buren andere kant: nooit last van, behalve 1x toen ze hun huis half in brand staken en de brandweer kwam. toen heb ik de vrouw des huizes opgevangen in mijn huis, op de bank gezet met glaasje water etc, terwijl er nog een dikke jonko lag te smeulen in de asbak, politie en brandweer kwamen toen ook bij mij over de vloer om informatie te krijgen uit die vrouw :') . Kreeg wel wat vreemde blikken toen, maar heh wtf mijn huis, ik doe wat ik wil.

Onderburen, hebben soms feestjes zonder dat even te melden aan hun buren, en die feestjes duren tot 's ochtends vroeg. Heel irritant, maar ik klaag niet. Ik pak terug, als bij hun de muziek uitgaat wacht ik een uurtje of 2 tot ze lekker liggen te slapen, en dan gaat mijn muziek keihard aan :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207706040
Ik heb gister de buurvrouw from hell gezien op TLC. Echt, alles en iedereen uit dit topic verbleekt bij deze vrouw

De vrouw was/is een hoarder. Haar huis.... Metershoge zooi in huis, en dan overal. Huiskamer, badkamer, keuken,... Omdat het huis vol was was ze maar in de tuin begonnen dingen te stallen.

Ratten.... Overal ratten in huis. De buurt waar ze woonde door deze vrouw last van een rattenplaag. Dode beesten in huis (o.a. ratten). Vreselijk was het.

Ik hoop dat deze vrouw goede hulp krijgt...
pi_207720162
De hondjes van de buren janken elke ochtend vroeg en avond in hun achtertuin. Als je dit een paar jaar lang hebt aangehoord. Dat gaat dus behoorlijk irriteren. Die dieren orden sochtends vroeg uit huis gedonderd. En mogen dan de hele dag vrij door de wijk lopen. En savonds kunnen ze niet naar binnen omdat de eigenaren dan een avondje weg zijn.

Verder bezitten ze twee boedelbakken en drie autos (2 verhuisbussen) en zetten deze 24/7 voor de deur. Ze hebben mij beschuldigt dat ik de gemeente zou hebben gebeld hierover. Omdat deze autos ook plekken voor mijn en andermans deur opeisen. Maar dit was ik niet.
pi_207720310
Wat ik echt heel irritant vind is dat mijn buren appen en juist als ze iets te zeiken hebben.

Ik reageer daar nu niet meer op, heb ik ook een keer mondeling aangegeven. Het is juist goed wanneer mensen een drempel voelen om buren ergens over aan te spreken, en via whatsapp voelt men geen drempel.
  donderdag 26 januari 2023 @ 13:47:09 #87
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207720391
Boven: maakt af en toe op luidruchtige maar wel beleefde manier ruzie met zijn vriendin. "JE MOET BEGRIJPEN DAT IK NOU EENMAAL NIET ZO IN ELKAAR ZIT! IK SNAP DAT JE WEL DIE BEHOEFTE HEBT MAAR IK KAN JE NIET GEVEN WAT JE ZOEKT DUS DAN ZUL JE IEMAND ANDERS MOETEN VINDEN!" En dan schreeuwend want ruzie maar toch tegelijkertijd redelijk.

Naast me: Geen klachten, alleen gaf ze me ooit een stuk verjaardagstaart en daar zat een hele dikke laag fondant op.

Onder me: verschrikkelijk. Vrouw heeft niks te doen, geen vrienden, geen werk, geen familie volgens mij. Woonde tot voor kort samen met haar moeder maar die is overleden dus nu heeft ze helemaal niks meer te doen dan alleen alles in de gaten houden en klagen. Wordt gelukkig door de verhuurder ook al niet echt serieus meer genomen. Heeft ook een probleem met het feit dat ik soms een vrouw en soms een man meeneem naar huis.

[ Bericht 5% gewijzigd door herverwijderd op 26-01-2023 13:54:58 ]
pi_207720983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:47 schreef herverwijderd het volgende:
Boven: maakt af en toe op luidruchtige maar wel beleefde manier ruzie met zijn vriendin. "JE MOET BEGRIJPEN DAT IK NOU EENMAAL NIET ZO IN ELKAAR ZIT! IK SNAP DAT JE WEL DIE BEHOEFTE HEBT MAAR IK KAN JE NIET GEVEN WAT JE ZOEKT DUS DAN ZUL JE IEMAND ANDERS MOETEN VINDEN!" En dan schreeuwend want ruzie maar toch tegelijkertijd redelijk.

Naast me: Geen klachten, alleen gaf ze me ooit een stuk verjaardagstaart en daar zat een hele dikke laag fondant op.

Onder me: verschrikkelijk. Vrouw heeft niks te doen, geen vrienden, geen werk, geen familie volgens mij. Woonde tot voor kort samen met haar moeder maar die is overleden dus nu heeft ze helemaal niks meer te doen dan alleen alles in de gaten houden en klagen. Wordt gelukkig door de verhuurder ook al niet echt serieus meer genomen. Heeft ook een probleem met het feit dat ik soms een vrouw en soms een man meeneem naar huis.
Je huurt een flat?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:54:16 #89
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207721008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:51 schreef blomke het volgende:

[..]
Je huurt een flat?
Inderdaad.
pi_207721258
Eigenlijk weinig tot geen last. Af en toe een kind van de buren dat vrij lomp de trap op/af gaat, maar dat is het dan wel.
pi_207721585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:54 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Inderdaad.
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207721595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Eigenlijk weinig tot geen last. Af en toe een kind van de buren dat vrij lomp de trap op/af gaat, maar dat is het dan wel.
In vorige huis hadden we dat ook. Zelfs op het toilet hoorde je de kinderen klieren.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207721615
Ook niet heel veel last atm. Wel afgelopen jaren veel omwonende die hun huis verbouwden. 1 buurman die echt standaard elke zaterdagochtend om 07.00 ging zagen in zijn voortuin met elektrische zaag. Dat deed hij dan tot een uur of 08.30 en dan dacht hij zelf van het is weekend joe ik ga wat leuks doen. Daardoor heel lang elke zaterdagochtend standaard zo vroeg wakker.
pi_207721681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
Hoppa even een huisje kopen _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  donderdag 26 januari 2023 @ 15:58:02 #95
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_207721718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Hoppa even een huisje kopen _O_
ik koop ook wel eens een huisje bij de servicebalie van de jumbo
Graag dit account verwijderen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 22:15:19 #96
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207727893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.
pi_207728352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Wat een wonderlijke opmerking. Maar het is een idee, daar heb je gelijk in.
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_207733747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Vonden m'n medestudenten ook wonderlijk: dat ik voor 130000 gulden een huis kocht....
En dat was een vrijstaande hut?
pi_207733800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Misschien een idee iets te kopen zonder buren?
Wat een intens domme opmerking hans
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_207733866
Mijn buurman heeft 2 landrovers en een bmw m5.... en ik heb een opel corsa xD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')