Hamilton gaat winnen! Dat was z'n doel in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik denk toch wel dat Max 'm gaat winnen.
Nah, die heeft nu al geen grip en graining en weet-ik-veel-niet-wat en dan is de race geeneens begonnenquote:Op zondag 4 juni 2023 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Hamilton gaat winnen! Dat was z'n doel in ieder geval.
Zijn z'n tyres nu echt gone?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die heeft nu al geen grip en graining en weet-ik-veel-niet-wat en dan is de race geeneens begonnen
Ik heb de kwalificatie niet gezien.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:03 schreef Recce het volgende:
Alonso was ook weer goed bezig met steward spelen.
Volgens mij is er wat zand weg daar.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de kwalificatie niet gezien.
Ik zat hier:
[ afbeelding ]
Ik bedoel die strandpaal. Die steken normaal wat minder ver uit.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was eb en dit is het stukje waar strekdammen liggen.
Nee hoor, je hebt lange en korte. Deze staat vlakbij een kortere en verderop staat een hele reeks van nog veel kortere. Die steken nauwelijks een meter boven het strand uit.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoel die strandpaal. Die steken normaal wat minder ver uit.
Heeft dat dan niet te maken met hoe hoog het strand was op het moment dat de paal erin is geslagen? Na een flinke storm heb je toch langere palen omdat er zoveel zand weg is?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt lange en korte. Deze staat vlakbij een kortere en verderop staat een hele reeks van nog veel kortere. Die steken nauwelijks een meter boven het strand uit.
Deze geeft het nummer van een dam aan. Die ernaast staat, zo'n 15 meter verderop, is een paar meter korter.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:18 schreef Recce het volgende:
Het is trouwens geen echte strandpaal, zo te zien.
Ik lees dat ze op Vlieland de strandpalen met kilometeraanduiding ook niet echt meer onderhouden.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze geeft het nummer van een dam aan. Die ernaast staat, zo'n 15 meter verderop, is een paar meter korter.
Stelletje lamzakken hier.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees dat ze op Vlieland de strandpalen met kilometeraanduiding ook niet echt meer onderhouden.
Er is hier een paar winters geleden ook wel veel duin en strandafslag geweest maar niet zoveel als op Ameland. Veel zand ligt vooral direct voor de kust. Je loopt bij hoog water heel erg ver de zee in voordat het diep genoeg is om te zwemmen. Ook minder branding daardoor, vermoed ik.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:24 schreef Recce het volgende:
Hier zie je dat effect van die lange palen na een storm:
https://www.persbureau-ameland.nl/strandpalen-als-vlaggenmasten
Misschien werken die dammen redelijk goed? Bij Ameland zijn ze weer enorme hoeveelheden zand aan het aanbrengen.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is hier een paar winters geleden ook wel veel duin en strandafslag geweest maar niet zoveel als op Ameland. Veel zand ligt vooral direct voor de kust. Je loopt bij hoog water heel erg ver de zee in voordat het diep genoeg is om te zwemmen. Ook minder branding daardoor, vermoed ik.
Ik denk het.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien werken die dammen redelijk goed?
Noordwest zeker?quote:Bij Ameland zijn ze weer enorme hoeveelheden zand aan het aanbrengen.
Waren ze met de auto?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:34 schreef Recce het volgende:
De brug naar de boot in Holwerd was trouwens kapotgegaan tijdens het familieweekend. Flinke stress natuurlijk.
Nope. Slipstream gone wrong?quote:Op zondag 4 juni 2023 00:36 schreef Recce het volgende:
Oh, had je wel meegekregen dat de Mercedessen elkaar er bijna afgerost hebben op het rechte stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |