Leclerc wint 'm gewoon.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Alonso Max bij de start pakt, dan wordt het tenminste spannend. Zo niet, dan denk ik dat Max gewoon van de rest wegrijdt.
Ach, veel verschil maakt dat toch niet. Ik zou ook Stroll nog kunnen nemen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen Leclerc maar in te wisselen.
Of De Vriesquote:Op zondag 28 mei 2023 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, veel verschil maakt dat toch niet. Ik zou ook Stroll nog kunnen nemen.
Die deed het dit weekend toch best goed? Zeker voor een rookie. Sargeant bakte er veel minder van.quote:
Hij reed wel erg ver achter Tsunoda totdat diens remmen er mee ophielden.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die deed het dit weekend toch best goed? Zeker voor een rookie. Sargeant bakte er veel minder van.
Hij kon de McLarens niet bijhouden inderdaad. Maar goed, wel 53 ronden op de mediums gereden en de chaos van de regen netjes overleefd.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij reed wel erg ver achter Tsunoda totdat diens remmen er mee ophielden.
Ik deed een Perezje.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je wel overtuigend vernederd dit keer
Nee, het programma bedenkt niet zelf wat de uitslag gaat worden. Dat moet ik invoeren en dan zoekt-ie het beste team binnen het budget. Ik dacht dat Leclerc gewoon steeds pech had gehad.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar heb je je computerprogrammaatje genegeerd of wordt daarin geen rekening gehouden met de reputaties van coureurs op de diverse circuits? Want de resultaten van Leclerc in Monaco zijn de afgelopen jaren nou niet bepaald goed geweest, volgens mij.
Ik denk dat de uitslag van de race totaal anders dan de uitslag van de kwalificatie gaat zijn.quote:
Mwah, ik denk toch wel dat Max 'm gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag van de race totaal anders dan de uitslag van de kwalificatie gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |