Nouja dit is ook weer stukje selectief zijn, hij pakt de het warmste kaartje wat hij mogelijk kan vinden in alle ensemble runs over 2 weken. Zou wel lekker zijn natuurlijk 12 graden en een zonnnetje. Lijkt er wel op dat echt winterweer de komende 2 weken niet terugkeert. Ook de neerslagkansen lijken best klein na donderdagochtend.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Komt niet vaak wat nuttigs uit, maar dit bericht dan wel. 12 graden is beter dan deze totaal nutteloze 1 of 2 graden
[ twitter ]
Kan ik eindelijk weer stoppen met stokenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Komt niet vaak wat nuttigs uit, maar dit bericht dan wel. 12 graden is beter dan deze totaal nutteloze 1 of 2 graden
[ twitter ]
En dat betekent weer dat de kans op winterweer hier bijna non existent is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:02 schreef INViCTuS het volgende:
In grote delen van de VS slingeren ze wel weer de diepvriesmotor aan
[ twitter ]
Meestal hier dan precies niet, inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat betekent weer dat de kans op winterweer hier bijna non existent is.
Ik weet niet wat het mechanisme daar achter is. Ik weet wel dat kou die de oceaan op gaat een/de wc aanwakkert.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meestal hier dan precies niet, inderdaad.
Gaat weer aardig vriezen daar
Als het morgen in de ochtendspits maar niet nog ijzelt. Ik vind het vreselijk op de weg dan.quote:
Vast niet want de temperaturen stijgen behoorlijk snel met rond 06u al +2/3 graden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het morgen in de ochtendspits maar niet nog ijzelt. Ik vind het vreselijk op de weg dan.
Mijn enige (en niet te vermijden) kantoordag deze week
Ja. Ik heb gewoon nergens zin in vandaag.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Beh, vandaag is echt zo'n koude grijze onaangename dag...
SNILquote:
Dagje vrij vandaag, dus heerlijk genieten en de halve kijklijst afwerkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Beh, vandaag is echt zo'n koude grijze onaangename dag...
Ik heb het niet snel koud maar vandaag voelt echt aan als een ijsdag met -8 of zo. Zelfs hier in het westen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:33 schreef warhamstr het volgende:
Waarom regen?? Tis hier in 't westen al hele dag koud -1 - 0
Waar?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef Drass het volgende:
Morgen een prachtige dag met volop zon. Genieten geblazen
Smerig koud maatjequote:Op woensdag 25 januari 2023 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud maar vandaag voelt echt aan als een ijsdag met -8 of zo. Zelfs hier in het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |