quote:
Om onverklaarbare redenen hebben ze al vanaf het begin een roeispaan in de loods.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze spullen hebben geleend van achter. Die roeispaan uit de act van kenzi komt ook niet uit de keuken of de hottob toch
Dank voor dit filmpje, nog een keer genieten en lachenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:32 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/azfub5
[ afbeelding ]
hottubquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Om onverklaarbare redenen hebben ze al vanaf het begin een roeispaan in de loods.
Om het water in de hottub om te roeren, zodat water gelijkmatiger warm isquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Om onverklaarbare redenen hebben ze al vanaf het begin een roeispaan in de loods.
heb je naald en draad?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
Dat uitgescheurde jurkje van Zoe begint me ook te vervelen.
Klopt.De roeispaan was dus al bij de hottub.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze spullen hebben geleend van achter. Die roeispaan uit de act van kenzi komt ook niet uit de keuken of de hottob toch
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
2e deel later maar terug kijken, moet er van tussen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik verruild zijn donkere broek voor een zwarte broek. Wow wat een verschil
Nee, ik had het gelezen. Zal het even wijzigen.quote:
Ze is toch 1 keer geweest nu?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat zieke Eunice nu voor de 3de of 4de keer optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |